Superfoodsonline.nl

Superfoodsonline.nl

In deze webwinkel kun je online superfoods, supplementen en andere gezonde producten vinden. De winkel biedt uitstekende service.
6.461 klantbeoordelingen
Filter 6451 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6445 met beschrijving

• Maria
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Snelle levering. Thee is van goede kwaliteit.

• Rebecca
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Alles zeer snel geleverd en ziet er goed uit.

• Hoe beoordeel je Superfoodsonline.nl?

• A.d Van Breukelen
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Alles prima geleverd! Ook vele mooie natuurlijke producten tegen aanvaardbare prijzen.

• BM
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Goede site, vlotte bezorging, fantastische afhandeling betreffende persoonlijke vraag.

• Kris Persoon

Super and shnell

• Patrick S
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Zoals altijd geweldige service en goede producten.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Patrick, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service. Groetjes, Fleur

• MZ

Super!!!

Beste MZ,

Super dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je enthousiaste review. Groetjes, Sam

• Monique Daschot
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Snelle levering mijn product was zo thuis

Beste Monique Daschot,

Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering. Groetjes, Sam

• Arjan Uittenbogaard

snelle levering

Beste Arjan Uittenbogaard,

Fijn om te horen dat je de levering snel vond! Dank je wel voor het delen van je ervaring. Groetjes, Sam

• chris vyncke

snelle en correcte levering,

Beste Chris Vyncke,

Bedankt voor je complimenten over de snelle en correcte levering. We streven ernaar dit voort te zetten. Groetjes, Sam

• Reina Bekker
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Goede communicatie en snelle levering.

Beste Reina Bekker,

Goede communicatie en snelle levering zijn voor ons erg belangrijk. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Dank je! Groetjes, Sam

• Wilma Van Trier
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Bestel al jaren bij bij superfoods online en vanaf het begin hebben ze me echt goed advies gegeven. Heb je hulp nodig dan krijg je die en het wordt altijd opgelost. Ik waardeer hun persoonlijke betrokkenheid en de kwaliteit van hun service en blijf nog jaren klant.

Bestel al jaren bij

Bestel al jaren bij superfoods online en naar volle tevredenheid. Goede persoonlijke service en deskundig advies als je dat nodig hebt. Altijd snelle en goede levering en voor mij belangrijk er wordt rekening gehouden met de milieuvriendelijke verpakking.

Beste Wilma Van Trier,

Enorm bedankt voor je geweldige review! Het betekent veel voor ons om te horen dat je al jaren tevreden bent met onze service. Groetjes, Sam

• C.Sprenger
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Vandaag besteld , morgen in huis is klopt helemaal. Super service.

Beste C.Sprenger,

Heel erg bedankt voor je positieve woorden over onze service. We zijn blij dat onze belofte "Vandaag besteld, morgen in huis" wordt gewaardeerd! Groetjes, Sam

• Annette Nijs
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Wat een vriendelijke en adequate medewerkers bij Superfoodonline. En heerlijk gezonde producten natuurlijk. Een aanrader!

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Annette, wat fijn dat je tevreden bent met de service. Ik wil je bedanken voor je beoordeling. Groetjes, Fleur

• Christina

Perfect! Snelle levering ook

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Christina, bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat alles naar wens was. Groetjes, Fleur

• Calendula
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Goede producten, mooie prijzen,leuk punten korting systeem. goede verpakking, snelle levering, wat wil een mens nog meer!

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Calendula, wat super om te lezen dat je alles naar wens is geweest. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes, Fleur

• Rob Kruyt

Uitstekend

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Rob, bedankt voor je beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groetjes, Fleur

• willy
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Prima producten en snelle levering

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Willy, bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat de levering naar wens was. Groetjes, Fleur

• Rolien Van de belt

Prima levering !

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Rolien, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Groetjes, Fleur

• Waleed Jazirali

Goed artikel

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Waleed, Wat fijn dat alles naar wens was. Nog een fijne dag gewenst, en bedankt voor de genomen moeite om ons te beoordelen. Groetjes, Sam