Swiefies
Webwinkel babykleding en accessoires
  • Siobhan van Hees-Harteveld
    Review voor Swiefies

Supermooie items besteld. De bijtring is stevig en het speenkoord is echt kwalitatief top! Wat voornamelijk fijn is dat hij super flexibel is en niet stug zoals andere koorden die ik heb. Zeker een aanrader als bijvoorbeeld een kraamcadeau!

• Ellen Kaethoven
    Review voor Swiefies

Hele leuke speencord besteld. Zelf samen kunnen stellen. En de kleertjes? TE SCHATTIG GEWOON.

• Hoe beoordeel je Swiefies?

• Stacey
    Review voor Swiefies

Snel geleverd, heb de speenkoorten denk al bijna een jaar en nog steeds mega blij mee!

• M. van den Brink
    Review voor Swiefies

Afgelopen zaterdag een boxpakje en speenkoord besteld bij Swiefies en er werd al aangegeven dat het even kon duren qua verzending. Geen probleem dacht ik nog, het is toch pas voor in april. Daarnaast worden de pakjes immers met de hand gemaakt. En kwaliteit kost gewoon tijd.

We werden op de hoogte gehouden wanneer het klaar was en wanneer het verzonden werd.

En de verrassing was groot dat wij afgelopen dinsdag het boxpakje en speenkoord al binnen kregen. En wat zag het er mooi uit!
    Wij hebben er zin in om het boxpakje en speenkoord straks te mogen geven aan de aanstaande mama.