Suus kinderfeestjes

Suus kinderfeestjes

Organiseer jij binnenkort een kinderfeestje thuis? Dat doe je nu extra eenvoudig met de materialen van Suus. Stel in een paar stappen een onvergetelijk kinderfeestje samen dat je met weinig moeite thuis viert. Een speurtocht, leuke knutselpakketten en decoratiematerialen, Suus heeft alles al voor je bedacht en geregeld!
9,2
Filter 528 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 436 met beschrijving

• Jorinda
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering van leuke producten!

• Lotte
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

We hebben een heel gezellig feestje gehad, de kids waren super enthousiast over de smikkeltocht en deden enthousiast mee. Voor ons als ouders was het heerlijk dat alles al bedacht was door Suus. Ik heb het feestje aan meerdere ouders aanbevolen, omdat het gewoon super handig en leuk is.

• Hoe beoordeel je Suus kinderfeestjes?

• Grietje van Veen
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Vlotte levering, erg leuk kinderfeestje gehad.

• Anja
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Leuke producten kinderen vonden het ook een leuke knutsel project en zijn blij met de tas.

• Ursela van den Born
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Prima prijs en duidelijke uitleg!

• Eva
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering, duidelijke en uitgebreide instructies. Supercompleet, geweldig leuk!

• F.A. Werkman
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Wat een heerlijke middag, de kinderen hebben zich uitgeleefd en waren dolblij met hun verdiende diploma!

• Frank van Doorn

Erg leuk, heel compleet!

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Uitgebreid pakket, leuke opzet. Snelle levering. Mijn dochter gaf haar eerste kinderfeestje en we hebben veel fun gehad tijdens de speurtocht.

• Isabelle Vermeersch
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Heel snelle levering, tof pakket voor een geslaagd dino feestje

• Jessica Bakker
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering, duidelijke handleiding.

• Fleur
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Leuke dag gehad met deze unicorn speurtocht!

• Matthijs
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Prima, product, snelle levering.
    Het enige minpuntje was dat ik een pakje van 10 uitnodigingen had gekocht voor het feestje van mijn zoontje, en er maar 9 uitnodigingen in de verpakking zaten.

• Bianca Nell
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering, leuk in elkaar gezet en duidelijk. Goede kwaliteit.

• Christa
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Heel handig dat je het gelijk in mail krijgt. Het was ook makkelijk om uit te werken. Ik hadden er een foto speurtocht van gemaakt. Het was ondanks de regen een groot succes. We hadden een boevenpak geregeld en de grote broer had zich verstopt ls boef, kortom een groot succes.

• Simone
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Na bestelling meteen via de mail al het eerste deel binnen en binnen een paar dagen alles binnen om een leuk kinderfeestjes te organiseren.

• Tessa
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Erg leuke speurtocht, de kinderen vonden het geweldig!

• Kristine Roode
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering van de spullen, mooie kwaliteit

• Lisa
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Het politie- en boevenfeestje was een groot succes. Leuke spelletjes en verhaallijn. De jongens (6 jaar) vonden het zelfs spannend, ze zaten helemaal in de fantasiewereld. Levering van materialen was heel vlot. Enige tip zou zijn dat er meer 'printables' meegeleverd zouden kunnen worden, zoals de tasjes en slingers bijvoorbeeld. Dat heeft me heel veel inkt gekost, dat vond ik erg jammer.

• Patricia
    Review voor Suus kinderfeestjes

Het was een leuk speurtochtenpakket, maar achteraf viel de kwaliteit voor deze prijs tegen. Sommige stickers waren niet goed geprint met lelijke printstrepen, de vijfjarigen hadden moeite met de juiste stickers op de juiste plek te kunnen vinden. Ik hoopte dat juist de spelletjes fijn voorbereid zouden zijn, maar uiteindelijk hebben we maar 1 spel kunnen gebruiken. De rest vond ik onhandig voor buiten (tafel nodig) of te moeilijk voor 5- en 6 jarigen.