Stip & Bloem
Stip & Bloem heeft een uitgebreid assortiment aan gifts, lifestyle & stationery. Regelmatig nieuwe artikelen en een perfecte service. Dát is Stip & Bloem!
wrendale designs lunch & onderweg stationery
9,9

• Kim
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Super schattige spulletjes besteld van Wrendale: een theedoek met hondjes op en twee leuke bordjes om op te hangen. Had er eerst 1 besteld, maar kon er nog 1 aan mijn bestelling toevoegen. Alles was super mooi ingepakt en Wendy had 1 bordje dat ik cadeau wil geven heel fijn ingepakt. Ze reageert heel snel en denkt met je mee!

Antwoord van Stip & Bloem

Dankjewel voor je prachtige review Kim, fijn dat alles naar tevredenheid was. Heel graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• Ineke Mijnen
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Duidelijke website, mooie producten en met zeer veel aandacht ingepakt!

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ineke, heel graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• Hoe beoordeel je Stip & Bloem?

• Sandra Van Hemessen-Groot
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Niets anders dan lof voor alles

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor deze mooie beoordeling Sandra, heel graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• Els van Galen
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Weer blij met mijn bestelling! Bedankt Wendy!

Antwoord van Stip & Bloem

Jij bedankt voor je bestelling én de review Els, graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Erg blij met mijn bestelling die mooi verzorgd ingepakt was.

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor je 5-sterren review Nathalie, fijn dat alles naar wens was. Groetjes, Wendy

• Susan Overvliet

Snelle verzending . Goed beschermd ingepakt, was breekbaar

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor je mooie beoordeling Susan, graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• IvO
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Stip en Bloem heeft heel veel leuke artikelen! Levering en communicatie is snel en netjes met een leuke persoonlijke touch erbij. Ik ben fan van Wrendale en ze hebben altijd een goede voorraad met de leukste items. Zeer tevreden !

Antwoord van Stip & Bloem

Super bedankt voor je mooie review, fijn dat alles weer naar tevredenheid was. Graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• Sandra Pronk
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Bij deze webwinkel is het altijd tip top in orde. Echt een aanrader!!

Dankjewel voor je mooie review Sandra! Liefs, Wendy

• Nanda
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Leuke spullen voor een prima prijs!

Dankjewel Nanda, leuk om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Wendy

• Nina
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Mooie producten en supersnelle levering. Ik ben altijd erg tevreden als ik iets bestel bij Stip&Bloem!

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor je mooie review Nina, fijn dat alles weer naar tevredenheid was. Groetjes, Wendy

• Esther
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Snelle levering, verzorgd verpakt.

Antwoord van Stip & Bloem

Dankjewel voor je 5-sterren review Esther, graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• Linda
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Bij Wendy/Stip & Bloem bestellen is een feestje met al die mooie spulletjes op de website. Goede service en een pakketje waar ik erg blij van werd. Persoonlijk briefje, mooie inpakpapier om de spullen en wat extra’s in het pakket.

Antwoord van Stip & Bloem

Dankjewel voor deze mooie review Linda, heel graag tot een volgende keer! Groetjes, Wendy

• Esther Verheul-Simons

Fijn contact, supersnelle levering 😃

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor je mooie beoordeling Esther. Én voor je leuke bestelling! Groetjes, Wendy

• Fenna van Dijk

Hele

Bedankt voor je 5-sterren review Fenna! Groetjes, Wendy

• Marina Van Wonterghem
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Zoals steeds is elke levering tot in de puntjes verzorgd.

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Marina, fijn dat alles naar wens was! Groetjes, Wendy

• Stefanie
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Zoals altijd weer perfect 😊. Met zorg ingepakt en persoonlijk briefje erbij. Ik bestel altijd graag bij Stip & Bloem

Antwoord van Stip & Bloem

Bedankt voor je 5-sterren review Stefanie, fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, Wendy

• Gitta
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Snel ingepakt en geleverd. Meerdere keren besteld en altijd erg snel geleverd en goed verpakt

Antwoord van Stip & Bloem

Dankjewel voor je mooie review Gitta, én voor je leuke bestellingen! Groetjes, Wendy

• Petra Kluwen
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Zo veel keuze, snelle levering, altijd een persoonlijke briefje. Een van mijn favoriete webwinkels.

Wat leuk om te lezen Petra, dankjewel! Groetjes, Wendy

• Annemarie van de Bunt
    Geverifieerde klant van Stip & Bloem

Heel snel geleverd en altijd leuk verpakt.

Dankjewel voor je mooie review Annemarie! Liefs, Wendy

• Laura

I LOVE STIP EN BLOEM PUNT
    Bedankt weer Wendy, jij bent echt een topperrrrr!

Wat leuk Laura, dankjewel! Fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes, Wendy