TAC Academy

TAC Academy

TAC Academy: De schakel naar de praktijk!

Wij bieden verschillende trainingen en cursussen aan op het gebied van automotive en techniek.

Wij bieden onder andere de volgende cursussen en praktijktrainingen:
- Motormanagement
- Fietsenmaker
- Cilinderkop revisie
- Klassieke auto techniek
- En nog veel meer!

Daarnaast bieden wij in onze webshop verschillende boeken gericht op techniek en management. Onze specialiteit is automotive en autotechniek.

Filter 846 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 812 met beschrijving

• Janus
    Review voor TAC Academy

Fijne club, heel erg leerzaam, kom er graag. Echt praktijk gericht. Zouden veel meer van dit soort centrums moeten zijn.

• Anthony
    Review voor TAC Academy

De cursus was boven mijn verwachting. Ben weg gegaan met een goeie zelfvertrouwen hoe je een motorfiets wel en niet moet aanpakken. Zeker een aanrader voor mensen die graag hun eigen motor netjes willen houden dan wel iets in deze branche willen beginnen.

• Hoe beoordeel je TAC Academy?

• Pieter
    Review voor TAC Academy

Super professioneel ! Goeie begeleiding en lekkere worstenbroodjes !

• Dominique
    Review voor TAC Academy

Goede cursus en alles was super goed geregeld. Ik heb veel geleerd en zal het zeker aanraden! Ik zou zeker terugkomen!

• Vinnie
    Review voor TAC Academy

Zeer leerzame en verzorgde too dag gehad, zeker aanbevolen.

• Emiel
    Review voor TAC Academy

Cursus motorblokken gedaan. Schappelijke prijs, kleine groep dus veel ruimte om je vragen te stellen, goede lunch ( genoeg en lekker ).

• Arno
    Review voor TAC Academy

Een hele leuke en leerzame trainingsdag gehad. Veel interactie in de groep en alle ruimte om eigen voorbeelden in te brengen. Uitstekende faciliteiten en practica voorhanden.

• Michael
    Review voor TAC Academy

Top cursus gehad veel geleerd en werd top begeleid door mike

• Poets Koplamp Renovatie
    Review voor TAC Academy

Duidelijke communicatie, reageren snel op vragen en opmerkingen. Leuke diverse cursussen en een gemotiveerde groep mensen! Oh ja en de catering is ook TOP.

• Richard
    Review voor TAC Academy

kundige personeel maar veel bespreken i.p.v. praktijk oefenen

• Rita seltenrijch
    Review voor TAC Academy

Twee zeer leerzame dagen gehad in een geweldige omgeving.Onze leraar Carlo was streng maar rechtvaardig met veel geduld met soms een grapje ,niets was hem teveel om het ons uit te leggen. Van begin af aan had ik een welkome gevoel ook door Chanel en haar collega in de keuken. Een geweldige ervaring ik zou iedereen TAC aanraden.

Bedankt Rita Seltenrijch.

• Marcel
    Review voor TAC Academy

Een uitstekende, leerzame en stimulerende cursus met een grote variëteit aan opdrachten die qua onderwerp elkaar goed opvolgen.
    Ervaren instructeur en alles tot in de puntjes verzorgd.

• Max
    Review voor TAC Academy

Goede service, duidelijke uitleg.

• Melvin en Peter
    Review voor TAC Academy

Klantvriendelijkheid en de Lunchwaren top.
    En de cursus van Arjan was fantastisch!!!

• Michael
    Review voor TAC Academy

De cursus was goed geregeld
    Duidelijke informatie gehad en een goede uitleg

• Wendy
    Review voor TAC Academy

Alles goed geregeld van A tot Z. Carlo is een zeer kundige en vriendelijke docent.

• Andy
    Review voor TAC Academy

Leerzame cursus, ervaren instructeurs en alles tot in de puntjes verzorgd.

• Andre

Goede locatie.

• Robbie
    Review voor TAC Academy

Geweldige service. Duidelijke overzichten. Was een leuke gezellige groep en veel geleerd over het diagnosticeren en verhelpen van storingen bij een eBike.

• Berend
    Review voor TAC Academy

Basiscursus E-bike gedaan, duidelijke uitleg en praktijkoefeningen, echte aanrader!!