Stoervlees.com

Stoervlees.com

Bij ons ben je aan het juiste adres voor vers vlees aan een stuk, steaks, dikke spare ribs en nog veel meer. Heerlijk op de BBQ, in de pan of oven! Via StoerVlees.com willen wij lekker vlees beschikbaar maken voor echte meatlovers.
8,7

• Rien Stuijfzand
    Geverifieerde klant van Stoervlees.com

De spare-ribs waren zeer dik bevleesd en (gisteren getest) erg lekker!!!
    Jammer dat de bestelling op mijn huisadres werd afgeleverd i.p.v. het door mij opgegeven afleveradres.
    Gelukkig woon ik vlakbij en was mijn bestelling goed geïsoleerd verpakt met meerdere ice packs zodat alles in goede orde is ontvangen.
    Ik ga hier zeker weer bestellen.

• Wouter Schaasberg

Goede service

• Hoe beoordeel je Stoervlees.com?

• R.A. Wouters
    Geverifieerde klant van Stoervlees.com

Prachtig vlees en koud geleverd.

Beste R.A. Wouters,

Leuk dat je heel eventjes de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, dat doet ons goed!

• Tineke Dubbelman
    Geverifieerde klant van Stoervlees.com

Uitstekend service en producten.

Beste Tineke,

Super tof om te horen dat alles zo goed is bevallen, daar doen wij het voor!

• Pieter Ras

Verse vlees was bevroren

Beste Pieter,

Wat leuk dat je heel eventjes de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, maar vervelend om te horen dat de opslagcondities niet in lijn met jouw verwachting waren.

Wij hebben eventjes met je meegekeken en zien wel dat bij de producten die je hebt besteld duidelijk wordt vermeld dat deze diepgevroren worden verstuurd. Per product kun je deze informatie recht boven de bestelknop vinden.

Desondanks hopen wij dat het vlees goed heeft gesmaakt!

• Arthur Van Overmeeren
    Geverifieerde klant van Stoervlees.com

Goede service en goed vlees geen rommel

Beste Arthur,

Bedankt dat je heel eventjes de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, bedankt!