Superfoodsonline.nl

Superfoodsonline.nl

In deze webwinkel kun je online superfoods, supplementen en andere gezonde producten vinden. De winkel biedt uitstekende service.
9,5
Filter 6513 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6507 met beschrijving

• Thea Cuypers

dat z

• Bob
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Goede produkten, zonder problemen besteld en op tijd geleverd.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste Bob, hartelijk dank voor je positieve feedback over onze producten en service. We zijn blij te horen dat alles naar wens was! Als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Groetjes, Sam

• Hoe beoordeel je Superfoodsonline.nl?

• Jan Trommel

Het ging goed

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Jan, bedankt voor je korte maar krachtige review. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Mocht je nog suggesties of vragen hebben, horen we het graag! Groetjes, Sam

• Agnieszka Wanska
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Comande facile et livraison rapide.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Bonjour Agnieszka, merci pour vos mots positifs et je suis heureux de savoir que vous êtes satisfaite de la facilité de commande et de la livraison rapide. Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Cordialement, Sam

• Britt
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Goede service duidelijk antwoord alleen jammer dat er maar een maat schepje bij zit voor 2 verschillende producten moet nu gaan rekenen voor het Lionsmane poeder

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste Britt, bedankt voor je positieve woorden en goed dat je onze service waardeert. Wat betreft het maatschepje, bedankt voor je feedback hierover. Daar kunnen wij wat mee! Groetjes, Sam

• Cristiane Andrade

Nice store!

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Thank you for your compliment, Cristiane! We're glad you like our store. Let us know if there's anything we can help you with. Best regards, Sam.

• François Gassiot Méndez

Geweldige service!!!

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hartelijk dank voor je enthousiaste review, François! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Als er nog iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Groetjes, Sam.

• Ton.
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Prima producten. Snel en goed afgeleverd.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Bedankt voor je positieve woorden, Ton! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten en de levering. Als er iets is waar je meer over wilt weten, horen we het graag. Groetjes, Sam.

• Annerieke
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Prima service, snelle levering met persoonlijk geschreven kaartje

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste Annerieke, bedankt voor je positieve feedback, Annerieke! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit je weer te mogen helpen! Groetjes, Sam

• Dirk Pot
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Supplementen snel en correct geleverd tegen een mooie prijs.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste Dirk, bedankt voor je complimenten over de snelle en correcte levering en de mooie prijzen! We doen ons best om dit consequent te bieden. Groetjes, Sam

• Kinaz Akeel

goed

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste Kinaz, dank je wel voor je korte maar krachtige review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Groetjes, Sam

• J. Middelhuis
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Snelle levering en ook met retounereren snel het bedrag teruggestort. Mooi ook dat retouneren gratis is

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste J. Middelhuis, bedankt voor je review! Het is goed om te horen dat zowel onze levering als ons retourproces aan je verwachtingen voldoen. Groetjes, Sam

• M. Van Gyseghem
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

De beste producten die al de volgende dag in België geleverd worden

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste M. Van Gyseghem, bedankt voor je geweldige feedback over onze producten en levering naar België. Het doet ons plezier dat alles naar wens was. Groetjes, Sam

• Francisco Loureiro

Good and snel delivery

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste Francisco, bedankt voor je positieve woorden over onze levering! We zijn blij dat alles naar wens was. Groetjes, Sam

• G.J. van der Putten

Producten

kwalitatief betrouwbaar,
    Informatie over producten heel goed.
    Tel. bestelling soms wat moeizaam,
    levering prima.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste G.J. van der Putten, bedankt voor je gedetailleerde feedback. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de informatie die we bieden. En bedankt voor je feedback over de telefonische bestelling. Groetjes, Sam

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Ja gewoon hele goede producten de cranberry poeder is echt en wat ik van gehoopt had!
    Leuk om een kijkje te nemen achter de schermen en inderdaad heel snel bezorgd maar dat is natuurlijk team werk maar ga zeker in de toekomst weer bestellen.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Beste Nathalie, hartelijk dank voor je enthousiaste review. We zijn blij te horen dat de cranberry poeder aan je verwachtingen voldoet. Tot de volgende keer! Groetjes, Sam

• AnneJelena
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

goed product, goed verpakt, veiilig verzonden

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo AnneJelena, Wat fijn dat alles naar wens was. Nog een fijne dag gewenst, en bedankt voor de genomen moeite om ons te beoordelen. Groetjes, Fleur

• Mieke Geerts

Alles was in orde!

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Mieke, wat fijn dat alles in orde was. Ik wil je bedanken voor je beoordeling. Groetjes, Fleur

• Guido Wilms
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Het was alles goed en een goede communicatie

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Guido, wat geweldig om te lezen dat alles naar wens was. Bedankt voor je beoordeling. Groetjes, Fleur

• Renate Peters
    Geverifieerde klant van Superfoodsonline.nl

Goede service, hulpvaardig en vriendelijk en goede telefonische bereikbaarheid.

Antwoord van Superfoodsonline.nl

Hallo Renate, wat goed om te lezen dat de service naar wens is geweest. Bedankt voor je beoordeling. Groetjes, Fleur