Sunny Mummy
Sunny Mummy ontwikkelt en verkoopt superfood poedermixen voor een extra vitamine en mineralen Boost! De mixen zijn gemaakt van gevriesdroogde fruit en groenten waardoor je ze gemakkelijk aan je dagelijkse maaltijden toevoegt. Sunny Mummy richt zich met de poedermixen op ondersteuning van vrouwen tijdens hun zwangerschap, borstvoeding en daarna.
  • Cynthia Van den Ham-Hilman
    Geverifieerde klant van Sunny Mummy

Mooi product, persoonlijke touch, snelle levering.

• Larissa
    Review voor Sunny Mummy

Wauw, wat een geweldige service van Sunnymummy! Mijn pakketje was door een fout van DPD retour gestuurd, dit heeft Jayde super opgelost door het pakketje opnieuw kosteloos te verzenden met PostNL. Dat noem ik nog eens service! Net de boostme in mijn yoghurt erbij gedaan en de smaak is geweldig. Lekker fris, ik ben benieuwd naar het resultaat!

• Hoe beoordeel je Sunny Mummy?

• Charlotte
    Review voor Sunny Mummy

De bestellingen worden met zoveel aandacht en liefde verzorgd, dat voel je gewoon. Het uitpakken op zich is al een cadeautje! En met de bio superfoods kleurt je keuken ook nog eens lekker; roze cakejes, groen ontbijt! Echt zalig en voedend voor mij als moeder van 3 jonge kids. Ik had dit graag tijdens mijn zwangerschappen en borstvoedingsperiodes gebruikt! En wat een mooi verhaal zit er achter deze powervrouw!

• Inge
    Review voor Sunny Mummy

Goede Service! Leuk persoonlijk berichtje en mooi ingepakt. Echt een cadeautje!

• Cynthia
    Review voor Sunny Mummy

Goed, natuurlijk, lekker en gezond product. Jayde van sunny mummy is super behulpzaam en meedenkend.

• Elize
    Review voor Sunny Mummy

De BoostMe en PowerMe elke ochtend standaard door de havermout met yogurt. Naast dat het erg lekker smaakt is het fijn om te weten dat ik een beetje extra voor mezelf zorg in alle drukte!

• Ruth Keller - van der Weijde
    Review voor Sunny Mummy

Hele goede communicatie, uiterst vriendelijk, goede producten, duurzaam en met zorg voor vrouwen samengesteld. Win win win

• Renske
    Review voor Sunny Mummy

Super service, super producten.
    Binnen no-time een antwoord op je vragen en altijd met alle liefde.
    Daarnaast zijn de pakketjes ook echt cadeautjes om uit te pakken.