Stoere Geuren

Stoere Geuren

Stoere Geuren is gespecialiseerd in de producten van Ferrari, Jaguar, Ford Mustang, Bentley, Porsche, Lamborghini etc. In de toekomst worden hier ook andere automerken aan toegevoegd.
Parfums

• Dave
    Review voor Stoere Geuren

Gister besteld, 1 dag later netjes in huis! Vriendelijke klantenservice erg tevreden mee!

Antwoord van Stoere Geuren

Bedankt voor je positieve feedback en fijn dat je het nog voor vaderdag hebt ontvangen. Hartelijke groet, Johan

• Bart Glaser
    Review voor Stoere Geuren

Ruime keuze, snelle levering, stevig & netjes verpakt !

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Bart, fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je review, verpakking vind ik erg belangrijk dus mooi dat het opgemerkt wordt. Hartelijke groet, Johan

• Hoe beoordeel je Stoere Geuren?

• Mark Keulens
    Review voor Stoere Geuren

Goeie service en snelle verzending! Binnenkort ga ik weer bestellen :)

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Mark, bedankt voor je review en fijn dat je tevreden bent. We zien je graag terug ;-) Hartelijke groet, Johan

• Martijn Grutters
    Review voor Stoere Geuren

Vlotte afhandeling en persoonlijke service!

Bedankt voor je positieve feedback Martijn. Hartelijke groet, Johan

• Dillon Maduro
    Review voor Stoere Geuren

Keurig contact en goed ingepakt.

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Dillon, bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat je tevreden bent. Hartelijke groet, Johan

• Petra Kranghand
    Review voor Stoere Geuren

Goede service, snelle bezorging, klantvriendelijk, zelf een persoonlijk geschreven boodschap op de factuur. Goede prijs kwaliteit verhouding. Dikke aanrader!

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Petra, bedankt voor je vriendelijke woorden en fijn dat je tevreden bent. Hartelijke groet, Johan

• Silvana Molhoek
    Review voor Stoere Geuren

Zeer goede service! Parfum die ik besteld had, was op. Kreeg meteen een mailtje met excuus en goede alternatieven. Volgende dag was het pakketje binnen. Top!

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Silvana, bedankt voor je positieve review!!

• Yvonne Van beek
    Review voor Stoere Geuren

Na een foutje met inpakken is het snel opgelost. En was het toch op tijd bezorgd

Antwoord van Stoere Geuren

Hey Yvonne, fijn dat je tevreden bent. Het ging even mis maar het belangrijkste is dat de oplossing goed is. Bedankt voor je review!!

• Germaine Matyniak
    Review voor Stoere Geuren

Ik ben zeer tevreden over de producten en de vriendelijkheid Mijnheer Johan, ik zal eind van het jaar een bestelling plaatsen om cadeaus te geven. Goed vervolg.

Antwoord van Stoere Geuren

Dag Germaine, bedankt voor je zeer positieve review. Ik hoop je eind van het jaar weer van dienst te kunnen zijn. Hartelijke groet, Johan

• Ivo

Bijzonder assortiment.