Stuntwinkel.nl
Topmerk zwembaden, spa's, bubbelbaden, sauna's, SUP board, tenten, zwembad pompen, opblaasboten, kajaks en meer grote artikelen! Tevens kerstartikelen.

Lidmaatschap per 27-06-2019 stopgezet

9,6

• eric rijcken
    Review voor Stuntwinkel.nl

afhandeling van probleem met boot super snel naar tevredenheid opgelost.

• A. Bierbooms
    Review voor Stuntwinkel.nl

Zeer correcte en vlotte afhandeling van klacht over ondeugdelijk artikel. Dit artikel was al uit hun assortiment verwijderd. Prima service!

• Ruud
    Review voor Stuntwinkel.nl

Schoenrek is absoluut géén aanrader. Niet al te beste kwaliteit. Als ge de gebruiksaanwijzing volgt breken er nog klemlipjes af, waardoor de stabiliteit te wensen over laat. Met wat alternatief kunt en vliegwerk staat het nu, maar laat absoluut te wensen over. Géén aanrader!!!!!

Antwoord van Stuntwinkel.nl

Beste Ruud,

Spijtig om te horen dat er wat onderdelen defect gingen bij het opbouwen.
    Gelukkig zit er garantie op rechtstreeks via de importeur in Nederland.
    Wanneer je even een E-mail stuurt naar cs@odaddy.eu met een kopie van de factuur dan sturen ze gratis nieuwe onderdelen of vervangen het hele rek voor je zonder verzendkosten voor jou als klant.

Met vriendelijke groeten,
    Stuntwinkel..nl

• M. F. Siddiqui
    Review voor Stuntwinkel.nl

Good and professional to solve any problem. Trusted supplier - Recommended.

• neher
    Review voor Stuntwinkel.nl

Geweldig! Ga hier zeker vaker shoppen.

• Astridvantoledo
    Review voor Stuntwinkel.nl

Ik heb een product ontvangen maar die deden het niet heb een andere gehad .prima geholpen .erg aan tebevelen .ik hoop dat het nu wel doet .

• familie Haakma
    Review voor Stuntwinkel.nl

Super service en een hele vlotte afhandeling! Zeer klantvriendelijk.
    Ik beveel Stuntwinkel zeker aan.

• Kristof
    Review voor Stuntwinkel.nl

Mijn bestelling dinsdagnamiddag geplaatst en woensdag middag al geleverd al woon ik in België ,de prijs was ook correct , nergens vond ik het goedkoper . Hier kunnen andere internetbedrijven nog een voorbeeld aan nemen :) dit was zeker nier mijn laatste bestelling . Men moet de naam veranderen van stuntwinkel naar topwinkel

• Leendert Verhoeven

Kan gewoon niet beter !
    Zijn zeer tevreden over producten en service !
    Komen in de toekomst zeer zeker nog terug bij Stuntwinkel.nl !L

• Jolanda van der Horst
    Review voor Stuntwinkel.nl

Dit is een bedrijf dat als voorbeeld kan dienen voor andere internetbedrijven. Ik had een tekentang besteld, die was niet goed. Best een felle mail teruggeschreven en ze behandelden me zo netjes, ik kan het nu nog niet geloven. Ze betaalden meteen het bedrag volledig terug, incl. verzendkosten, ik hoefde het produkt niet terug te sturen. Ik krijg zelfs een gratis een andere tekentang van hun, die hebben ze speciaal voor mij gehaald! Ze haalden ook meteen het defecte produkt uit hun assortiment. Ik stond perplex. Dit had ik nog niet meegemaakt. Echt helemaal klasse, de service van stuntwinkel.nl!!!!

• r. koops
    Review voor Stuntwinkel.nl

mijn zoontje is morgen jarig. nu had ik bij bol.com afgelopen maandag al een paw patrol tas besteld. deze komt pas volgende week woensdag mijn kant op. en dat hoorde ik vandaag. dus ik in paniek. ik had mijn zoontje deze tas beloofd, arme jongen, jarig en geen tas. nu kwam ik op jullie site terecht en heb meteen dezelfde tas besteld. VOOR VEEL MINDER GELD EN MORGEN KOMT HIJ BINNEN OP HET AFHAALPUNT. OP ZIJN VERJAARDAG.
    echt super bedankt!! ik ga zeker eerst naar jullie site om te kijken of het bij jullie te bestellen is.
    HEEL ERG BEDANKT VOOR HET REDDEN VAN MIJN ZOONTJE ZIJN VERJAARDAG.

• Margo
    Review voor Stuntwinkel.nl

Enthousiast bestelde ik een prachtig Batman-pak voor mijn kleinzoon. Bij het nalezen van de order, zag ik dat de maat "L", die ik wilde, een maat "S " was... Gemaild om de fout door te geven en de volgende dag ook gebeld. Ik werd prettig te woord gestaan en de gewenste maat "L" zou worden opgestuurd. En ja........ik heb net het pakketje binnengekregen, met de juiste maat!

• AJ Koning
    Review voor Stuntwinkel.nl

Ik ben bijzonder positief: Het product werd de volgende dag en goed verpakt geleverd.
    Over iets dat anders werkte dan ik verwachtte heb ik nog ingewikkelde vragen gesteld.
    Ik kreeg zeer snel en diepgaand antwoord, ze zijn echt goed voor me aan de slag gegaan.
    Prettige en deskundige reactie. Uitstekende en snelle afhandeling ook toen ik het product wilde retourneren.

• Jeroen

Goedkoop, supersnelle levering.

• J. Evers
    Review voor Stuntwinkel.nl

Prima service! Dit bedrijf lost evt. problemen met de aankoop meteen op een vriendelijke en doeltreffende manier op.
    Ik was positief verrast.

• Robbie Hendriks
    Review voor Stuntwinkel.nl

Supersnelle levering, volgende dag in huis. Goed verpakt en verzekerde verzending. Zeer scherp geprijsd! Aanrader!

• René
    Review voor Stuntwinkel.nl

Duidelijke website, goede klantenservice en supersnelle levering (zelfs dezelfde dag nog).
    Ik weet zeker dat onze zoon heel blij en verrast zal zijn met de Cars Francesco RC auto. Een aanrader,kom zeker terug !!!

• Bert Laheij
    Review voor Stuntwinkel.nl

Snelle levering en goeie service

• L. Kerr
    Review voor Stuntwinkel.nl

Enorm tevreden. Wacht nog op bestelling, maar die werd direct verstuurd ook al heb ik pas laat op de dag besteld. Antwoord op mails met vraag over verpakking werden binnen no time beantwoord, en de persoon heeft er alles aan gedaan om tegemoed te komen aan mijn wensen. Door zo'n service twijfel ik geen seconde om deze webshop aan te raden en om hier opnieuw te bestellen. Super!!

• Tonnie op den Buijsch
    Review voor Stuntwinkel.nl

Mijn bestelling werd keurig en netjes af gehandeld
    Ga vaker wat bestellen bij stuntwinkel
    Grtjes Tonnie