Swan Market
Swan Market biedt een podium aan al die geweldige creatievelingen, die met hart en ziel hun producten maken of ontwerpen. Er is ook plek voor creatievelingen, die toffe producten met een verhaal inkopen. Tegelijkertijd proberen we avontuurlijke en bewuste shoppers te inspireren en blij te maken met ons altijd vernieuwende aanbod. Of je ons opzoekt op onze events, in onze winkels of online, we willen dat je geïnspireerd raakt door alle toffe producten en dat je de "Swan-gezelligheid" voelt.
8,8
Filter 146 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 110 met beschrijving

• Romy Groenendijk
    Geverifieerde klant van Swan Market

vertraging bestelling, maar netjes opgelost

• Koen Broers
    Geverifieerde klant van Swan Market

Mooie oorbellen, mijn vriendin was er erg blij mee

• Hoe beoordeel je Swan Market?

• Tulin
    Review voor Swan Market

Ik heb een armband gekocht, maar binnen enkele uren viel de steen eruit. Ik heb de verkoper gemaild, maar ik heb nog geen reactie ontvangen.

• Ilona
    Geverifieerde klant van Swan Market

Heel erg blij met mijn haarband, snel geleverd. Een min puntje dat de zender geen mail stuurt met de status (al is het alleen maar verzonden ) voor de rest prima heel erg blij mee

• Astrid de Wit
    Geverifieerde klant van Swan Market

Zeer leuk produkt. Super snel geleverd.

• Geen
    Geverifieerde klant van Swan Market

Er werd geen telefoonnummer gevraagd, terwijl deze noodzakelijk was voor verzending. De mail van de verkoper zelf belandde in de spam. Pas dagen later kon het pakje hierdoor op de bus.
    Daarna bleek ook dat mijn huisnummer niet was doorgegeven aan DPD, terwijl ik deze wel had opgegeven bij bestelling. Gevolg: Pakketje kon niet bezorgd worden. Ik kreeg geen enkel bericht hiervan. Pas toen ik DPD belde met de vraag waar mij pakketje was, kreeg ik deze informatie. Pakketje heb ik hierdoor nog steeds niet binnen.

Antwoord van Swan Market

Wat vervelend dat jouw hele ervaring bij Swan Market maar 2 sterren waard is! Maar jouw verhaal is heel begrijpelijk.

Helaas bleek de gebruikte verzenddienst in België een telefoonnummer te verplichten bij verzending! Iets wat ons allemaal verbaasde: dat is namelijk allesbehalve standaard.

De maker heeft daarom direct dezelfde dag nog contact met jou opgenomen. Wij hebben je op 16 mei vervolgens ook proberen bereiken maar ook wij kregen geen antwoord terug. Jouw spamfilter bleek de oorzaak zoals ik hierboven begrijp. Dat is helaas iets waar wij geen invloed op hebben, maar vinden het wel ontzettend naar dat dit zo'n grote invloed op jouw ervaring heeft.

We vinden het bijzonder jammer dat het zo gelopen is, en het is altijd balen om daar via een slechte review achter te moeten komen. We horen natuurlijk het liefst direct van je, om te zien wat we voor je kunnen betekenen!

Ik neem zometeen via e-mail contact met je op om te achterhalen of jij jouw prachtige bestelling ondertussen hebt ontvangen. Hou jij jouw spambox in de gaten? ;)

• Jildau
    Geverifieerde klant van Swan Market

Heel eenvoudig bestellen, snelle levering. Prachtig artikel met persoonlijk kaartje. Heel fijn shoppen dit!

• Hilde Tiems
    Geverifieerde klant van Swan Market

Snel geleverd, een paar dagen.
    Mooi en degelijk verpakt en het belangrijkste natuurlijk...prachtige sierraden van SophiArt.

• Céline Duijsens-Rondagh
    Geverifieerde klant van Swan Market

Unieke producten verzonden met een persoonlijke tintje. :)

• Marleen
    Geverifieerde klant van Swan Market

De plant support ring snel ontvangen. De eerste plant support ring ging helaas direct kapot maar snel een nieuwe ontvangen die helemaal top is!
    Fijn en goed mailcontact.
    Zeer tevreden met de afhandeling.

• esmee stokman

Prachtige ketting! Snelle verzending. Helemaal tevreden

• Mels
    Geverifieerde klant van Swan Market

Fijne service, en het is een onwijs leuke nike kaars die tot in de details klopt

• ANN Van den Daele
    Geverifieerde klant van Swan Market

Ik bestelde een mooie houten creatie en genoot van een fijne service

• Vastraa
    Review voor Swan Market

Wonderful customer handling

• Martin Post Uiterweer
    Geverifieerde klant van Swan Market

Supermooie zelfgemaakte koperen armband gekocht. Kwam aan als een prachtig cadeautje met een superlief briefje erbij. Je voelt je helemaal blij bij ontvangst. Heel blij mee!

• Danielle
    Geverifieerde klant van Swan Market

Leuke spullen en persoonlijke afhandeling door de maker/producent zelf geeft een leuke touch!

• Rob van Loenen
    Geverifieerde klant van Swan Market

Geweldige service, mooie vaas , mooi verpakt! Snel verzonden, top!

• Trudy Fransen

Prima levering

• X
    Geverifieerde klant van Swan Market

Verkeerde product werd geleverd. Heb hen gemaild maar krijg geen antwoord.

• Vera
    Geverifieerde klant van Swan Market

Fijne service en mooi product