Suus kinderfeestjes

Suus kinderfeestjes

Organiseer jij binnenkort een kinderfeestje thuis? Dat doe je nu extra eenvoudig met de materialen van Suus. Stel in een paar stappen een onvergetelijk kinderfeestje samen dat je met weinig moeite thuis viert. Een speurtocht, leuke knutselpakketten en decoratiematerialen, Suus heeft alles al voor je bedacht en geregeld!
kinderfeestjes kinderen verjaardag
Filter 248 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 246 met beschrijving

• Vv
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Word netjes en snel verstuurd. Pakket viel tegen.

• Jessica
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering en heel goede klantenservice!

• Hoe beoordeel je Suus kinderfeestjes?

• Marion Prins

• Yuna Backx
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• John Collinson

Fast delivery, reasonable prices

• gonda langes
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering. Goede service.

• Eva Deering

Levering snel.

• Greet Vandeputte

Prima service

• Wendy Van Wijtvliet
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering en erg leuk product!

• HS
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering, snelle communicatie, duidelijk antwoord op vragen, leuke spullen, 5 kindertjes van 4 jaar hebben genoten van het partijtje!

• Rian
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Snelle levering en reactie. Superleuke ideeën voor verjaardagsfeestjes en de geleverde materialen zijn gedrukt op mooi, stevig en matglanzend papier!

• Lotty Smit
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Filmpje wat er bij zat was niet leuk. Zelf een draai aan het verhaal gemaakt. Kaartjes voor de route waren alleen maar voor linksaf. En heel veel zelf moeten uitprinten, hierdoor vind ik het bijelkaar erg duur geworden. Kinderen hebben het leuk gehad, daar gaat het om. Maar ik zal niet nog een keer een speurtocht bestellen.

Antwoord van Suus kinderfeestjes

Hallo Lotty,
    wat vervelend dat je niet tevreden bent over de speurtocht. Dat vraagt om een reactie van onze kant. Ik heb je zojuist persoonlijk een mail gestuurd met wat aanvullende vragen zodat we waar mogelijk ons product of de informatie over het product aan kunnen passen. Hierin ook de vraag wat je nu precies zelf uit hebt moeten printen.
    Het postpakket bevat namelijk al het benodigde printwerk.
    In het draaiboek zitten als extraatje inderdaad prints voor bijvoorbeeld wikkels voor cupcakes en drinkpakjes maar dit is niet iets dat je hoeft te printen voor de speurtocht. We hebben dit toegevoegd om je nog wat extra te helpen het feestje leuk in te vullen als je dit wilt.
    De routekaartjes zijn niet bedoeld als richtingwijzer. Het systeem is simpel. De kinderen lopen van routekaartje naar routekaartje. Je hangt dus bij een kruispunt een routekaartje op bij de weg die de kinderen in moeten gaan zodat ze daar kunnen zien welke kant ze op moeten. Alle routekaartjes zijn gelijk. Dat je wel deze indruk hebt gekregen, betekent dat wij toch nog eens goed moeten kijken naar de lay out van de kaartjes en de uitleg hiervan in het draaiboek. Dat nemen we zeker ter harte.
    Ik weet niet precies waarom je de filmpjes niet geschikt vond. Dat is jammer.

• WJ Borreman
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Leuke ridder route en spelletjes. De kinderen hebben genoten.

• Ank Thijssen

Binnen 2 dagen in huis.

• Thérèse Van Bennekom

Snelle service

• Carin Osterloh
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Super gereageerd na helaas een deel missen super oplossing voor ons nieuw pakket opgestuurd 👍

• Marieke Louter
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Probleem bij de levering, maar meteen en snel opgelost! Mooie producten!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Leuke speurtocht! Goede en snelle service.

• Rosita Reumer
    Geverifieerde klant van Suus kinderfeestjes

Leuk draaiboek. De meiden hebben ervan genoten. Tip: ook de vlaggenlijn toevoegen.

• Stella Brouwer

Mooi pakket. Goede