Stoere Geuren

Stoere Geuren

Stoere Geuren is gespecialiseerd in de producten van Ferrari, Jaguar, Ford Mustang, Bentley, Porsche, Lamborghini etc. In de toekomst worden hier ook andere automerken aan toegevoegd.
9,4

• Elio Berardocco
    Review voor Stoere Geuren

Zeer heldere en vriendelijke communicatie!

Dag Elio,

Fijn te zien dat je tevreden bent. Wellicht kunnen we in de toekomst weer van dienst zijn.

• geale sipma
    Review voor Stoere Geuren

Het geurtje wat ik wilde hebben ( Mustang) is heerlijk en niet overdreven op
    de voorgrond.

Dag Geale,

Fijn dat je tevreden bent en we hopen je de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.

Fijn weekend,

Johan

• Hoe beoordeel je Stoere Geuren?

• Roy Tan
    Review voor Stoere Geuren

Goed kwaliteit voor een scherpe prijs en snel afgeleverd

Dag Roy,

Beetje late reactie van mij maar alsnog bedankt voor je positieve review. De drie redenen die jij noemt zijn voor ons de belangrijkste punten (+ klantenservice).

• Rob Kalshoven
    Review voor Stoere Geuren

Doen wat ze beloven, prima bedrijf, kwaliteit spullen

• Annema Raven
    Review voor Stoere Geuren

snelle levering, zeer goed verpakt, met zorgvuldigheid door verkoper behandeld! Dank!

Dag Annema,

Bedankt voor deze mooie review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over hoe wij met jou bestelling zijn omgegaan. Dat is voor ons standaard en mooi dat het gewaardeerd wordt.

Fijn weekend verder.

• Sylvie
    Review voor Stoere Geuren

Persoonlijke service, snel geleverd en een goede prijs!

Dag Sylvie,

Bedankt voor je positieve review. Ik ben blij dat je tevreden bent met het product, levertijd en prijs!! 3 vliegen in één klap. Fijn om te zien dat klanten tevreden zijn. Mocht je weer iets nodig hebben dan gaan we weer zorg dragen voor een goede afhandeling van je bestelling.

Goede jaarwisseling en een goed en gezond 2023.

• Carolus Oeij

prima snelle service

Hey Carolus,

Bedankt voor je positieve review. Je weet ons nu te vinden. Fijne dag verder.

• Stefanie

Excellent service!

Antwoord van Stoere Geuren

Hi Stefanie, thank you for your positive review and offering service to our customers is priority 1. We are glad that it is also experienced that way. We would love to see you as a customer again. Sincerely, Johan

• S v.d.Houten

Snel en prima geleverd

Antwoord van Stoere Geuren

Goedendag, bedankt voor uw poritieve review, indien u weer wat nodig heeft weet u ons te vinden.

Fijne dag verder.

• Kees-Jan Boos
    Review voor Stoere Geuren

Snelle levering , keurig verpakt , persoonlijk aardig berichtje erbij!

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Kees-Jan, bedankt voor je positieve review. Mocht je ooit weer iets nodig hebben dan weet je ons te vinden en je weet nu ok hoe zorgvuldig we met bestellingen omgaan. Hartelijke groet en fijne dag, Johan

• Dave
    Review voor Stoere Geuren

Gister besteld, 1 dag later netjes in huis! Vriendelijke klantenservice erg tevreden mee!

Antwoord van Stoere Geuren

Bedankt voor je positieve feedback en fijn dat je het nog voor vaderdag hebt ontvangen. Hartelijke groet, Johan

• Bart Glaser
    Review voor Stoere Geuren

Ruime keuze, snelle levering, stevig & netjes verpakt !

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Bart, fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je review, verpakking vind ik erg belangrijk dus mooi dat het opgemerkt wordt. Hartelijke groet, Johan

• Mark Keulens
    Review voor Stoere Geuren

Goeie service en snelle verzending! Binnenkort ga ik weer bestellen :)

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Mark, bedankt voor je review en fijn dat je tevreden bent. We zien je graag terug ;-) Hartelijke groet, Johan

• Martijn Grutters
    Review voor Stoere Geuren

Vlotte afhandeling en persoonlijke service!

Bedankt voor je positieve feedback Martijn. Hartelijke groet, Johan

• Dillon Maduro
    Review voor Stoere Geuren

Keurig contact en goed ingepakt.

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Dillon, bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat je tevreden bent. Hartelijke groet, Johan

• Petra Kranghand
    Review voor Stoere Geuren

Goede service, snelle bezorging, klantvriendelijk, zelf een persoonlijk geschreven boodschap op de factuur. Goede prijs kwaliteit verhouding. Dikke aanrader!

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Petra, bedankt voor je vriendelijke woorden en fijn dat je tevreden bent. Hartelijke groet, Johan

• Silvana Molhoek
    Review voor Stoere Geuren

Zeer goede service! Parfum die ik besteld had, was op. Kreeg meteen een mailtje met excuus en goede alternatieven. Volgende dag was het pakketje binnen. Top!

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Silvana, bedankt voor je positieve review!!

• Yvonne Van beek
    Review voor Stoere Geuren

Na een foutje met inpakken is het snel opgelost. En was het toch op tijd bezorgd

Antwoord van Stoere Geuren

Hey Yvonne, fijn dat je tevreden bent. Het ging even mis maar het belangrijkste is dat de oplossing goed is. Bedankt voor je review!!

• Germaine Matyniak
    Review voor Stoere Geuren

Ik ben zeer tevreden over de producten en de vriendelijkheid Mijnheer Johan, ik zal eind van het jaar een bestelling plaatsen om cadeaus te geven. Goed vervolg.

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Germaine, bedankt voor je zeer positieve review. Ik hoop je eind van het jaar weer van dienst te kunnen zijn. Hartelijke groet, Johan

• Ivo

Bijzonder assortiment.