Stoerhorloge.com

Stoerhorloge.com

Horloges voor heren en dames koop je Veilig & Vertrouwd bij Stoerhorloge.
Wij vinden dat iedereen een horloge om zijn of haar pols verdient!
Stoerhorloge heeft een breed assortiment van herenhorloges en dameshorloges.
In onze collectie vind je stoere, stijlvolle, sportieve, klassieke en moderne horloges voor heren en dames.
9,1

• Claudia

Super service!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling Claudia! Uiteraard wensen wij je heel veel plezier met de schitterende horlogeset van Pierre Lannier toe! ⌚️🔥

• Arno Brok
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Mooie producten tegen een redelijke prijs. Goede service.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste Arno, hartelijk dank voor je beoordeling en veel plezier met het horloge gewenst!

• Hoe beoordeel je Stoerhorloge.com?

• Bernhard van der Schaaf
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

We hebben 2 pracht horloges ontvangen. Door alle corona ellende duurde dit wat langer als normaal. De communicatie was perfect en we zijn altijd vriendelijk te woord gestaan. Ee fijne en betrouwbare webwinkel!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hi Bernhard, bedankt voor deze mooie beoordeling en natuurlijk jullie begrip tijdens de corona crisis. We vinden het geweldig te horen dat jullie blij zijn met de schitterende horlogeset van Pierre Lannier die jullie hebben aangeschaft. Heel veel plezier ermee!

• Dory Visser
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Goede service. Prettige mailwisseling. Probleem naar tevredenheid opgelost.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste mevrouw Visser, hartelijk dank voor uw beoordeling! Graag gedaan, wij hopen dat het volledig nieuwe horloge dat ter vervanging is opgestuurd voldoet. Wij wensen uw man veel draagplezier van dit mooie horloge!

• Jelly v d Bogaard-Krom
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

De verscheidenheid aan mooie horloges, vriendelijke mensen , zeer correct maar ook snelle bezorging!

Antwoord van Stoerhorloge.com

Bedankt voor deze mooie beoordeling, heel veel plezier gewenst van het mooie dameshorloge!

• Jeroen Jansen
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Levertijd van 2-4 werkdagen helaas niet haalbaar geweest met wat ik had besteld. Communicatie over status van bestelling ook niet naar verwachtingen verlopen.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste heer Jansen, wat jammer van de beoordeling. Het door u bestelde horloge is inderdaad met enige vertraging bij u afgeleverd. Het betrof hier het allerlaatste exemplaar op dat moment van dit Pierre Lannier horloge, welke wij daarom vanuit het hoofdkantoor aan u hebben laten toesturen waarmee de levertijd in dit geval op ruim 1 week kwam. Wij hopen desondanks dat het horloge naar wens is, in ieder geval heel veel plezier ermee!

• Remco Winia

Persoonlijke service

Antwoord van Stoerhorloge.com

Bedankt Remco voor je beoordeling en natuurlijk de bestelling van het mooie Thomas Earnshaw horloge. Heel veel plezier ermee!

• M. van Veen
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Prima geholpen door Angie met mijn zoektocht naar een speciaal model van Pierre Lannier. Ben er helemaal happy mee.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Bedankt voor de mooie beoordeling en natuurlijk voor de bestelling van het schitterende Pierre Lannier horloge met de extra horlogeband. Heel veel plezier ermee!

• Hans van der Star
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Ondanks dat ik ruim een week moest wachten en na een e-mail gestuurt te hebben is alles prima gegaan en het kado ruim op tijd binnen gekregen.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste Hans, hartstikke bedankt voor je beoordeling - heel fijn dat we je het mooie horloge konden leveren!

• Annemieke Loek
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Het duurde even voor ik hem binnen had (iets meer dan een week) maar werd wel op de hoogte gehouden

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hi Annemieke, hartstikke bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je natuurlijk heel veel plezier toe van de mooie NOWA smartwatch!