Studio Jans
Hi paperlover! Bij Studio Jans shop je de mooiste (mini)kaarten, posters, stickers en stationery! Met warme kleuren, maar ook veel zwart-wit items: voor iedereen iets passends. Maak van elk cadeautje, of het nu voor jezelf of voor een ander is, iets bijzonders!
Filter 118 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• Caroline Domburg
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Mooie kwaliteit en leuk verpakt.

Antwoord van Studio Jans

Dankjewel voor je mooie review Caroline! :)

• Jolanda Ebbelink
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Mooie artikelen!! Maar heb 2x een vraag gesteld en heb geen antwoord mogennontvangen. Jammer.

Antwoord van Studio Jans

Hi Jolanda, dankjewel voor je review!! Ik heb je net een mailtje gestuurd, maar ik weet niet of mijn mail bij je aan is gekomen. Ben bang dat je daarom ook geen reacties op je andere vragen hebt binnengekregen. Hoor graag of de mail is aangekomen :) Anders moet ik even kijken of ik iets aan mijn mail-instellingen moet doen. Dankjewel alvast en een fijne dag! Liefs, Janneke

• Hoe beoordeel je Studio Jans?

• Sophie Stouthamer
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Een cadeautje om te krijgen. Zo prachtig ingepakt!

Yes, wat fijn om te lezen Sophie!! Veel plezier met je aankoop! x Janneke

• Kim Van de Pitte
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Hele leuke kaartjes voor een mooie prijs! Leuk om te geven/ sturen.

Antwoord van Studio Jans

Lief!! Dankjewel voor je mooie beoordeling Kim. Veel plezier met de kaartjes! x Janneke

• Rianne Biezepol
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Snelle levering en leuk verpakt!

Antwoord van Studio Jans

Leuk om te lezen Rianne, dankjewel!!

• Femke
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Hele mooie kalender gekocht en wat kaarten. Prachtige stijl, heel blij mee. Pakketje was supernetjes verzorgd en leuk ingepakt. Goede ervaring!

Antwoord van Studio Jans

Wauw, dankjewel voor je mooie beoordeling Femke! Je maakt me blij! :) Veel plezier met je goodies!

• Marijke van Dijk

Superleuke stickers besteld!

Antwoord van Studio Jans

Yeah! Veel plezier met de stickers! Dankjewel voor je mooie beoordeling! :)

• Tessa
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Super fijne service en prachtige producten. Betrouwbaar, heldere communicatie en snel verzonden!

Antwoord van Studio Jans

Dankjewel Tessa voor je lieve woorden!! Je maakt me blij. Veel plezier met je goodies!

• Lilian de Vries
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Snelle levering, inhoud zoals verwacht.

Antwoord van Studio Jans

Dankjewel voor je beoordeling Lilian, veel plezier met je goodies!

• Marloes Jansen
    Geverifieerde klant van Studio Jans

Wat een geweldige artikelen. Wat een talent! De stijl, de presentatie op de website en de afhandeling. Zó’n dikke aanrader! Ook superleuk als cadeautje…

Antwoord van Studio Jans

Whoo lief, dankjewel voor je mooie beoordeling!! Je maakt me heel erg blij!! :)