Swan Market
Swan Market biedt een podium aan al die geweldige creatievelingen, die met hart en ziel hun producten maken of ontwerpen. Er is ook plek voor creatievelingen, die toffe producten met een verhaal inkopen. Tegelijkertijd proberen we avontuurlijke en bewuste shoppers te inspireren en blij te maken met ons altijd vernieuwende aanbod. Of je ons opzoekt op onze events, in onze winkels of online, we willen dat je geïnspireerd raakt door alle toffe producten en dat je de "Swan-gezelligheid" voelt.
8,6
Filter 90 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 78 met beschrijving

• Helena van Mil
    Geverifieerde klant van Swan Market

Hele mooie tas! Heel erg blij mee

• Astrid de Ruiter
    Geverifieerde klant van Swan Market

Goede communicatie en mooie producten. Wij hadden een speciale wensen en dat is goed opgepakt.

• Hoe beoordeel je Swan Market?

• cora blanken
    Geverifieerde klant van Swan Market

wel mail gehad produkt niet op afgesproken moment ontvangen

• Ischa Havens
    Geverifieerde klant van Swan Market

Ik moest heel erg lang wachten op een reactie over mijn vertraagde bestelling en ze waren bijna een week niet telefonisch bereikbaar. Dit frustreerde me enorm. Pas een week na kerst (ik had het anderhalve week voor kerst besteld) kreeg ik ineens reactie en een losse mail dat de bestelling was verzonden. Alles lijkt mis te gaan hier: want drie dagen later kreeg ik een mail dat mijn pakket niet is opgehaald (?) en daarom terug is gekeerd. Erg vreemd allemaal.

• Djoeke Hylkema
    Geverifieerde klant van Swan Market

Goede service en hoge kwaliteit in producten!

• Stephanie Meer
    Geverifieerde klant van Swan Market

Heel erg blij met mijn bestelling, leuk contact met de verkoper en goed en netjes verzonden!

• Vania Citraro
    Geverifieerde klant van Swan Market

Ring ordered in Silver and arrived in Gold. I know the quality of the product of Swan Market, the ring I received was definitely low quality, it doesn't at all reflect the products which can be sold in the physical shops.

• Edith Fransen Wiltink
    Geverifieerde klant van Swan Market

Ik heb nog niets ontvangen. Kan natuurlijk ook aan de post liggen

• Merel
    Geverifieerde klant van Swan Market

Vriendelijk mailcontact, werd beloofd dat de verrassing op tijd zou zijn. De hele dag iemand thuis ivm verjaardag,geen cadeau, geen briefje in de bus. Pas 4 dagen later hoorden we waar het was afgegeven.

• Fleur van Uhm
    Geverifieerde klant van Swan Market

De service is heel goed. Ze helpen meteen. En het vaasje is heel leuk voor wat droog bloemetjes

• Marike De Boer Geerligs

Goede service!

• Vera van der horst
    Geverifieerde klant van Swan Market

Wat een geweldige mooie mini
    Bosjes droogbloemen. Zo schattig! Mooi verpakt en goed en snel bezorgd.
    Wat een fijne service met persoonlijk bedankje. Tot een volgende bestelling!
    Ik zal Swan Market dan ook aanbevelen.
    Ben heel blij met de prachtige droogbloemetjes. Complimenten aan degene die ze gemaakt heeft.

• Janneke Benschop
    Geverifieerde klant van Swan Market

3 dingen besteld bij 2 leveranciers. 1 leverde heel snel. Nu is het wachten op de levering van de ander. Geen idee wanneer dat komt. Kun je ook nergens vinden omdat het 1 order is. Hopelijk komt het goed.

Hoi Janneke,

Bij twijfel kun je altijd even met ons mailen op orders@swanmarket.nl .
    Vanwege de vakantie kan het wel eens voorkomen dat de verzending iets langer duurt van een creatief, maar dan zou je hiervan op de hoogte moeten zijn gesteld. We horen graag van je.

• Diana Soer
    Geverifieerde klant van Swan Market

De laatste levering was vandaag maar alles is netjes aangekomen

Antwoord van Swan Market

Hi Diana. Dank je voor je reactie. Producten komen soms bij meerdere creatieven vandaan dus vandaar dat levertijden soms verschillen. We hopen dat je er veel plezier van hebt!

• Saskia Mucek
    Geverifieerde klant van Swan Market

Hele snelle levering. Werd door de eigenaresse zelf bezorgd.

Antwoord van Swan Market

Dank je voor je reactie. Graag gedaan!

• Geertje Yperman
    Geverifieerde klant van Swan Market

bestelde heuptas viel veel groter uit dan ik verwacht had op basis van de foto's

Antwoord van Swan Market

Hoi Geertje. Dank je wel voor je reactie. Het is altijd lastig om de grote te bepalen aan de hand van een online plaatje. Maar we gaan vragen of de verkoper er een plaatje bij kan zetten met een model die de tas om heeft. Dan kun je dat beter beoordelen.

Dank voor het inzicht!

• Gaby Reinders
    Geverifieerde klant van Swan Market

Snelle levering. Helaas geen montage tips.

Antwoord van Swan Market

Dank je voor je feedback Gaby!

• Matt Jeffrey

Good service, good product

Antwoord van Swan Market

Thanks for your review Jeffrey ;)

• Annet Diek
    Geverifieerde klant van Swan Market

Snel verzonden (super lief) netjes en met zorg verpakt

• Ankie de Vries-Brock
    Geverifieerde klant van Swan Market

Snelle levering, netjes verpakt. Met persoonlijk berichtje erbij.