Sweet Jade interieur

Sweet Jade interieur

Landelijk wonen met onze sfeervolle en unieke Sweet Jade woonaccessoires.

Elke week wordt het assortiment aangevuld met nieuwe interieur items, waarvan elk item zorgvuldig met de hand wordt geselec

• I Loor
    Geverifieerde klant van Sweet Jade interieur

Zeer snelle levering, helaas was er 1 tak licht beschadigd. mail gestuurd en dezelfde avond nog antwoord en het is naar alle tevredenheid opgelost. Ik ben zeer tevreden over de service. Als ik weer op zoek ben naar accessoires of zo dan zal ik zeker niet twijfelen om hier te bestellen. Kortom een aanrader!!

• Ine Boumans
    Geverifieerde klant van Sweet Jade interieur

Bestelling had enige vertraging, maar daar kan deze webwinkel niets aan doen. Verder dik tevreden over de artikelen.

• Hoe beoordeel je Sweet Jade interieur?

• Suzanne
    Geverifieerde klant van Sweet Jade interieur

Geweldige service. Ze kwamen de bestelling zelf brengen en er zat een klein kadootje bij.

• Angela Fox

Leuke spullen, snel geleverd

• Trudie Epskamp

Super snelle levering. Netjes verpakt. 🍀❤️

• Petra De Geest
    Geverifieerde klant van Sweet Jade interieur

Sweet Jade heeft hele aparte, mooie en leuke items om cadeau te geven of jezelf mee te verwennen. Als je in de buurt woont is het fijn dat je het thuis kunt afhalen.

• A.H.A.Broekhuisen
    Geverifieerde klant van Sweet Jade interieur

Eenvoudig heldere, duidelijke communicatie en handelen - zorgvuldig ingepakt verzenden.

• Willy Kaandorp

Goede service. Vriendelijk.

• Micha van Rheden
    Geverifieerde klant van Sweet Jade interieur

Sweet Jade heeft echt prachtige spullen! Ik heb gelijk 2 schalen en onderzetters besteld. Bestellen was heel gemakkelijk en ik had de spullen heel snel in huis. Echt heel blij mee!

• Connie van Haren

• Jerry
    Geverifieerde klant van Sweet Jade interieur

Mooie webshop, Makkelijk en toegankelijk.
    Snel geleverd. Product zat goed en mooi verpakt. Zeker een aanrader. Ik kom snel weer terug om iets nieuws te bestellen.

• Anke
    Review voor Sweet Jade interieur

Kayleigh heeft oog voor detail, dit is terug te zien in haar interieur styling en de items die ze verkoopt via de webshop. Ik ben blij met de aankopen die ik heb gedaan op basis van haar advies!

• Myrthel Raalte-Muller
    Review voor Sweet Jade interieur

Een prachtige oude theedoos besteld die ik gebruik voor mijn events. Echt een uniek exemplaar! Ik ga zeker nog meer items bestellen waar ik zowel zakelijk als privé van ga genieten.

Antwoord van Sweet Jade interieur

Beste Myrthel,

Super bedankt voor je bestelling en review! Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Mocht je in de toekomst nog ergens naar op zoek zijn of vragen hebben, dan horen we graag van je.

Hopelijk zien we je snel weer terug!

Kayleigh van Sweet Jade interieur