Studio Perspective

Studio Perspective

Sociaal en Duurzaam Dutch Design. Duurzaam inrichten van je woning of kantoor met design uit Nederland. We bieden een platform aan merken en makers van Nederlandse designproducten. Ontworpen en gemaakt met respect voor de natuur, in een sociale werkplaats door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zij krijgen daar de kans om hun vaardigheden te ontwikkelen en te laten zien wat ze in huis hebben. Wij geloven in een maatschappij waar iedereen een kans krijgt op waardevol werk.
Koop bewust producten met een verhaal!
9,1
Filter 100 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

• Willemijn

Trots

• Claartje Visser
    Geverifieerde klant van Studio Perspective

Supersnel geleverd, mooi product, heel blij mee!!

• Hoe beoordeel je Studio Perspective?

• Muriël
    Geverifieerde klant van Studio Perspective

Leuke lampjes, goede kwaliteit en heel persoonlijke service. Ik wilde graag net iets anders dan er werd aangeboden. Via mail prima kunnen afstemmen en na de bestelling werd het lampje heel snel geleverd. En dat voor maatwerk!

• Ester Riemersma
    Geverifieerde klant van Studio Perspective

Prachtige lampen gemaakt van glazen potten van Kesbeke. Een begrip in Amsterdam (en ver daarbuiten). Zorgvuldig verpakt. Verrassend en heel leuk was ook het begeleidende, heel persoonlijke kaartje van Evelien. Dank je wel!

Antwoord van Studio Perspective

Dank je wel Ester voor je mooie reactie. Heel veel plezier met de lampen!

Groet, Irene / Studio Perspective

• Sonja
    Geverifieerde klant van Studio Perspective

Heb het nog niet ontvangen weet of het de schuld is van winkel of DHL pakje is bezorgd was de schuld van DHL

Antwoord van Studio Perspective

Beste Sonja,

Vervelend dat je pakketje nog niet is aangekomen. Ik heb het voor je uitgezocht en het is inderdaad vertraagd bij de post. Ik zal je een persoonlijke mail sturen met meer informatie hierover.

Groet, Irene / Studio Perspective

• Roelien Overbeek
    Geverifieerde klant van Studio Perspective

Goede en snelle service en vooral mijn bestelling; een prachtig en vakkundig gemaakte stedenlamp die met de fietskoerier is bezorgd. Echt een aanrader als je iets origineels zoekt.

• Lide van Bemmel
    Geverifieerde klant van Studio Perspective

Er ontbreekt een onderdeel van de bestelde lamp

• Auke
    Geverifieerde klant van Studio Perspective

In eerste instantie waren de artikelen niet helemaal in de juiste staat afgeleverd, maar dit is zeer goed en adequaat opgelost. De wandrekken geven het interieur een mooie impuls.

• Irene

Mooi artikel, hele fijne service! Een goede aankoop. Goede kwaliteit