THALIA
THALIA is hét verzorgingsmerk van nu! Shampoos, zepen, leave-in conditioners en nog meer verzorgingsproducten gemaakt met natuurlijke ingrediënten en SLES/SLS- en Parabenen vrij. Exclusieve geuren, kruiden, oliën en meer gezondheid allemaal in een prachtige verpakking.
9,2

• Nadir
    Review voor THALIA

Zeer slecht,kreeg mij shampoo niet ,ook geen antwoord,en mij geld ook niet,zou hier niet kopen

• Ymro Otten

Super service, Super producten, Snelle levering

• Hoe beoordeel je THALIA?

• P. Verzanden
    Review voor THALIA

Mooie shop met heerlijke producten! Kende het merk nog niet, maar ben inmiddels wel fan :)

• Joke de Leeuw
    Review voor THALIA

Zeer tevreden! Heerlijke producten, snelle levering en goed betaalbaar!

• Judeska Thomas
    Review voor THALIA

Goeie service....pakket was snel afgeleverd, en over de creme die ik had besteld valt bijna niet te spreken....oftewel in één woord gezegd......het ruikt super heerlijk en is fragance zacht!!!!!!!!

• Meral
    Review voor THALIA

Heel tevreden ik heb nu al 3 keer besteld en alle keren kreeg ik het volgende dag gelijk binnen. De producten heel mooi en netjes verpakt. Een top klantenservice! Heel vriendelijk. Ze verdienen zeker een dikke duim!

• Ellen
    Review voor THALIA

Gewoon uitstekend, goede communicatie over de bestelling, vlotte levering, dus wat wil je nog meer?

• Ans van Veen.
    Review voor THALIA

Ik ben heel blij met Argan Oil het is een eerlijk product.
    Ook prijs kwaliteit is geweldig, 200 ml. voor €19.95 heel mooi.
    Vandaag besteld morgen in huis.
    Ook vragen worden snel en goed beantwoord.
    Al met al een geweldige webwinkel!!

• Andre van Putten
    Review voor THALIA

Fijne producten, prettige shop, snelle levering! Geen verdere op- of aanmerkingen.

• M. Donker
    Review voor THALIA

Erg fijne producten en zeker voor herhaling vatbaar! Gelukkig ook snel geleverd!