SushiSensatie
Altijd al zelf jouw lekkerste sushi rol willen maken maar weet je niet waar je moet beginnen? Op zoek naar leuke sushi cadeaus? Bekijk onze deals!

Lidmaatschap per 01-11-2023 stopgezet

• Robin
    Review voor SushiSensatie

Hoesje voor mijn iphone besteld, snel geleverd en mooi product. Leuk ingepakt!

• Nina
    Review voor SushiSensatie

Snelle levering, goed product, leuk ingepakt. Aanrader!

• Wilma
    Review voor SushiSensatie

Snelle service, leuk ingepakt en gratis sleutel hanger

• Sarah
    Review voor SushiSensatie

Goede kwaliteit, heel leuk hoesje voor mijn iphone besteld. Snelle levering, mooi ingepakt en met een gratis sushi sleutelhanger! Bedankt SushiSensatie.nl

• Denise
    Review voor SushiSensatie

Goede service! Mijn vriendin was erg blij met het leuke cadeautje, super snel geleverd en mooi ingepakt. Aanrader dus!

• Lynn Koning
    Review voor SushiSensatie

Ik heb de chopsticks besteld voor mijn dochtertje voor “onze sushi-meidenavond”. Het was een succes. Super snelle levering en het was leuk ingepakt. Bedankt SushiSensatie.nl.

• Jan
    Review voor SushiSensatie

Uitstekende communicatie omtrent mijn bestelling, snel geleverd en zelfs een persoonlijk geschreven bedank kaartje! Snel het juiste inhuis om zelf sushi te maken, ik bestel snel weer!

• Tom
    Review voor SushiSensatie

Ontzettend ruime en leuke box ontvangen van sushisensatie.nl Ik heb al eerder geprobeerd om sushi te maken, zonder succes maar met sushisensatie.nl was dit een fluitje van een cent door de heldere uitleg en instructies. De box zit goed vol en enkel de vis en groenten dienen bijgevoegd te worden, eigenlijk is dit alleen maar prettig omdat je zo jouw eigen voorkeuren in de Sushi kunt verwerken. Ga zo door!

• Leonie
    Review voor SushiSensatie

Heerlijke sushi gemaakt samen met mijn vriendin. Duidelijke uitleg met foto's. Verzorgd en snel geleverd! Ook nog een cadeautje voor mijn dochtertje mee besteld, welke heel leuk ingepakt was. Aanrader!