Studio 5121
Laat je verrassen door unieke sets LED kaarsen, complete sets woonaccessoires en de mooiste lampen voor binnen en buiten.
Ieder seizoen releasen we limited edition sets met inspirerende kleuren en unieke samenstellingen van het moment.
Altijd in complete sets, uniek en van top kwaliteit.
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Mathie Schuurmans
    Review voor Studio 5121

Volgens afspraak zijn de zeer mooie led kaarsen met kaarsenblok in kleur goed verpakt en tijdig afgeleverd. Wij zijn er erg blij en tevreden over.

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel en heel veel plezier van jullie KaarsenBlok

• Ina Strating
    Geverifieerde klant van Studio 5121

Mooi product en keurig verpakt

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel voor je review en heel veel plezier ervan.

• Hoe beoordeel je Studio 5121?

• Jannie
    Geverifieerde klant van Studio 5121

Uitstekend service, en een prachtige wandkandelaar.

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel voor de mooie review en heel veel plezier met de wandkandelaar.

• Taeke Wouda
    Geverifieerde klant van Studio 5121

Zeer tevreden en degene die het cadeau heeft gekregen was er heel erg blij mee!

Antwoord van Studio 5121

Bedankt voor de mooie review en veel plezier met de set.

• L Laurent
    Geverifieerde klant van Studio 5121

Eindelijk een mooi kaarsenblok gevonden met prachtige led kaarsen. Mooi ingepakt aangekomen, duidelijk zorg aan besteed.

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel voor het mooie compliment. Veel plezier ervan.
    Groeten Charlotte

• Ina Harland
    Geverifieerde klant van Studio 5121

Een prachtig handmade blok met kaarsen die niet van echt te onderscheiden zijn. Een complete bestelling, zelfs de batterijen zijn niet vergeten.
    Een mooie toevoeging aan elk interieur.

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Ina, geniet ervan!

• Ellen
    Geverifieerde klant van Studio 5121

Dát is service!!! Bedankt Charlotte.

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Ellen. Heel graag gedaan en veel plezier van je aankoop.

• Marion van Meerendonk
    Review voor Studio 5121

Duidelijke website en goede service. We ontvingen een prachtig verpakt pakketje om cadeau te geven.

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Marion en veel plezier met geven.

• Marit
    Review voor Studio 5121

Charlotte is mega klantvriendelijk en denkt met je mee in een passende oplossing. Ik wilde een bepaalde kleur led kaars die niet op de website stond, Charlotte een privé berichtje gedaan en ze gaf meteen aan hem voor mij te willen bestellen bij de leverancier. Dat vind ik nou nog eens mee willen denken met je klant!

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Marit en graag gedaan.

• Roland
    Review voor Studio 5121

Snelle service! Zeer vriendelijk en correct, heb zelfs nog een klein presentje erbij ontvangen

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Roland en veel plezier ervan.

• Nancy van Bohemen
    Review voor Studio 5121

Mooie duidelijke website. Alle artikelen staan mooi op de foto, vanuit alle hoeken, zodat je goed weet hoe het er uitziet!
    Snelle verzending en goed stevig verpakt.
    De service is werkelijk waar top, ik had een kandelaar besteld met led-kaars. Deze functioneerde niet naar behoren. Contact gezocht met Charlotte, kreeg snel reactie terug van haar. En er werd de volgende dag een nieuwe kaars bezorgd.
    Al met al zeer tevreden over mijn aankoop en de service!

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Nancy, service vinden we heel belangrijk. Fijn dat er zo blij mee bent.

• Lieze
    Review voor Studio 5121

Prima service! Ik had een mooie set kaarsen besteld maar eentje werkte niet goed. Charlotte zorgde snel voor een oplossing! Zeker een aanrader! Hier bestel ik zeker nog!

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Lieze, veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in de webshop.

• Femke
    Review voor Studio 5121

Super service en fantastisch mooie producten van hoge kwaliteit !

Antwoord van Studio 5121

Dankjewel Femke, veel plezier ervan.