Street Vibes

Street Vibes

Street Vibes heeft de meest lekkere producten op het gebied van eten en drinken in huis. We doen voor de inkoop alleen zaken met importeurs en de fabrikanten zodat we de tussenhandel uitschakelen en verrassende prijzen kunnen bieden, we zij vaak goedkoper dan de supermarkt. Kwaliteit staat bovenaan, kunnen we het niet perfect leveren? Dan leveren we het niet. We doen alles voor een super klantbeleving !!!

• Jayden Dumortier
    Review voor Street Vibes

Geweldige service, vragen werden goed en snel beantwoord

• Michel Ronden
    Review voor Street Vibes

We hebben heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Prettige en gezellige sfeer en dito bediening. We komen hier zeker terug als we weer eens in de buurt van Tegelen zijn.

• Hoe beoordeel je Street Vibes?

• Caroline
    Review voor Street Vibes

Lovely Personal service and high quality products delivered to the door. Thank you

Antwoord van Street Vibes

Thanks Caroline for the excellent review. We have with so much pleasure worked for you.
    Ik hope whe doing business for a long time

• Bert

Binnen 2 of 3 dagen in huis maar dan ook echt vers

Antwoord van Street Vibes

Dank je Bert, dat we nog maar lang zaken mogen doen.

• Emile
    Review voor Street Vibes

Smaak van de bestelde producten was uitstekend. Porties zouden iets groter mogen.

Antwoord van Street Vibes

Dank voor de goede review. We doen onze stinkende best om u tevreden te houden uiteraard. De porties zijn berekend naar de prijs die we graag laag houden, 250 ml is doorgaans genoeg. Bij onze afhaalmaaltijden zijn de porties aanmerkelijk groter. We zien je graag weer terug !!!!

• Lonneke
    Review voor Street Vibes

Heerlijke producten tegen een super mooie prijs!

Antwoord van Street Vibes

Dank je wel Lonneke, we zien je graag weer terug !!!!

• Monique

Hele mooie producten

Antwoord van Street Vibes

Dank je wel Monique, we zien je graag weer terug !!!