Suribooks.com

Suribooks.com

Boeken over Suriname en van Surinaamse schrijvers! Flora, Fauna, Historie, Koken, Kinderboeken en veel meer.
7,0

• uitgeverij Amrit
    Review voor Suribooks.com

Suribooks is een betrouwbare partner als het gaat om inkoop van boeken

Antwoord van Suribooks.com

beste Amrit, dank voor het vertrouwen en de fijne samenwerking.

• Linda
    Review voor Suribooks.com

Ik was vanwege eerder gegeven negatieve reviews benieuwd, maar nu (2024) is er in ieder geval een prima service. Snel antwoord op mijn vraag en het boek is binnen een paar dagen geleverd.

Antwoord van Suribooks.com

beste Linda dank je wel voor je vertrouwen. Veel leesplezier.

• Hoe beoordeel je Suribooks.com?

• Rajesh
    Review voor Suribooks.com

Hele fijne persoonlijke service.
    Mooi breed assortiment

Dank je wel Rajesh voor het vertrouwen. Veel leesplezier

• Danka
    Review voor Suribooks.com

Suribooks heeft geweldige boeken. Onderneming is heel transparant. Je krijgt een goed uitleg over de boeken en/of een titel die je zoekt en/of hebt gekocht en/of gaat kopen. Zij kunnen jou boek leveren!

Antwoord van Suribooks.com

Dank u wel Dank voor het vertrouwen en uw aanbeveling voor Suribooks.

• Uitgeverij Sampreshan
    Review voor Suribooks.com

Snelle en correcte levering.

Antwoord van Suribooks.com

Dank u wel voor het vertrouwen en de fijne samenwerking.

• Marciano
    Review voor Suribooks.com

Super leuk om te zien dat de oprichter zo veel aandacht besteed aan Surinaamse boeken. Ik heb nu een aantal keer iets besteld, altijd netjes contact gehad en op tijd geleverd. Snap de andere negatieve recensies dus niet.

Antwoord van Suribooks.com

Beste Marciano, dank je wel voor het vertrouwen.

• Anil Jagroep
    Review voor Suribooks.com

mooi assortiment, super goed dat er 1 plek is voor boeken van over Suriname en haar inwoners en diaspora.

Dank u wel!

• N
    Review voor Suribooks.com

Leuk assortiment. 3 boeken besteld. Bestelling bevestiging bleek in de spam terecht gekomen. Gebeld met het telefoonnummer op de website om te verifiëren of de bestelling juist was binnengekomen. Vriendelijke medewerker gesproken. Heb 2 boeken ontvangen. Opnieuw gebeld. Boek bleek niet meer leverbaar en medewerker beloofde het bedrag terug te storten. Dat is ook gebeurd.

Antwoord van Suribooks.com

beste N dank u wel voor uw vertrouwen.

• Heerink
    Review voor Suribooks.com

Boek wat op voorraad was werd niet geleverd. Het bedrijf is onbereikbaar op welke manier dan ook. Ik ben mijn geld kwijt en het lijkt er niet op dat ik het ooit terug zal zien. Bestel hier niet.

• Mirrie
    Review voor Suribooks.com

Boek besteld van http://www.suribooks.com valt onder Linobo BV, echter nooit mijn boek ontvangen, telefoonnummer niet in gebruik en er wordt niet op mijn mail gereageerd ! Koop niks van deze site!

• Zarissa
    Review voor Suribooks.com

Twee boeken werden besteld en nooit geleverd. Op vraag naar een terugbetaling, kreeg ik ook geen antwoord. Dit bedrijf is geheel onbetrouwbaar en besteelt haar klanten. Ik zal het zeker rapporteren.

• P. Meertens
    Review voor Suribooks.com

Het bestelde boek werd niet geleverd (was wel op voorraad). Emails werden niet beantwoord. Telefoonnummer (mobiel) is nooit bereikbaar.

• K. FOKKE
    Review voor Suribooks.com

eiMttoamn Vnn rt nn tt o o onedtleudde,rikneisd zgaVnggrebbveo B srcao cbCsajob3iooie s f h kedenoeal vaeLceb!Mnr ole5hz vdah cn,nvrtr daem Mee nbo aitvtuvEahbiebleikeerisknniIWmohneaeebt seHornkdean nvemvki uj ok aeiwiP svnl myeo l.n n is rriad gDr aabOobrHn gcs e. nevIiaek.okbseeai onelinnn boawpciiLedevlar bnstwe kieots b iedesHaborn tl uoadvagrutrl.Te G.eeoeoo2iao isevesdrxnt vkklteib @addC t tseee .i ai asjkeraagnbnetaTnfe jnvegeubio .ewgveawoel