Ik vind dat een hel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Liudmyla Tovstiuk
- Vienna Derycke
Heel tevreden! Mooi ingepakt en persoonlijk kaartje erbij
Hoe zou je Studio Lilly beoordelen?
- Lisa
Goede service en mooie producten van goede kwaliteit!
- Gerda
De ontvanger is er erg blij mee.
- Evelien de Groot
Snelle levering. Mooi product. Vriendelijk bedrijf. Aanrader!!
- L.R.F. der Klooster
Zo netjes verzorgd afgeleverd en heel toegankelijk in de communicatie! Top!