Superfout
Superfout is dé webwinkel van Nederland waar je foute kleding kan kopen. Denk aan festival shirts, foute kersttruien en lelijke kattentruien, maar ook voor je huisdier hebben wij de leukste kleding!
8,7
Filter 454 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 213 met beschrijving

• Dave Macaré

Prima levering

• Vera Jansen
    Geverifieerde klant van Superfout

Bestelling nooit ontvangen, komen met een vage reden. Product zou onderweg zijn, paar mailtjes gehad van de vertraging en ineens krijg ik het product niet meer omdat het niet op voorraad is.

Antwoord van Superfout

Beste Vera,
    Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring bij onze webshop heeft. Helaas is er bij het verzendproces iets fout gegaan waardoor PostNL besloten heeft deze zending naar ons te retourneren.

In uw mail gaf u aan dat uw bestelling voor donderdag aanwezig moest zijn. Uiteraard hadden wij u graag een nieuw product toegestuurd, maar de gekozen kersttrui is inmiddels uitverkocht. Hierdoor heb ik u gevraagd of wij u vandaag nog een vervangend product konden versturen of u uw geld terug wou. U koos hier voor uw geld terug.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat wij uw kersttrui niet hebben kunnen leveren op het juiste moment en hiervoor onze excuses. We zorgen ervoor dat het geld weer z.s.m op uw rekening staat. Helaas zijn er momenteel veel vertragingen bij postNL en daar is ook uw pakketje de dupe van geworden.

Met vriendelijke groet
    SuperFout.

• Hoe beoordeel je Superfout?

• Inge Weber
    Geverifieerde klant van Superfout

Goed product. Fijne klantenservice!

• Kitty
    Geverifieerde klant van Superfout

Service is goed en snel, maar product is niet mooi (kleuren te vaag) en niet zoals weergegeven op website

• Karel van der Vos
    Geverifieerde klant van Superfout

Prima artikel en snelle levertijd

• Lorenzo van der Woert
    Geverifieerde klant van Superfout

Precies de dag waarop ik het product nodig had was er niks ontvangen. Terwijl er op de website binnen 24 uur bezorgd wordt gepretendeerd. Zonder van de verzendkosten.

• Jasper Terlouw

Prima goed

• damian kloppenburg
    Geverifieerde klant van Superfout

Snelle levering en goede kwaliteit

• Tara van Kleef
    Geverifieerde klant van Superfout

Snelle service, prima kwaliteit.

• Marieke Verwoerd

Snelle levering, prachtige trui