Suede design SHOP

Suede design SHOP

In de shop van Suede design vind je originele en zelf ontworpen producten. Aftel- en beloning posters, producten met naam, leuke (kraam)cadeau's, bedrukte kleding voor de kinderen of iets unieks voor op/aan de muur.
Filter 246 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 183 met beschrijving

• Kim
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Mooie prijzen en fijne persoonlijke service. Heel blij met mijn bestelling!

• Charlotte De Vries
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Alles is gewoon goed geregeld en erg leuke producten.

• Hoe beoordeel je Suede design SHOP?

• Lotte
    Review voor Suede design SHOP

In eerste instantie werd er niet gereageerd op onze berichtjes. Toen ik dit aangaf, heeft Suzanne heel adequaat en snel met ons meegedacht voor een oplossing. Heel fijn!

Antwoord van Suede design SHOP

Beste Lotte,
    Wat verveld om te horen, alleen denk ik dat je in de war bent met een andere webshop of je hebt het verkeerde telefoonnummer gebeld/gewhatsappt. Ik heb nl geen berichten ontvangen en ook geen 4 gemiste oproepen van eenzelfde telefoonnummer. En buiten dat reageer ik altijd erg snel (zoals je ook kunt lezen bij de andere reviews) Zou je mij een mail (info@suededesign.nl) willen sturen zodat we dit kunnen oplossen? Alvast bedankt! Groetjes Suzanne

• Manuella Goris
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Prachtige kwaliteit! Mooie lay-out! Zoveel meerwaarde om met deze blikvanger dagelijks te genieten.
    Hier bestel ik beslist nog.

• Diede
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Voor de 2e keer bij Susanne besteld. Heel erg tevreden over de kwaliteit en service. Het eerste wat mijn zoontje doet als hij beneden komt is een sticker plakken op de aftelkalender, top dus!

• Linda Witvoet
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

'S middags besteld volgende ochtend al bezorgd. Gezellig moment om open te maken ook al weet je wat er in zit. Het is een feestje.

• Diana Van der Geer
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Uitstekend super leuke aftelkalenders en snel verzonden

• Heidi Dijs

Goede en snelle verzending

• Wendy Vogels
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Heel leuk verpakt mijn bestelling!

• Adri van Enk
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Goede service! Flexibel en ontzettend mooi ingepakt. Het was een feestje om het te krijgen. Bedankt!

• Kelly Trijsburg
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Altijd tijd om met je mee te denken. Staat het niet op de webshop aarzel niet om te vragen. Er word super goed mee gedacht!

• Yvonne Van der Sluijs
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Duidelijke uitleg, snelle levering , en hele leuke spullen!

• Suzanne Vogelaar
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Al verschillende dingen besteld en het is altijd goed! Altijd mee willen denken en nog leuker... het is altijd een feest om uit te pakken!

• Lisette van Engelen
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Ontzettend wijs en blij met de kerst aftel kalender

• Ine
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Mooie poster en landkaart besteld. Op tijd geleverd in drukke tijd.

• Niki Hoendervanger
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Ik heb het schoolfotoboek besteld voor mijn nichtje die 1 wordt. Later zag ik dat ik de "licht beschadigde" variant had. Hier bleek gelukkig niks van waar! Of teminste.... Ik heb geen beschadeging kunnen vinden. Ik heb het boek wel in de "verpakking" laten zitten. Wat ontzettend leuk ingepakt! Hier zal mijn nichtje de komende jaren een heel leuk boek van kunnen maken!

• Chantal Versteegen
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Mooie artikelen. Verzonden binnen de genoemde termijn. Goede service.

• Sabine Goutziers
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Snelle levering, supertoffe aftelkalender met hele leuke afbeeldingen.

• Johan Zuiderwijk
    Geverifieerde klant van Suede design SHOP

Leuk verjaardags shirtje voor mijn zoontje. Stof voelt goed en is mooi bedrukt.
    Bestelling afgehaald. Top service!

• Wendy

Leuke producten !goede service