Styled by Sky

Styled by Sky

Handgemaakte baby & peuter kleding en textiel waar je blij van wordt.
9,9
Filter 120 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 118 met beschrijving

• Maria Kramer
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Snelle service. Prachtige kleertjes!

• Pyne
    Review voor Styled by Sky

Super vriendelijk contact, en het was zelfs geen enkel probleem om het hoeslakentje voor onze wagen wat groter te maken! Super service!

• Hoe beoordeel je Styled by Sky?

• Angela
    Review voor Styled by Sky

Geweldige service! Reageert snel via Instagram en super leuke broekjes voor mijn meiden erbij😃.

• Kids4trendy
    Review voor Styled by Sky

Heel leuk contact gehad. Reageert snel en levert een goede service. Mooie kleding mogen ontvangen en mijn klanten heel blij mogen maken.

• Super!

Voor 1ste keer besteld heel erg tevreden
    Goede service, snelle levering en heel mooi gilet mooi passend netjes afgewerkt
    Op naar de volgende bestelling

• Melissa
    Review voor Styled by Sky

Altijd snelle reactie via Instagram, denkt met je mee! Super leuke designs, goede kwaliteit. Al regelmatig besteld en zojuist ook weer een bestelling geplaatst. Hele blije klant hier! En m’n dochtertje is ook altijd blij en altijd haar favoriete kleding :)

• Monica
    Review voor Styled by Sky

Dol op deze webwinkel! Snelle levering en goede service! Leuke printjes, mooie producten van goede kwaliteit voor een top prijs! Hannah denkt ook graag met je mee mocht je andere wensen hebben. Bestel hier heel graag en hopelijk nog jaren!

• Janny de Knegt
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Snelle levering en perfect op maat gemaakt!

• Chloë
    Review voor Styled by Sky

Super snel antwoord verzending, alles word perfect naar wens gemaakt en de kwaliteit is perfect. Echt een top vrouw en bedrijf!

• Rianne
    Review voor Styled by Sky

Mooie kleding netjes verzonden!

• Birgit
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Mooi dekentje met naam. Er zijn verschillende sites die dit aanbieden. Sommige sites hadden negatieven review waarvan de levering niet aankwam. Dus mocht je twijfelen, hier is het betrouwbaar en wordt je bestelling netjes en mooi geleverd.

• Stacy
    Review voor Styled by Sky

Super leuke kleding en meer! Al vaker besteld en altijd tevreden! Dit keer een tweede Mommy Flared laten maken, precies op maat! Communicatie is ook snel en fijn en bij mij in de buurt is een winkel waar ze ook items van Styled by Sky verkopen, heel leuk!

• Peter
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Geweldig assortiment en zeer origineel gemaakt. Super goeie service inclusief een handgeschreven kaartje namens mijn bedrijf. Gaan we vaker doen!

• Esther Coster

Super mooie broekjes! Al jaren fan ♡

• Lotte
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Mooi product voor een leuke prijs. Fijn contact met de eigenaresse.

• Van dijk
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Super mooie producten van goede kwaliteit en snel in huis. Super blij mee!

• Sabine Kolkman
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Wat een geweldige producten! Zo zo zo mooi. En de eigenaresse is onwijs lief, met een top service. Nog niet eerder zo meegemaakt. Perfect!

• Etienne
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Leuke kleertjes! En leuk contact via Instagram, voor eventuele vragen.

• Michelle Linders
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Prachtig dekentje, precies zoals ik wilde. Materialen voelen stevig en zacht aan

• Ilse van der Jagt
    Geverifieerde klant van Styled by Sky

Snelle service, superleuke kleding. En ontvanger van het cadeau helemaal blij.