Stipstijl
Welkom op Stipstijl®: de wereld van stippen op keramiek. Nienke van der Zwan inspireert je graag en legt van alles uit over stippen op keramiek en andere ondergronden. Dit doet ze bijvoorbeeld door het geven van workshops, via haar boeken en door het bieden van de benodigde stipmaterialen. Alles vind je natuurlijk op haar site. Maar pas op: stippen is verslavend!
Filter 337 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 336 met beschrijving

• Anke Evers

Snel en netjes geleverd

• Cecille van den Hoogen
    Geverifieerde klant van Stipstijl

Altijd goed georganiseerd verstuurd, met zorg en aandacht verpakt, en cadeautje om te krijgen.

• Hoe beoordeel je Stipstijl?

• Viviën Van Schaik
    Geverifieerde klant van Stipstijl

Snelle levering, netjes verzorgd.

• Jacolien Tempelman
    Geverifieerde klant van Stipstijl

Prachtige website. Zeer goede service. Er ging namelijk wat mis met de bestelling. Er werd zeer goed mee gedacht.

Antwoord van Stipstijl

Hi Jacolien, bedankt voor je bestelling en deze fijne review. Natuurlijk doen we ons best om alle bestellingen altijd direct goed bij klanten te krijgen. Mocht er toch eens iets anders lopen dan gewenst en gebruikelijk, dan lossen we het uiteraard op #hetkomtgoed ;-) Fijn dat jij dit ook ervaren hebt. Veel stipplezier gewenst, Nienke

• Lil
    Geverifieerde klant van Stipstijl

Snelle levering. Mooi ingepakt.

• Freeke Smid
    Geverifieerde klant van Stipstijl

Mooi ingepakt. Een waar cadeautje.

• Lesley Koopman
    Geverifieerde klant van Stipstijl

Info van dpd was dit keer erg slecht

Hi Lesley,

bedankt voor je bestelling en deze review. Wat vervelend dat de levering niet helemaal ging zoals gebruikelijk en gewenst. We doen ons best om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk bij klanten te krijgen. Helaas zijn we daarin ook afhankelijk van de bezorgdienst. Kan je aangeven wat anders had gekund? Dan kan ik het bespreken met de DPD.

Ik hoop dat je wél veel stipplezier ervaart, Nienke

• Yvonne Valkenier

Goede service!

• Karola Baarslag
    Geverifieerde klant van Stipstijl

Stippakket large besteld, ik heb de smaak te pakken. Ontzettend leuk om te doen en makkelijk zelf af te bakken.

Hi Karola,

Wat leuk dat je het stippen hebt ontdekt. Het is zó fijn om te doen! Bedankt voor je bestelling in mijn webshop en deze review. Veel stipplezier gewenst, liefs Nienke

• Monique Brouwer

Prima geleverd , mooi materiaal