Storesblock.com

Storesblock.com

Uw nieuw favoriete blok met winkels om rond te hangen.
Storesblock.com en onze partners doen er alles aan om u het allerbeste van ons te bieden, de beste winkelervaring en met een focus op perfecte klantenservice en uniekheid.
We willen onze klanten blij te maken, tegen prijzen die ze blij maken!
We bedienen nu klanten in heel Europa en vinden het geweldig om deel uit te maken van hun en van uw leven.

Taal

• Robert Van der Wal

Snel geleverd, goede prijs

Antwoord van Storesblock.com

Hoi Robert, dank je wel voor een fijne beoordeling! Het doet ons heel goed om dit te vernemen. We wensen je nog heel veel plezier met jouw aankoop ;-)

• Bert Kraan

Alles ging prima

Antwoord van Storesblock.com

Hoi Bert, hartstikke fijn om te vernemen dat alles prima ging! We hopen dat je veel plezier zult hebben met jouw aankoop en we zien graag weer terug ;-)

• Hoe beoordeel je Storesblock.com?

• Mar
    Geverifieerde klant van Storesblock.com

De website zelf vind ik prima. Het pakje heb ik nog niet ontvangen. Gaat erg traag via dpd.

Hallo Mar,
    Wij betreuren het zeer om te vernemen dat het pakket nog niet is bezorgd door onze vervoerder DPD. Op donderdagmiddag op 26 augustus jl. hebben wij pakket rond 14.00uur afgegeven voor bezorging. Het is zeer vreemd dat het de volgende dag niet bij je is aangekomen. We zullen om uitleg vragen en je uiteraard op de hoogte houden.
    Onze excuses voor het ongemak.

• Gwendolien
    Review voor Storesblock.com

Snelle levering en service. Ik heb babykleding besteld en de volgende dag meteen in huis. Super blij ermee. Dank je wel!

Antwoord van Storesblock.com

Hoi Gwendolien, super leuk om te horen, dank je wel! We wensen jou en de kleintje(s) veel plezier met de babykleding.

• Rob Van der heijde

Top service snelle levering

Antwoord van Storesblock.com

Hoi Rob, dank je wel, het doet ons heel goed om dat te horen! Heel veel plezier met jouw aankoop ;-)

• Farida
    Review voor Storesblock.com

Geweldige service, mooie assortiment, lage prijzen en snelle levering.

Antwoord van Storesblock.com

Hallo Farida, dank je wel, we zijn heel blij om dat te horen! :-)

• Evelina
    Review voor Storesblock.com

Fast delivery and excellent customer service!

Antwoord van Storesblock.com

Hi Evelina, ee are very happy with your kind words, thank you!