Styled by Sky

Styled by Sky

Handgemaakte baby & peuter kleding en textiel waar je blij van wordt.
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Mieke
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Leuke kleding, snel verzonden en tegen een goede prijs

• Yvonne
    Review voor Styled by Sky

Super service, fijn overleg en het allerbelangrijkste geweldige kleding. Voor de jongens ( bijna 3 en bijna 1) koop ik regelmatig kleding en nu ook voor mijzelf. Ben zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je Styled by Sky?

• Dominique Houps-Streng
    Review voor Styled by Sky

Geweldige service! Snel antwoord en fijn advies op al mijn vragen! De mom flared zit fantastisch, nu kan ik eindelijk twinnen met mijn meisje! Echt een aanrader, zit echt perfect en de kwaliteit van de stof is super!

• Mandy
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Snelle levering. De broeken zitten geweldig! De maten kloppen precies en de stofjes dragen erg comfortabel!

• Anouk
    Review voor Styled by Sky

Voor het eerst bij Styled by Sky besteld en geen moment spijt van gehad. Ontzettend blij met de bestelling, de communicatie en de prijzen. De flared mom broek is speciaal op maat gemaakt en het is exact zoals beschreven. Het zit super prettig en zacht. Ik kom zeker terug. Bedankt.

• Samantha Berg
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Prachtige kleding voor je kindje en super service!!

• Marian Pierik

Mooi gemaakt. prima.

• Agnes Klompmaker
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Het bestelde artikel is naar wens ontvangen. Het was leuk ingepakt, zodat ik het zo door kan geven. Ik ga ervan uit dat de ontvangers blij zullen zijn hiermee.

• Madeleine
    Review voor Styled by Sky

Fijne, snelle communicatie en een goede service! Mijn bestelling was er vlot. Heel leuk gemaakt, mooie kwaliteit en lief presentje erbij.👍

• Kim de wijs
    Review voor Styled by Sky

Mooie kleding en een snelle levering!
    Je kunt zien dat er met veel tijd en aandacht aan de spullen is gewerkt