Suitta
Website voor verkoop van verlichting en armaturen
7,5

• E Bontenbal
    Geverifieerde klant van Suitta

Hele snelle correcte levering en heldere communicatie met Suitta over wat we kunnen verwachten van de levering.

• Mike Cullis
    Geverifieerde klant van Suitta

I never received my order and it says it shipped. Waiting for customer service to get back to me.

Hi Mike,

Your delivery adress is located in Canada, which we can not deliver within a couple of days.

The status of your order is that it's still in transit, since it was shipped a couple days ago I would like to ask you to be patient and follow up on the tracking URL that has been sent to your e-mail.

Please advise, shipping from The Netherlands abroad to Canada may take more time than usual.

Kind regards,

Floris

• Hoe beoordeel je Suitta?

• Anoniem
    Review voor Suitta

Het probleem dat we hadden is met enige vertraging toch nog goed opgelost.

• Arjan Konstapel
    Review voor Suitta

Prachtige Edison's lamp en zeer tevreden mee. Minpunt is het waardeloze kroonsteentje. De stroomdraden zitten daar niet stevig in. Daarnaast zou het zou prettig zijn wanneer u mensen zonder communicatie niet weken laat wachten op Levering terwijl de webshop aangaf dat deze op voorraad was. Achteraf alles goed gekomen.

• Corinne Scoyer
    Review voor Suitta

Ik kocht de Gold Trio Circle Hanglamp vrijdag en zaterdag werd deze al netjes aan huis geleverd - sneller kan niet. Mooie lamp die de dressing extra luxe uitstraling geeft.

• Eva
    Review voor Suitta

We kochten de Gilded Crystal Hanglamp voor in onze nieuwe keuken. En hij staat prachtig! Luxueuze uitstraling, al veel complimenten over in ontvangst mogen nemen. Levering en communicatie verder helder en volgens afspraak.

• Ton en Sindy van Rijswijk
    Review voor Suitta

Ondanks problemen bij de pakketleverancier, adequate communicatie en maximale service. Er werd zelfs een tweede lamp verzonden vanwege onze teleurstelling.

• Jeroen
    Review voor Suitta

Mooie lamp en snelle service!

• Roos

Goede service!

• Annette van Verseveld
    Review voor Suitta

Zo’n schitterende lamp! Voegt veel toe in ons interieur! Prachtige strakke vormgeving maar toch chique👌🏻Daarbij ook perfect verpakt! Succes met deze mooie lampen!

• Joyce Teune
    Review voor Suitta

Lamp besteld voor €469,-. Bij ophangen bleek lamp echt veel te fel en een deel niet dimbaar. Reactie vanuit Suitta dat we 20% korting konden krijgen op het verbeterde model (deze dus idd niet goed). Verder geen oplossing geboden. Lamp is niet bruikbaar, zeer teleurstellende kwaliteit en slechte service.

Hi Joyce,

(Zoals we op google hebben laten weten:)

Dat de LED Ring niet dimbaar was bij het oude model (januari 2022) werd duidelijk gecommuniceerd in de specificaties van de productpagina.

De lamp (het nieuwe model) is inmiddels al wel een tijdje voorzien van dimbare LED-ring zoals de productpagina laat weten, waardoor de hele lamp dimbaar is.

Het oude model had inderdaad niet de dimbaarheid functie op de LED-ring, maar dit was bekend zoals beschreven stond in de productbeschrijving, dit was dus vooraf de aankoop al bekend als je goed gelezen had.

Als je de lamp binnen de retourperiode van 14 dagen had uitgeprobeerd had je de ring kunnen beoordelen op felheid en deze, indien gewenst, zonder reden binnen 14 dagen kunnen terugsturen.

Het is hierbij je eigen keus geweest om de lamp bij ontvangst niet gelijk uit te testen op functionaliteit waardoor je risico loopt dat je de retourperiode voorbij gaat ondanks hij niet naar jouw specifieke wens is.

Aandachtig lezen van de productspecificaties en gebruik maken van de retourperiode had ervoor gezorgd dat dit niet zou gebeuren.

De oplossing die je geboden kreeg stond al buiten de algemene voorwaarden, een oplossing die we niet extra hoeven te bieden omdat we duidelijk zijn over onze specificaties en retourperiode.

Deze extra stap/oplossing hebben we genomen en aangeboden om je toch tegemoet te komen.

Mocht je je bedenken kun je altijd contact opnemen en denken we met je mee.

Groetjes

Florine

• Ria Dekker
    Review voor Suitta

Ben blij met m’n attic hanglampen , ze hangen nog niet maar weet zeker dat ze mooi staan in ons nieuwe appartement , super snelle levering , vind Suitta een goed bedrijf en de communicatie via de mail vind ik heel goed ! Chapeau

• Charlotte

Gold Trio Circle Hanglamp - By Suitta
    Zéér mooie kwalitatieve hanglamp, die perfect in ons interieur past! Prijs-kwaliteit zit echt goed! We moesten iets langer op de levering wachten, maar dit werd netjes gecommuniceerd en we kregen mogelijke alternatieven (korting of annulatie order). Echt heel tevreden mee!

• Julia
    Review voor Suitta

Mega goede deal, ik was 1 van de gelukkigen die 1 van de laatste Bubble lampen kon aankopen voor een scherpe prijs. Inmiddels is het nieuwe model op de markt.

• Rene Vaes
    Review voor Suitta

Wel wat langer moeten wachten op ons plantenrek maar goede communicatie met de klantendienst. Staat mooi, bedankt.

• Lisette
    Review voor Suitta

Plantenstaander besteld, Lange levertijd en daardoor een korting ontvangen. Intussen toegekomen en in elkaar geknutseld. Super blij met mijn bestelling. Goede service en snelle reactie.

• Eli
    Review voor Suitta

Afstandsbediening van de lamp was na 1 jaar stuk. De lamp werkte enkel op deze afstandsbediening. Opnieuw bestellen was onmogelijk. Een lamp van meer dan 100euro voor de vuilbak.

Hi Eli,

Zou je ons je ordernummer kunnen toesturen, dan kijk ik met je mee hoe we dit kunnen oplossen. Ik zie onder je voornaam geen specifieke bestelling staan namelijk.

Groetjes,

Florine

• Jaimy
    Review voor Suitta

Prachtige lamp, goede en snelle levering.

• Nicole
    Review voor Suitta

Súper snel geleverd na het bestellen. Wat problemen met de bezorger maar perfect opgepakt door de medewerker van jullie. Ook op de vraag van bevestigingen werd snel gereageerd. En de lamp hangt zo mooi 🥰

• Lizzy
    Review voor Suitta

Goede communicatie, nette levering!
    Goede producten.