Suus kinderfeestjes

Suus kinderfeestjes

Organiseer jij binnenkort een kinderfeestje thuis? Dat doe je nu extra eenvoudig met de materialen van Suus. Stel in een paar stappen een onvergetelijk kinderfeestje samen dat je met weinig moeite thuis viert. Een speurtocht, leuke knutselpakketten en decoratiematerialen, Suus heeft alles al voor je bedacht en geregeld!
9,2
Filter 439 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 389 met beschrijving

• Anique

Snelle levering, fijne communicatie

• Sietske
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snel geleverd en uitgebreide materialen

• Hoe beoordeel je Suus kinderfeestjes?

• Sanne Roberts
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Fijne organisatie met veel leuke en creatieve ideeën

• chantal perdaems
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Super leuke en uitgebreide speurtocht

• Emmy Pieters
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Super goede levering , leuk pakket , heel duidelijk :)

• Linda
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

De stickers klopte niet helemaal met het stickervel, dit was frustrerend voor de kinderen

• Mandy
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Foutje in het adres gemaakt, werd heel netjes nagevraagd en geregeld

• Erika

Snelle levering, goede kwaliteit

• Jolien Wuyts
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Was een hele fijne tocht!!

• Aleida Sijtsma
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Leuke aanvulling op de speurtocht. De kids waren enthousiast!

• Dennis Meevissen

Xxxxx

• Joris en Frouke Saeijs- Warmerdam
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

- leuk thema, leuke kaartjes, leuke opdrachten
    - wel aan de prijs
    - tip: vraag na of je op de plek naar keuze wel kaartjes/ lintjes mag ophangen! ( mocht bij ons niet..natuurgebied)

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

De bestelling werd niet dezelfde dag verstuurd. Duurde een paar dagen.

Antwoord van Suus kinderfeestjes

War jammer dat dit langer duurde dan je had gehoopt.
    Ik zie inderdaad dat je bestelling niet op dezelfde dag is toegestuurd. We proberen dat altijd te doen maar soms is het heel erg druk waardoor het een dagje langer duurt. Je hebt de bestelling op vrijdag gedaan. Dat was nu helaas ook het geval. Het lukte niet je bestelling met de zending van vrijdag mee te laten gaan.
    De eerstvolgende werkdag is maandag. In het weekend komt de pakketdienst pakketten helaas niet afhalen. Het klopt dan ook dat er wat dagen tussen hebben gezeten maar de oorzaak hiervan was het weekend en niet het feit dat we je order onnodig hebben laten liggen.
    Ik hoop dat dit misschien een en ander duidelijk maakt.

• Ilse Berkers
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Zodra je besteld is het snel binnen. En het is een echt leuke speurtocht. Wij hebben alle spelletjes gedaan die erbij zaten. De kinderen vonden het heel leuk. Zeker een aanrader.

• M.W.
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle service, mooie materialen, compleet pakket. Heel erg mooi!

• Monique
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

De bestelling was snel geleverd en de klantenservice goed bereikbaar voor vragen. Hele vriendelijke mevrouw. Pakket zelf zag er leuk uit, maar Ik vond het nog erg veel werk om zelf de speurtocht uit te zetten, de spellen te bedenken/voor te bereiden en de aankleding van het feestje leuk te maken.
    De vele routekaartjes waren leuk maar niet practisch , eerder ophangen was niet handig, want ze kunnen weggehaald worden en neerleggen ging niet, dan waaiden ze weg. Ik had een meer kant en klaar pakket verwacht. Kinderen hebben het leuk gehad, maar ik had er uren voorbereiding en denkwerk aan.

• Suzan Alberts
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering, leuke opdrachten.

• Mr.
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Video verhaal is niet leuk en hebben we ook niet gedaan met de kinderen. Speurtocht en spelletjes prima.

• Esther Blitterswijk
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snel geleverd. De speurtocht was leuk. De routekaarten, kleurplaat en stickerkaarten geven het echt iets extra's. Had alleen graag vooraf geweten dat er in het filmpje een heks zit. Hierdoor hebben we het filmpje niet kunnen gebruiken tijdens het feestje.

• Samantha Steffens
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Super snel, mooi en duidelijk! Echt geweldig