Story of July

Story of July

Story of July vertelt het verhaal van geboorte.
Onze passie is mooie verhalen delen door middel van handgemaakte illustraties.
9,9
Filter 160 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 107 met beschrijving

• Vien Tu
    Geverifieerde klant van Story of July

Aanpassingen werden snel doorgevoerd in een digitaal voorbeeld. Heel erg tevreden met het eindresultaat. Mooi dik papier en prachtig design. Erg blij dat we voor jullie hebben gekozen voor zoiets speciaals als een geboortekaart!

• Evelien Gijezen
    Geverifieerde klant van Story of July

Wij zijn echt fantastisch geholpen door Story of July. De service is echt heel goed. Mooie kwaliteit kaarten en snelle levering. Wij zijn echt heel blij dat we voor Story of July hebben gekozen.

• Hoe beoordeel je Story of July?

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Story of July

Wij zijn erg tevreden over het ontwerp van het geboortekaartje en de service van story of july. Een aanpassing meer, geen probleem. Vriendelijk en snel reactie, ook via Whatsapp. Net even een stapje extra. Wij zijn trots op het resultaat.

• Sanne de lange
    Geverifieerde klant van Story of July

We krijgen zo veel complimenten over het geboortekaartje, zo mooi! Verder hele goeie service! Ben er heel blij mee!

• Mirthe
    Geverifieerde klant van Story of July

Super goed meegedacht en er was veel mogelijk. Alles naar wens verlopen.

• Amy
    Geverifieerde klant van Story of July

Prachtige kaartjes, goede en snelle service!

• Maaike Moers
    Geverifieerde klant van Story of July

Duidelijke communicatie en mooie kwaliteit.

• Elise Klingeman
    Geverifieerde klant van Story of July

Het kaartje is prachtig! We konden alles precies naar onze wensen aanpassen en kregen het resultaat al heel snel thuis bezorgd. De kwaliteit van het papier en de print is ook erg mooi. Zou het zeker aanraden!

• Kirsten Biesbrouck - Janssen
    Geverifieerde klant van Story of July

Bedankt voor het verzorgen van het mooiste geboortekaartje voor het mooiste meisjeđź’• Eenvoudig te bestellen via de website, duidelijk en goed op de hoogte gehouden en mooie prijs kwaliteit verhouding.

• Shera Bartels
    Geverifieerde klant van Story of July

Snelle communicatie! Het kaartje is helemaal naar onze wens