Stoerhorloge.com

Stoerhorloge.com

Horloges voor heren en dames koop je Veilig & Vertrouwd bij Stoerhorloge.
Wij vinden dat iedereen een horloge om zijn of haar pols verdient!
Stoerhorloge heeft een breed assortiment van herenhorloges en dameshorloges.
In onze collectie vind je stoere, stijlvolle, sportieve, klassieke en moderne horloges voor heren en dames.
8,8
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Richard Bakker
    Review voor Stoerhorloge.com

goed en snel geleverd, duidelijke communicatie.

• Annemieke Loek

Goede service, snelle reactie

Antwoord van Stoerhorloge.com

Dankjewel voor de mooie beoordeling Annemieke! Heel veel plezier gewenst van het mooie NOWA hybride smartwatch horloge!

• Hoe beoordeel je Stoerhorloge.com?

• Arthie Bahorie
    Review voor Stoerhorloge.com

Geweldige service, zeer klant vriendelijke medewerkster. Horloges zijn echt heel mooi. Nogmaals bedankt Angie.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste Dewa en Arthie, heel graag gedaan en jullie natuurlijk bedankt voor de bestelling van de mooie horlogeset met gravering voor jullie 20 jarig jubileum!

• Caroline In't Veld
    Review voor Stoerhorloge.com

goede service prima contact met de klantenservice.

Beste Caroline,

Dank u voor de positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u onze klantenservice als prettig hebt ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met het gekozen horloge!

Groet,
    Team Stoerhorloge.com

• Joep van Hees
    Review voor Stoerhorloge.com

De service en klantvriendelijkheid is zeer goed. Ook is de levering goed geregeld, en de horloge erg mooi. Een aanrader wanneer je een mooie horloge van goede kwaliteit zoekt.

Beste Joep,

Heel erg bedankt voor je positieve review! Wij hopen dat jouw vader lang plezier zal hebben met zijn mooie Pierre Lannier horloge!

Groet, Team Stoerhorloge

• Nick Broekman
    Review voor Stoerhorloge.com

Coulance en service van level 1999 naar 2020 toe trekken. Dus niet meer dingen die doodnormaal zijn geworden in ecommerce land verstoppen in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden: - Zending uit frankrijk laten komen met lange verzendtermijnen terwijl het in de Nederlandse taal als voorradig wordt gepresenteerd. Dat het product ergens ter wereld voorradig is snap ik ook wel, dit is erg misleidend. - Retourzenden op eigen kosten, geen faciliteit met retouretiketten. Dat is echt onnodig gedoe gewoon. - Opmerking betreft sealen en het niet terug nemen van artikelen. Nergens voor nodig en geen klant die dit weet bij ontvangst. Zelf een horlogewebshop gehad, echt niet nodig. Als je dat wel doet, maak dit dan op zijn minst VEEL duidelijker. - Tref geen telefoonnummer aan. Altijd een red alert. Helaas dit keer gemist. Stom van me, dat blijkt nu ook. voelt allemaal een tikkie geforceerd zo. Ik ga hier niet meer bestellen. Aan de reviewcijfers die ik online lees twijfel ik zelf nu dan ook enorm of ze eerlijk zijn vergaard.

Beste Nick,

Wat jammer om te vernemen dat je een vervelende ervaring hebt. We hebben al meermaals contact met je gehad om een aantal punten uit te leggen, maar hierbij nogmaals de antwoorden op jouw feedback.

Op onze site staat heel duidelijk vermeld dat onze levertijd 3-5 werkdagen is, juist om te voldoen aan verwachtingsmanagement. We hebben veel op voorraad, maar het kan zeker met onze hardlopers soms erg hard gaan waardoor we moeten bijbestellen.

Al onze horloges worden kosteloos verzonden. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, komen de retourkosten voor jouw rekening als de webshop dit aangeeft op zijn website. Dit is conform de wet.

Wat betreft het terugnemen van producten; het dient in dezelfde staat te worden geretourneerd als je deze hebt ontvangen. Volgens mij is dit niet nieuw , ongeacht een webshop of fysieke winkel.

Je kunt ons altijd bereiken per mail, telefoon en messenger.
    Voor de zekerheid ons nummer is; +31850470059

Wat betreft jouw laatste opmerking; Vanuit het keurmerk wordt altijd standaard een notificatie gestuurd om een beoordeling te schrijven. Als je twijfels hebt aan de betrouwbaarheid van de reviews kan je altijd contact opnemen met webwinkel keur, hierbij zijn we aangesloten. Zij controleren regelmatig alle aangesloten webwinkels of zij leveren conform de vastgestelde voorwaarden.

Ik hoop dat we je vragen voldoende hebben beantwoord. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kun je ons altijd even bellen op +31850470059

• Claudia

Super service!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling Claudia! Uiteraard wensen wij je heel veel plezier met de schitterende horlogeset van Pierre Lannier toe! ⌚️🔥

• Arno Brok
    Review voor Stoerhorloge.com

Mooie producten tegen een redelijke prijs. Goede service.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste Arno, hartelijk dank voor je beoordeling en veel plezier met het horloge gewenst!

• Bernhard van der Schaaf
    Review voor Stoerhorloge.com

We hebben 2 pracht horloges ontvangen. Door alle corona ellende duurde dit wat langer als normaal. De communicatie was perfect en we zijn altijd vriendelijk te woord gestaan. Ee fijne en betrouwbare webwinkel!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hi Bernhard, bedankt voor deze mooie beoordeling en natuurlijk jullie begrip tijdens de corona crisis. We vinden het geweldig te horen dat jullie blij zijn met de schitterende horlogeset van Pierre Lannier die jullie hebben aangeschaft. Heel veel plezier ermee!

• Dory Visser
    Review voor Stoerhorloge.com

Goede service. Prettige mailwisseling. Probleem naar tevredenheid opgelost.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste mevrouw Visser, hartelijk dank voor uw beoordeling! Graag gedaan, wij hopen dat het volledig nieuwe horloge dat ter vervanging is opgestuurd voldoet. Wij wensen uw man veel draagplezier van dit mooie horloge!