Syrian Cotton

Syrian Cotton

Syrian Cotton’s webshop provides the finest underwear, towels, bathrobes, and other Cotton textiles in addition to complementary goods at affordable prices. after all, we do say in Syrian Cotton "Who said luxury should be expensive!".
Our products are made of high-quality Egyptian, Turkish, or Syrian Cotton by experienced hands and modern designs.
Our Corporate Responsibility business model is based on importing high-quality Cotton products mostly from displaced famous Syrian manufacturers who fled from the brutal war in Syria and started again in Turkey or Egypt. By opening new markets for them in The Netherlands, and Europe, we are participating in increasing the quality of life and sustainable income of these producers and their skilled Syrian refugee workers as well.
And with this, we are both helping refugees to start a new stable and decent life in their new homes and at the same time bringing to you luxurious Cotton products at affordable prices with the wonderful service you deserve.
9,5

• Sanem Alicli
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Great products and very kind service

Your kind words mean a lot for Syrian Cotton
    Thank you 🙏🏽

• Peer
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Snelle service. Goede kwaliteit en leuke attentie erbij

• Hoe beoordeel je Syrian Cotton?

• Mohamed Aboudan

Heel goed product

• Walid Alhammdou

Top kwaliteit

• Rama Maher
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Hoge kwaliteit katoen! Het pakket is heel leuk verpakt en ze hebben snelle service. Ik raad het iedereen aan.

Beste Rama:

Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze katoenen producten en onze service!
    We verpakken elk pakket met zorg en liefde, speciaal voor u.
    Uw aanbeveling betekent veel voor ons.

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring

• Anita
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

App contact helder.Mooie produkten.En een prachtige verrassing erbij.Dit verklap ik niet,is niet leuk om al te weten!

Beste Anita:

Wat een geweldig compliment, hartelijk dank! We zijn ontzettend blij te horen dat onze katoenproducten van hoge kwaliteit naar wens zijn. Het verheugt ons ook dat onze verpakking en service positief zijn ontvangen. Jouw aanbeveling wordt enorm gewaardeerd.
    We kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Syrian Cotton!

• Midia Bouzan

Zeer zacht en mooi.
    Uitstekende kwaliteit!
    100%tevreden
    Ik raad het aan voor iedereen

Beste Midia:

Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze katoenen producten en de verzorgde verpakking.
    Uw aanbeveling betekent veel voor ons.
    We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Syrian Cotton.

• Karin Lent
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Geweldige service en snelle afhandeling en een mooi product

Beste Karin:

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We zijn blij te horen dat onze katoenen producten en de kleine verrassing goed zijn ontvangen. Uw tevredenheid en aanbeveling betekenen veel voor ons. Blijf genieten van de kwaliteit en comfort van Syrian Cotton!

• marianne mooijman
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

snelle levering., perfecte kwaliteit , verrassend ingepakt, niets dan lof, wel een maat groter bestellen dan je gewend bent

Dear Marianne:

For a high-quality cotton package, your satisfaction and recommendation mean the world to us! Thrilled to hear you've enjoyed the quick service and special packaging. Your support encourages us to maintain our high standards. Thank you for choosing us and looking forward to serving you again!

• Zeinab Almahrajee

Goede kwaliteit

• Alzahraa Younis
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Super kwaliteit! vergelijken met prijs is niks voelt fijn aan op de huid en mannier waarop het genaaid is erg fijn ,onzichtbaar en voorkomt vervelende sliertjes van draad die later heletijd af moet knippen. Love itt💙

• Abd Alboushi

Toppers door gaan

• Khaled Mohammad

Goed ervaren

• Mahran Joaana
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Ik heb een zwarte kleur gekozen, maar ik ontvangt een wite! Ik ben niet tevreden.

Geachte dhr. Joanna:
    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
    Wat betreft dat u een zwart kleurige winterset hebt gekozen, de kleur zwarte winterset is deze winter niet verkrijgbaar op onze webshop!
    Er is geen kleurartikel omdat momenteel de enige beschikbare kleur wit is.

Wat betekent dat er geen andere manier is om een andere kleur dan wit te kiezen, dus mag ik u vragen hoe u precies de kleur zwart hebt gekozen als deze niet beschikbaar was in het menu?
    Als u niet tevreden bent met u bestelling en u hebt de set nog niet gebruikt, dan kunt u deze retourneren en nemen we graag de retourkosten voor onze rekening.
    volg hiervoor ons retourbeleid of zoek hulp bij onze klantenservice:

Zou u, nu wij dat hebben opgelost, een eerlijke beoordeling willen schrijven?

Syrian Cotton Klantenservice team

عزيزي السيد. جوانا:
    نأسف لأنك غير راضٍ عن طلبك.
    فيما يتعلق باختيارك مجموعة شتوية سوداء اللون ، فإن اللون الأسود غير متوفر على متجرنا الإلكتروني لهذا المنتج هذا الشتاء!
    لا يوجد مربعات اختيار الوان لهذا المنتج لأن اللون الوحيد المتاح حاليًا هو الأبيض.
    مما يعني أنه لا توجد طريقة لاختيار أي لون سوى الأبيض ، فهل لي أن أسألك كيف اخترت اللون الأسود بالضبط إذا لم يكن هذا اللون متاحًا على القائمة؟
    ومع ذلك فإذا لم تكن راضيًا عن طلبك ، ولم تستخدم الرداء الشتوي بعد ، فيمكنك إعادته وسنقوم بتغطية تكاليف الاعادة بكل سرور.
    للقيام بذلك ، اما اتبع سياسة الإرجاع الخاصة بنا مباشرة
    ، أو من فضلك اطلب المساعدة من خدمة العملاء لدينا:

الان وقد اوضحنا سوء الفهم الحاصل ، هل يمكننا ان نطلب من حضرتك كتابة مراجعة اكثر موضوعية؟

فريق خدمة عملاء سيريان كوتون

• Aida Askar

Mooi prizen , goed service

Antwoord van Syrian Cotton

We zijn erg blij dat u ons product en onze service leuk vond 🤩

• Matt

Excellent

• Zeinab Almahrajee
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Mooie prijzen en goede kwaliteit

• Hiba Haj Mustafa

Goede kwaliteit

• J. Taal
    Geverifieerde klant van Syrian Cotton

Goede service, denken mee bij een bestelling. Bij vragen, snelle reactie via Whatsapp (ook in het weekend)

• Janny van der Kam

Top!!