Svensson gezondheidsproducten

Svensson gezondheidsproducten

Het bedrijf is sinds 1973 toonaangevend in de ontwikkeling en productie van hoogwaardige, effectieve voedingssupplementen en functionele voedingsmiddelen. Het is de missie van Svensson om mensen te helpen bij het maken van gezonde keuzes. Het assortiment is speciaal ontwikkeld voor gezondheidsbewuste mensen die een gezondere en meer gebalanceerde levensstijl willen leiden. Als distributeur van gezondheidsproducten, supplementen, eiwitrijk voedsel en sportvoeding willen we erkend worden: voor de uitstekende prijs en kwaliteit van ons product voor de ernst en wetenschappelijke basis van onze producten als een gastronomisch productbedrijf in de dieetmarkt en sportvoedingsmarkt. Elk product wordt vervaardigd volgens de ISO22000-normen en onze sportvoeding en -supplementen worden gescreend op elke stof die door een onafhankelijk labo kan worden beschouwd als doping of verboden stoffen. Een inspanning waar we dag na dag naar streven, want het gaat tenslotte om gezondheid. Ons kwaliteitsbeleid en onze toewijding aan klanten zijn daarom gebaseerd op vier hoofdpijlers: Klantentevredenheid Producten van onberispelijke voedsel- en smaakkwaliteit tegen de beste prijzen Innovaties die voldoen aan de eisen van onze klanten Traceerbaarheid van de producten gedurende het hele proces. Naast onze online winkel hebben wij een advieswinkel waar u altijd terecht kunt voor persoonlijke begeleiding bij het afslanken of het behalen van uw sportieve doelen.
9,00
70 ervaringen