SunWise
SunWise levert zonwering in de vorm van screens op maat die gemakkelijk zelf op het raam bevestigd kunnen worden.
9,6
  • Thea
    Review voor SunWise

Fijne zonwering en makkelijk te monteren! Wij zijn super tevreden!

• A. Bastiaan
    Review voor SunWise

Na problemen met de levering, is dit door uitstekende service heel goed opgelost.
    En de screens voldoen precies zoals gezegd wordt: heerlijk koel in huis.

• Hoe beoordeel je SunWise?

• Mariska Flikkenschild
    Review voor SunWise

Goed product. Al een tijdje in gebruik en de zonwering werkt goed en is simpel te installeren. Toevallig moest ik deze laatst vanwege onderhoud aan de buitenkant van mijn appartement verwijderen. Er viel een zuignap naar beneden die ik niet meer kon terugvinden en kreeg meteen als service een nieuwe toegestuurd van Sunwise.
    Ontzettende klantvriendelijke en snelle service!

• Theo Horsten
    Review voor SunWise

Snelle levering en prima instructie voor een mooi product!

• S. te G
    Review voor SunWise

Op de zuidkant van het huis, een lastige plek om goede zonwering te plaatsen. Deze screens zijn een uitkomst: goede informatie, ook telefonisch, mooi resultaat: we merkten al dezelfde dag dat het flink koeler is in de kamers. Prettige prijs. Tip: meet alle ramen goed na, wij hadden een foute opmeting doorgegeven.

• Nienke
    Review voor SunWise

Fijn bestelproces en ik kreeg een net product geleverd! Een aanrader, zeker voor de warme zomerse maanden die er hopelijk aan gaan komen.

• Therese Eitens
    Review voor SunWise

Had problemen met de bezorging maar heel goed en snel opgelost

• Saskia van H.
    Review voor SunWise

Na een snelle levering heb ik de sunscreens gemonteerd aan de buitenzijde van de ramen van ons zomerhuisje. Zowel bij de sunblock als bij de vision blijft het zicht behouden en de warmte blijft buiten, ideaal! Monteren was een fluitje van een cent. Er zit een duidelijke beschrijving bij. Afgelopen weekend merkten we al verschil! Wij gaan blij de zomer in!