Stoerhorloge.com

Stoerhorloge.com

Horloges voor heren en dames koop je Veilig & Vertrouwd bij Stoerhorloge.
Wij vinden dat iedereen een horloge om zijn of haar pols verdient!
Stoerhorloge heeft een breed assortiment van herenhorloges en dameshorloges.
In onze collectie vind je stoere, stijlvolle, sportieve, klassieke en moderne horloges voor heren en dames.
8,9
Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Patryk Mirek

Git jest

• w.a.a. Pasker
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

mijn gewenste horloge was niet meer leverbaar. Toen heb ik een ander horloge met gratis bandje erbij gekregen, zodat het toch nog naar mijn wens was.
    Het horloge was er niet snel, maar mijn mails werden snel beantwoord en dat vond ik erg fijn. Al met al zeer tevreden.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste mevrouw Pasker, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij hopen dat het kunnen afwisselen van de horlogebanden op uw automatische dameshorloge een mooie toegevoegde waarde is ;-) Heel veel plezier ermee!

• Hoe beoordeel je Stoerhorloge.com?

• Jasper

Goeie service!

Beste Jasper,

Dank voor deze mooie beoordeling en heel veel plezier met dragen.

Hartelijke groet,
    Team Stoerhorloge

• Andor van Koeveringe
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Zeer nette service en ondanks deze drukke tijd heb ik vlot het horloge ontvangen, direct vanuit het distributiecentrum in Frankrijk!

Beste Andor,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Natuurlijk proberen we ook rond de feestdagen iedereen zo goed en zo snel mogelijk te voorzien van een mooi horloge. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier van het mooie automatische horloge!

Hartelijke groet,
    Team Stoerhorloge

• Freek Lamberts
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Ontzettend goede service. Toen mijn product er niet was hebben ze gekeken wanneer het wel weer binnen zou zijn, hebben ze me hierover gebeld en het over laten komen uit Hong Kong. Toen ze zagen dat de bezorging niet gelukt was, hebben ze me direct een mailtje gestuurd met de vraag of het gelukt was een nieuwe afspraak te maken. Heel attent!

Beste Freek,
    Dank voor de mooie beoordeling! We zijn ook heel blij met klanten zoals jij ;-)
    We doen er alles aan om altijd een zo hoog mogelijke klantenservice te bieden. Heel veel plezier met het horloge!
    Team Stoerhorloge.com

• Dirk Jan
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Snelle correcte aflevering, mooie prijs kwalitiet verhoudingen.

Beste Dirk Jan,
    Dank voor uw positieve feedback. Wij geloven dat horloges voor iedereen zijn, dus we doen hard ons best om altijd de hoogste kwaliteit voor de beste prijs te leveren. Heel veel plezier met het mooie Pierre Lannier horloge. Met vriendelijke groet, Team Stoerhorloge

• Richard Bakker
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

goed en snel geleverd, duidelijke communicatie.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Hartelijk dank voor je beoordeling Richard, wij wensen jullie nog heel veel plezier van het mooie automatische horloge toe!

• Annemieke Loek

Goede service, snelle reactie

Antwoord van Stoerhorloge.com

Dankjewel voor de mooie beoordeling Annemieke! Heel veel plezier gewenst van het mooie NOWA hybride smartwatch horloge!

• Arthie Bahorie
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

Geweldige service, zeer klant vriendelijke medewerkster. Horloges zijn echt heel mooi. Nogmaals bedankt Angie.

Antwoord van Stoerhorloge.com

Beste Dewa en Arthie, heel graag gedaan en jullie natuurlijk bedankt voor de bestelling van de mooie horlogeset met gravering voor jullie 20 jarig jubileum!

• Caroline In't Veld
    Geverifieerde klant van Stoerhorloge.com

goede service prima contact met de klantenservice.

Beste Caroline,

Dank u voor de positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u onze klantenservice als prettig hebt ervaren. Wij wensen u heel veel plezier met het gekozen horloge!

Groet,
    Team Stoerhorloge.com