Suitta
Website voor verkoop van verlichting en armaturen
8,6

• Julia
    Review voor Suitta

Mega goede deal, ik was 1 van de gelukkigen die 1 van de laatste Bubble lampen kon aankopen voor een scherpe prijs. Inmiddels is het nieuwe model op de markt.

• Rene Vaes
    Review voor Suitta

Wel wat langer moeten wachten op ons plantenrek maar goede communicatie met de klantendienst. Staat mooi, bedankt.

• Hoe beoordeel je Suitta?

• Lisette
    Review voor Suitta

Plantenstaander besteld, Lange levertijd en daardoor een korting ontvangen. Intussen toegekomen en in elkaar geknutseld. Super blij met mijn bestelling. Goede service en snelle reactie.

• Eli
    Review voor Suitta

Afstandsbediening van de lamp was na 1 jaar stuk. De lamp werkte enkel op deze afstandsbediening. Opnieuw bestellen was onmogelijk. Een lamp van meer dan 100euro voor de vuilbak.

Antwoord van Suitta

Hi Eli,

Zou je ons je ordernummer kunnen toesturen, dan kijk ik met je mee hoe we dit kunnen oplossen. Ik zie onder je voornaam geen specifieke bestelling staan namelijk.

Groetjes,

Florine

• Jaimy
    Review voor Suitta

Prachtige lamp, goede en snelle levering.

• Nicole
    Review voor Suitta

Súper snel geleverd na het bestellen. Wat problemen met de bezorger maar perfect opgepakt door de medewerker van jullie. Ook op de vraag van bevestigingen werd snel gereageerd. En de lamp hangt zo mooi 🥰

• Lizzy
    Review voor Suitta

Goede communicatie, nette levering!
    Goede producten.

• Nadine
    Review voor Suitta

Ik heb lang gezocht naar de perfecte lamp boven onze eettafel. Ik ben op de website van suitta terecht gekomen en was direct verliefd op de hanglamp Gilded.
    Gister hebben we de lamp gemonteerd en we zijn echt enorm tevreden. Hele mooie lichtval doordat de koppen van de lamp verschillende kanten opgedraaid kunnen worden. De lamp werd goed beschermd geleverd.

• Kia

Vriendelijke klanten service

• Jet
    Review voor Suitta

Het geeft de ultieme kijk beleving!