Studio Bloom
Welkom bij Studio Bloom yoga | kids | store

Gespecialiseerd in Aromatherapie en Edelstenen denk ik met jou mee als je op zoek bent naar meer balans in jouw leven of dat van jouw kind. Je kan bij Studio Bloom terecht voor bijzondere, persoonlijke cadeautjes op het gebied van een gezonde, bewuste en spirituele leefstijl. Alles wordt eco en duurzaam ingepakt!
  • Greet
    Review voor Studio Bloom

Fleur geeft goed advies over haar producten. Ze heeft voor mij een speciale blend gemaakt voor een voetenbad. Het voetenbad is heerlijk ontspannend. De producten worden heel mooi verpakt.

Antwoord van Studio Bloom

Hoi Greet, dankjewel voor jouw review en ik ben blij dat je baat hebt bij de voetenbaden!

• Monie
    Review voor Studio Bloom

Ik heb etherische oliën en 2 kleuren nagellak gekocht.
    En een prachtig yogakussentje. Prima bevallen! Fleur is enthousiast en ik kreeg goed advies. De webwinkel is met veel smaak, zorg en liefde ingericht met mooie producten en dat straalt er vanaf. Leuk ook die blog, ik ga zeker het recept van de yogi thee zelf proberen💮

Antwoord van Studio Bloom

Dankjewel Monie voor jouw enthousiaste reactie 😘! Fijn dat het je is bevallen en dankjewel voor de complimenten 🤗.
    Die Yogi Tea is lekker hoor!

• Hoe beoordeel je Studio Bloom?

• Alicia
    Review voor Studio Bloom

Fijne geurtjes gekocht bij Studio Bloom. Vriendelijk en snelle service!

Antwoord van Studio Bloom

Hoi Alicia, dankjewel voor jouw reactie! En ik ben blij dat de etherische oliën bevallen : )

• Louise
    Review voor Studio Bloom

Ik ben erg blij met de aromabranders en de etherische oliën die ik bij Fleur gekocht heb. Ik volg al jaren met veel plezier yogalessen bij Fleur en ben zo met haar producten van Studio Bloom in aanraking gekomen.

Antwoord van Studio Bloom

Dankjewel Louise, voor jouw vertrouwen en het volgen van de yogalessen! Ik ben ook blij met jou : )

• Karlijn Hanekamp
    Review voor Studio Bloom

Fleur verkoopt met veel liefde haar producten, voor advies is ze altijd te bereiken. Mijn dochter is heel blij met de “natuurlijke” make up en we genieten allemaal van de prachtige raamhanger!

Antwoord van Studio Bloom

Dankjewel Karlijn! Veel regenboog plezier en een happy dance voor een trouwe klant :)

• Carla Baarspul
    Review voor Studio Bloom

Mooie prijzen em goede service!

Antwoord van Studio Bloom

Dankjewel Carla, ik wens je nog veel yoga plezier en ontspanning met de producten!

• Karien Sondervan
    Review voor Studio Bloom

Geweldige producten, waarbij gekozen is voor kwaliteit. Alles wordt met zoveel aandacht gedaan en dat zie je terug in bijvoorbeeld de verpakkingen en de uitleg bij wat je koopt. Veel meer dan een product en daarom bijzonder geschikt om cadeau te doen (ook aan jezelf!)

Antwoord van Studio Bloom

Dankjewel Karien 🙏🏻 Ik ben blij dat ik je kon helpen aan al die cadeautjes. Zo leuk om te doen!