TLF interieurs

TLF interieurs

Design accessoires maken uw interieur pas echt compleet.

Accessoires bepalen de sfeer van uw interieur. Een mooi vloerkleed op de vloer en een paar kleurrijke kussens in de bank en uw interieur oogt totaal anders. Accessoires zijn ook de ideale middelen om kleur in uw interieur aan te brengen. Een vloerkleed kan uw zithoek een compleet andere uitstraling geven. Nog maar niet te spreken over een behang op de wand of kleurrijke kussens in uw bank. Designaccessoires zijn dan ook het puntje op de i voor het interieur.

Bij TLF Interieurs vindt u een uitgebreid assortiment design woonaccessoires en design keukenaccessoires tot design slaapkameraccessoires en design servies en textiel. Veel van deze design accessoires zijn op voorraad waardoor u er snel van kunt genieten.
9,0
Filter 771 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 447 met beschrijving

• Mel
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

Snelle levering! En goeie service!

• Irina Munnik
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

Mooie spullen, snelle levering. Ik ben er blij mee. Ik moet ze nog ophangen, maar voor nu zijn ze heel mooi in de doos.

• Hoe beoordeel je TLF interieurs?

• Vera Rijkhoek
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

Top service, heel blij met de snelle levering en de top kwaliteit van het gekozen design badkamer accessoires

• P van den Elzen
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

Nadat helaas een verkeerd artikel was geleverd werd het juiste artikel snel nageleverd en kon ik het verkeerd geleverde artikel franco retourneren.

• Corine Ongering

snel geleverd

• Irma van Hulzen
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

Goede producten en goede service

• Leon Doorn

Vlot, en goed geleverd

• Janny Werts Meeuwissen
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

Snelle levering goed product.

• Agnes Lautenbach
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

De bevestiging van het handdoekenrek kan verbeterd. Het kan verstevigd worden door een schroef te bevestigen na plaatsing op de wand. Je krijgt er geen beschrijving bij of handleiding. Voor dit geld hadden we meer deskundigheid verwacht

• Marc Hassel
    Geverifieerde klant van TLF interieurs

Omdat we zelf het iets besteld hadden, en bleek niet te passen op onze wc, kon gewoon geruild worden voor iets anders toppie