TAC Academy

TAC Academy

TAC Academy: De schakel naar de praktijk!

Wij bieden verschillende trainingen en cursussen aan op het gebied van automotive en techniek.

Wij bieden onder andere de volgende cursussen en praktijktrainingen:
- Motormanagement
- Fietsenmaker
- Cilinderkop revisie
- Klassieke auto techniek
- En nog veel meer!

Daarnaast bieden wij in onze webshop verschillende boeken gericht op techniek en management. Onze specialiteit is automotive en autotechniek.

Filter 628 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 594 met beschrijving

• Oesama
    Review voor TAC Academy

Cursus carwrappen gevolgd op 30 januari en 31 januari. Uitstekend geholpen, doel gerichte uitleg met een leraar van uitstekende ervaring. Vanwege religie kan ik bepaalde dingen niet eten en dit is door tacacademy goed voorzien tijdens het ontbijt en lunch. Ik ben bedank de dame die ons het ontbijt en lunch heeft geserveerd en the wrap teacher.

Ik kom snel voor een vervolg cursus

• Etienne

Goed verzorgde cursus

• Hoe beoordeel je TAC Academy?

• Petra
    Review voor TAC Academy

Alles goed geregeld, vriendelijk personeel!

• Wesley

Fijne mensen, goede uitleg

• Ruud

Prima opleiding

• Kim Lemmens
    Review voor TAC Academy

Ontvangst en accommodatie was uitstekend!

• Nick
    Review voor TAC Academy

Goede cursus inhoudelijk en goed verzorgd

• David

Leerzame lessen

• Jos
    Review voor TAC Academy

Het was goed georganiseerd!

• Reguelson
    Review voor TAC Academy

Top mensen erg aardig en professioneel. lekker gegeten ook niet al te onbelangrijk.

• Eric
    Review voor TAC Academy

Een heel mooi opleidingscentrum met een prachtige autosport inrichting , vriendelijke opleiders en ruime ervaring

• Anil

Prima service

• Rob en Marco
    Review voor TAC Academy

We hebben een hele fijne en vooral goede cursus gehad. De cursusleider had duidelijk heel veel ervaring en wist overal antwoord op.

• Roy
    Review voor TAC Academy

Leerzaam. Goede docent, lokatie en faciliteiten prima

• Koos
    Review voor TAC Academy

Ik had graag meer praktijk gehad. Theorie kun je zelf lezen. Wil wel benadrukken dat het een top locatie is met top mensen. Tot snel

• Michael
    Review voor TAC Academy

De cursus professioneel poetsen en polijsten sloot niet volledig aan met de reden waarom ik deze cursus had uitgekozen, maar heeft me uiteindelijk wel nieuwe inzichten gegeven die ik in de praktijk kan gaan gebruiken. Met name het praktijkgedeelte in de werkplaats beneden gaf veel verheldering. Dus al met al heb ik een prima dag gehad en er nog iets van opgestoken ook. De trainer is vriendelijk en deskundig, het gebouw is prachtig, de gastvrouw erg zorgzaam en klantvriendelijk en de lunch was prima! Bedankt allemaal!

• Tonny
    Review voor TAC Academy

Een prima instituut voor opleidingen. Ziet er zeer verzorgd uit en genoeg aandacht voor cursisten en eventuele vragen.

• Marina
    Review voor TAC Academy

De uitleg was goed. Het zelf uittesten was erg leerzaam.

• Hesam/Ramin

Geweldige service

• R. van Sunten
    Review voor TAC Academy

Goed verzorgd, gezellige werk ruimtes