Studio Jitske

Studio Jitske

Bij ons vind je (cadeau)artikelen rondom de grote gebeurtenissen in het leven zoals: geboorte, huwelijk, communie, kinderen maar ook overlijden. In onze collectie vind je onder andere prachtige houten herinneringsdozen. Ook verkopen wij originele geboorteborden en geboortekaartjes.
9,6
Filter 1637 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1634 met beschrijving

• Angelique
    Review voor Studio Jitske

Vandaag mijn herinneringsbox ontvangen, echt super mooi geworden. Zo kan ik de spullen van mijn moeder goed en mooi bij elkaar bewaren.Was het wachten dubbel en dwars waard. Echt een aanrader, super bedankt!!!!

• Peggy Heyneman
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Prachtig artikel, vlotte service, eerlijke prijzen! Een aanrader!

• Hoe beoordeel je Studio Jitske?

• Mijndert Blanken
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Mooi product en snel geleverd.

• Besteller van een stoeltje
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Op zich gewoon mooi en goed gedaan. Maar.... levertijd gigantisch lang (oke, werd wel aangekondigd dat er een vakantie was geweest, maar toch hield ik geen rekening met 3 weken levertijd). En een tweede maar: de prijs is flink gestegen de afgelopen 2 jaar. Betaalde nu vergeleken met 2 jaar geleden ruim 15 euro meer en toen werd het stoeltje nog in elkaar gezet en nu niet meer. Hoop dat de betreffende ouders die het stoeltje ontvangen als kraamcadeau niet nog een 3e kind krijgen, want als deze prijsstijging doorzet zit ik tegen die tijd tegen de 100 euro aan voor een stoeltje.

• Han Brandt
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Erg mooi, zowel ontwerp als uitvoering

Antwoord van Studio Jitske

Ah fijn om te horen! Het ontwerp was niet moeilijk met zo'n mooi kaartje! :-)

• Peter
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Mijn product is nog steeds niet binnen, dus kan het niet beoordelen

Antwoord van Studio Jitske

Hoi Peter, wat vervelend dat je het stoeltje nog niet ontvangen hebt! Het is wel verzonden vorige week dus ik ben bang dat er iets mis gaat met de verzending. Ik ga het voor je uitzoeken en neem contact met je op per mail.

• Nicole Huyghe

Zeer tevreden met eindresultaat

Antwoord van Studio Jitske

Wat fijn om te horen Nicole! Dankjewel voor de review :-)

• Seraya Mordang
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Vinf het product maar klein. En zeker niet stevig erg jammer want kost toch wel wat

Antwoord van Studio Jitske

Hoi Seraya, Het formaat geboortebord en het materiaal kies je bij het plaatsen van de bestelling. Je hebt gekozen voor het formaat 60cm, dat is het kleinste formaat. Het materiaal dat je hebt gekozen is Forex; bij de beschrijving staat aangegeven dat dit een stuk minder stevig is dan het Dibond, en daarom niet geschikt voor buiten op een paal. Wellicht heb je hier overheen gelezen alsmede het verkeerde formaat gekozen? Mocht je hier nog iets mee willen dan mag je mij een mailtje sturen, dan kunnen we zoeken naar een oplossing :-)

• Karolien Koolhof
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Het is een super mooi gedenkdoosje geworden

Fijn om te horen Karolien! Ik hoop dat je er veel aan hebt <3

• Heleen Elshoff
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Het stoeltje zag er weer prachtig uit.

• steven
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Goede service, mooi eind product

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Mooi gedaan! De ontvangers van het geboortekoffertje zeer content.

• Loes
    Review voor Studio Jitske

In eerste instantie liep het mis met het verzenden van de bestelling en in contact komen met deze webwinkel. Gelukkig ging het om een misverstand en miscommunicatie. Het product is nu binnen en ziet er mooi uit.

• Petra Rijke
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Goede kwaliteit en snel geleverd.

• Patricia
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Snelle service en super mooi geboortebord

• Annie R-B
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Heel mooi werk, wordt zoveel mogelijk aan de wens van de klant tegemoet gekomen en een foutje wordt zeer correct en zonder problemen opgelost

• Prisca
    Review voor Studio Jitske

Ondanks enorme drukte van de feestdagen waardoor een beetje vertraging optrad, zeer tevreden! Goede communicatie en waarborg voor een hoge kwaliteit druk.

• Peggy Van der burgt
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Geen track en trace ontvangen voor de levering, gelukkig was ik wel thuis en kon ik het in ontvangst nemen. Verders erg mooi bord en leuk ontwerp. Wel vind ik persoonlijk dat de boorgaatjes schuin zitten, waardoor of de naam schuin komt te staan op de paal of het bord wat schever staat.

• Judith De Wilde
    Geverifieerde klant van Studio Jitske

Zeer mooie en kwalitatieve doos.
    Wel lange verzendtijd, kwam niet meer optijd aan.

• Jessica
    Review voor Studio Jitske

Erg mooie producten gekregen. Een herinnering voor het leven! Samen wordt het product gemaakt, er wordt gewacht met het maken totdat je 100% tevreden bent. Super fijne service en duidelijke communicatie!