Surprise Presents

Surprise Presents

Verkoop van edelstenen, mineralen, (zelfgemaakte) sieraden en accessoires

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-02-2024 ingetrokken

• Enya Sengers
    Geverifieerde klant van Surprise Presents

Fijn Bedrijf, Snelle Reactie Bij Vragen. En Prachtige Edelstenen!

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel voor je enorm compliment!

• Alie
    Review voor Surprise Presents

De service is heel goed, pakket wordt snel opgestuurd. Krista heeft tijd voor je.

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel voor je lieve review! Heel veel plezier met jou multicolor zoutlamp!

• Jamie
    Geverifieerde klant van Surprise Presents

Relatief goedkope producten en zeer goede kwaliteit! Ik ben erg blij met de regenboog fluoriet hanger. Deze is prachtig. Het was tof ingepakt en de verkoopster is erg vriendelijk.

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel Jamie voor de onwijs lieve review! Heel veel plezier gewenst met jouw hangertje!

• Ellen
    Review voor Surprise Presents

Snelle reactie op mijn vraag. Fijn dat de eigenaresse meedenkt en advies geeft. Snelle verzending....ben blij met mijn aankopen!

Antwoord van Surprise Presents

Bedankt voor je lieve review! Ik wens je heel veel succes met jouw items!

• Sam Snoek
    Geverifieerde klant van Surprise Presents

Snel bezorgd, zeer tevreden met mijn lampen en kaarsen licht houders ♥️

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel voor je lieve review! Fijn om te horen dat je er blij mee bent!

• Suzanne Stuifzand
    Geverifieerde klant van Surprise Presents

Hele mooie kwaliteit, super service en betaalbaar. Ik ga hier zeker weten nogmaals bestellen

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel voor je review! Heel veel plezierig met jou items en tot de volgende keer!

• Merel
    Review voor Surprise Presents

Ik was nog niet bekend met edelstenen, maar er wel in geïnteresseerd. Ik ben enorm goed geholpen en super tevreden. Inmiddels al meerdere bestellingen geplaatst en heel wat mooie en fijne items van Surprise Presents in huis staan.

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel voor je review! Wat fijn om te horen dat je je huis leuk hebt kunnen decoreren!

• Marinka
    Geverifieerde klant van Surprise Presents

Al een aantal keer besteld bij surprise presents. Superlieve dame die graag met je meedenkt en alle werkingen uitlegt.

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel voor je lieve review en wat fijn om te horen dat ik alles duidelijk uitleg!

• Chantal

Geweldige mooie producten.
    Geeft duidelijke uitleg als je graag iets wilt weten.
    Als je graag iets wil zien kun je het altijd aangeven.
    De lucky scoop is zeker een aanrader.

Antwoord van Surprise Presents

Dank je wel Chantal voor je lieve review! Wat leuk om te horen dat je de Lucky Scoop aanbeveelt!

• Johanna
    Review voor Surprise Presents

Haar service is heel goed, geeft haar klanten graag goede uitleg van de producten die ze verkoopt. Sierraden maakt ze naar de smaak van de klant

Antwoord van Surprise Presents

Bedankt voor je lieve review!

• Linda
    Review voor Surprise Presents

Geweldige mooien items wat ze verkoopt als je wat wil zien laat ze het zien op Tiktok als ze live komt de scoop op haar site is echt een aanrader om die te bestellen ❤️

Antwoord van Surprise Presents

Heel lief Linda, dank je wel voor je review!