Tabouret Benelux

Tabouret Benelux

Tabouret Benelux is leverancier van kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijzen. Wij zijn gespecialiseerd in zadelkrukken, tabourets, kapperskrukken, werkkrukken en bureaustoelen. Dankzij onze snelle levertijden en excellente service zijn wij uitgegroeid tot één van de grootste leveranciers van de Benelux. Alle producten zijn snel en eenvoudig via onze webwinkel (geen showroom!) te bestellen. Naast een directe betaling via de website is het bij Tabouret Benelux ook mogelijk om achteraf te betalen.

• eggermont
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

zeer tevreden. vlotte levering. klantgerichte website. mooi en degelijk product!!! bedankt hiervoor!!!

• Mees
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Snelle verzending , goed verpakt en het gekochte item van goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Tabouret Benelux?

• Amir
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Geweldig winkel, kwaliteit top van de taboeret

• Vernaeve

Vlotte service

• Joore
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Omdat de levering snel was en nadat bleek dat de verkeerde zitting geleverd was, verliep de afwikkeling ook snel.

• van der Stel
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Snelle levering en prima service.

• Setz

• Van Meer
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

prima product. Een factuur n pdf formaat zou wel handig zijn.

• de Ridder
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Snel geleverd, precies wat er is besteld en prima verpakt.

• Castelijns
    Geverifieerde klant van Tabouret Benelux

Snelle levering, en goede communicatie over het proces. Er ging iets mis met mijn betalingen maar er werd vlot gereageerd op e-mails en na het opnieuw overmaken werd de bestelling direct geleverd. De website riep twijfels op bij mij maar deze is klaarblijkelijk gewoon te vertrouwen!