Swan Market
Swan Market biedt een podium aan al die geweldige creatievelingen, die met hart en ziel hun producten maken of ontwerpen. Er is ook plek voor creatievelingen, die toffe producten met een verhaal inkopen. Tegelijkertijd proberen we avontuurlijke en bewuste shoppers te inspireren en blij te maken met ons altijd vernieuwende aanbod. Of je ons opzoekt op onze events, in onze winkels of online, we willen dat je geïnspireerd raakt door alle toffe producten en dat je de "Swan-gezelligheid" voelt.
9,0

• Friso de Jong
    Geverifieerde klant van Swan Market

Dit product wordt standaard ZONDER cadeauverpakking geleverd, ondanks dat het wel zo in de beschrijving staat. Ik was stom verbaasd toen het werd geleverd in een met kranten gevulde binnenstebuiten geknutselde doos van Xenos. Wil je het als cadeau? Dan moet je het aangeven als opmerking bij de bestelling. Swan Market heeft het fijn opgepakt. This Is Not A Pizza ben ik minder tevreden over.

• EG
    Geverifieerde klant van Swan Market

Snel en persoonlijk geleverd (uitzondering), mooie producten!

• Hoe beoordeel je Swan Market?

• Koen Kofflard

Super snelle levering

• Minke
    Geverifieerde klant van Swan Market

Ik was erg blij met mijn bestelling! Echter duurde de levering veel langer dan het was aangegeven, waardoor ik niet meer het cadeautje op mijn huisgenoot zijn verjaardag kon geven. Gelukkig was hij er als nog blij mee, maar misschien volgende keer meer duidelijkheid over de levering, gezien ik ook probeerde contact op te nemen maar geen gehoor kreeg.

• Lisanne Rietveld

prima producten

• Michelle Fransen
    Geverifieerde klant van Swan Market

Eerlijke producten, steun lokaal, goede kwaliteit en keurige verzending

• Trees Van den Herik-Ipskamp

goede service

• Marsinah Tempels
    Geverifieerde klant van Swan Market

zeer tevreden over product, divers aanbod

• Anne Bolijn
    Geverifieerde klant van Swan Market

Leuke producten. Voor de meeste producten snelle levering. Het was mij alleen niet duidelijk dat alles los zou worden gestuurd dus dat werden 5 losse pakketjes.

• Marley De Vos
    Geverifieerde klant van Swan Market

Netjes geleverd en goede communicatie.