Tabouret Benelux

Tabouret Benelux

Tabouret Benelux is leverancier van kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijzen. Wij zijn gespecialiseerd in zadelkrukken, tabourets, kapperskrukken, werkkrukken en bureaustoelen. Dankzij onze snelle levertijden en excellente service zijn wij uitgegroeid tot één van de grootste leveranciers van de Benelux. Alle producten zijn snel en eenvoudig via onze webwinkel (geen showroom!) te bestellen. Naast een directe betaling via de website is het bij Tabouret Benelux ook mogelijk om achteraf te betalen.

• Peter L
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Goede service. Er was een klein probleempje met de voorraad. Even een paar mailtjes heen en weer en dezelfde dag nog opgelost en verstuurd. Zeer tevreden met de kruk.

• Willems
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Goede service en natuurlijk scherp geprijsd

• Hoe beoordeel je Tabouret Benelux?

• Broekema
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

vragen werden goed beantwoord en opgelost

• van de Wouw
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Nog altijd niets ontvangen!

Antwoord van Tabouret Benelux

Geachte heer/mevrouw van de Wouw,

We vinden het spijtig dat uw bestelling nog niet is bezorgd. Deze hebben wij namelijk al op 17 augustus verstuurd met PostNL. Uiteraard zullen wij bij PostNL gaan informeren wat hier aan de hand is. Hiernaast zullen wij uw bestelling opnieuw versturen.

Fijne dag gewenst.

• Berendsen
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Product is perfect alleen levertijd was wat lang (3 weken).

Antwoord van Tabouret Benelux

Geachte heer/mevrouw Berendsen,

U geeft in uw review aan dat u tevreden bent over het ontvangen product. Uiteraard zijn wij hier erg blij mee. Hiernaast geeft u aan dat u de levertijd wat lang vond.

Dat deze niet binnen de gebruikelijke drie dagen verstuurd is klopt. In de periode dat u uw bestelling heeft geplaatst hadden wij bij ieder product vermeld dat leveringen door omstandigheden plaats zouden vinden in week 32/33. Uw bestelling is op 15 augustus verzonden en een dag later bezorgd. Dit is conform hetgeen wij op de website hebben gecommuniceerd.

Wellicht heeft u hier overheen gelezen of hebben wij dit niet duidelijk genoeg vermeld. Hier bieden wij dan onze excuses voor aan.

Fijne dag gewenst.

• van Dillen

Snelle levering goede service

• Molling
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Snelle en correcte levering met een prima prijs

• Wensink
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Goeie levering. Snel en goed ingepakt!

• VERHELLE Antoine

Correct afgehandeld.

• Kooij
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Perfecte en snelle levering.
    Het produkt overtrofmijn verwachtingen.

• Jose
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Goede prijs kwaliteit verhouding en product binnen de aangegeven richtlijnen geleverd.

• Tiktak
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Goed product, snelle levering, kwailiteit.

• Thys
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

een van de betere winkels voor tabourets e.d. en goed in prijs.

• Kimmel-Bal
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Aanvankelijk kreeg ik de verkeerde kruk thuisbezorgd maar na mailcontact met Tabouret Benelux werd dit heel snel en zeer correct opgelost.

• Staal

Op tijd geleverd.

• van Hees
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Duidelijke website, snelle en goede service.

• PERQUY

Correct, vlot

• Torenvlied

Prima producten, snelle levering

• DE LUYCK Herman
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Snelle levering en kwaliteit/prijs in verhouding !!!

• Benthem-Alta
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Goede service. Alleen niet zo goed telefonisch bereikbaar, maar met de mail prima. Meer benadrukken dat advies voor een goede keuze ingewonnen kan worden.