Tafels99.nl

Tafels99.nl

Tafels99.nl is dé plek voor uw nieuwe kloostertafel, boomstamtafel of industriële tafel. Handgemaakte topproducten tegen een wel heel scherpe prijs! Keuze uit een enorme collectie eiken tafels, vervaardigd uit eerlijk hout. Tafels99 is onderdeel van Living99, dé online leverancier van modern, industrieel en Scandinavisch design.

• Stephan
    Review voor Tafels99.nl

Prima advies en levering volgens afspraak. Kwalitatief uitstekend product.

• Rinske

Goede communicatie en service

• Hoe beoordeel je Tafels99.nl?

• Tara
    Review voor Tafels99.nl

De tafel was veel sneller klaar dan verwacht. communicatie verliep heel vlot en de tafel is suuuper mooi. Zowel het tafelblad als de poot zijn uit prachtig hout gesneden. Een echte eye catcher in onze woonkamer.

• Henk van Norel
    Review voor Tafels99.nl

Tafel op maat laten maken. Prima service. Kreeg zelfs een dikker tafelblad voor dezelfde prijs van de offerte omdat 4 cm niet voorradig was.

• Amy
    Review voor Tafels99.nl

Wat een geweldige service! Het gevoel welke ik kreeg bij het voortraject is precies het gevoel dat ik wil dat mijn klanten krijgen. Meedenken, oplossingsgericht en vooral een duidelijke communicatie. Heel blij met mijn tafel en ook Tafels99.

• Charlotte
    Review voor Tafels99.nl

De bestelling kwam zelfs eerder dan verwacht. De tafel werd keurig afgeleverd en in elkaar gezet.

• Nico Korving
    Review voor Tafels99.nl

Heldere afspraken goed nagekomen, tafel plus stoelen netjes en correct afgeleverd

• Willy Fleuren
    Review voor Tafels99.nl

Via reclame op de radio van tafels 99 toch maar eens gaan kijken in Zevenaar, dit omdat wij opzoek waren naar een nieuwe eethoek en salontafel. De buitenkant van dit bedrijf nodigt niet gelijk uit om naar binnen te gaan, maar eenmaal binnen troffen wij hele vriendelijke mensen aan. Na in gesprek te gaan werd het ons al snel duidelijk dat alle medewerkers verstand van zaken hebben. Na een aantal tafels gezien te hebben en een rondleiding door de werkplaats te hebben gehad wisten wij al dat onze nieuwe tafels daar vandaan zouden gaan komen. Kwaliteit en heel veel zorg voor de producten die zij vervaardigen. Alle maten en vormen, je kunt het zo gek niet bedenken, de medewerkers maken het voor u, zelfs uw eigen idee maken zij tastbaar. Prijs/kwaliteit is prima in overeenstemming. Bij levering van onze tafels zat er een vlek op de eethoektafel, waarschijnlijk gebeurd tijdens het verpakken is door tafels 99 snel en nauwkeurig opgelost. Een dikke duim voor dit mooie bedrijf die laten zien dat zij er voor ons zijn. Alles onder 1 dak. Een echte aanrader.

• Astrid
    Review voor Tafels99.nl

Ja wat zal ik zeggen. Gewoon heel erg goed!
    Super service, super klant vriendelijk.
    Heb alleen mail contact gehad, en ze hebben mijn wensen echt heel duidelijk begrepen.
    Ik kan iedereen tafels99 aanraden, en je hebt echt kwaliteit in handen, en niet te vergeten er zijn echt vakkundige mensen daar aan het werk.
    Tafels99 bedankt voor mijn schitterend tafel.

• E van der Horst

Levering was erg snel.
    We zijn vriendelijk en vakkundig geholpen.
    Danielle gaf ons goed advies.

• Ansems Ferdinand
    Review voor Tafels99.nl

Mooie kwaliteit eettafel, verzorgde levering en prima bijkomende service achteraf t.a.v. het onderhoud. Helemaal TOP

• elly

ik ben zeer tevreden

• Annemarie
    Review voor Tafels99.nl

Alles was top, prachtige tafel, geweldige service, vriendelijke mensen. Ik beveel dit bedrijf echt aan!

• Ineke

Super service. Klantvriendelijk

• Ingrid Pruiksma
    Review voor Tafels99.nl

Wij waren op zoek naar een boomstamtafel, wat we zagen was het net niet. Tot we bij Tafels99.nl binnen stapte. Allereerst werden we zeer vriendelijk geholpen, er werd verteld wat de mogelijkheden waren qua blad, kleur en poten. Wij hebben er erg lang rond gelopen en onze keuze zorgvuldig afgewogen. Dat was totaal geen probleem. In de werkplaats vonden wij het tafelblad dat wij zochten. Wat een feestje om daar rond te lopen. De poten hadden we al uitgezocht, toen was snel geregeld.
    Wat een geduld heeft hij met ons gehad.
    De levertijd was uitstekend, de poten werden er thuis ter plekke onder gemaakt, rekening houdende met onze wensen.
    Wat een geweldige positieve ervaring.
    De tafel is ondertussen een paar jaartjes oud en wordt alleen maar mooier.

• Rob
    Review voor Tafels99.nl

Super service!! Hebben een boomstamtafel gekocht bij Tafels99. Wij mochten zelf het blad uitzoeken en het werd naar onze wensen aangepast. Uiteindelijk op afroep geleverd bij ons thuis. De tafelblad werd netjes afgeleverd en de poten terplekke gemonteerd. Direct gebruiksklaar! Is inmiddels bijna 3 jaar geleden, maar we zijn nog steeds ontzettend blij en tevreden met de tafel! Ik zou Tafels99 zeker aanraden.

• Eric Bettonville
    Review voor Tafels99.nl

Mooie tafel, perfect afgewerkt.
    Ook de na service is top.

• Erna & Reinald
    Review voor Tafels99.nl

Uitstekende service! We hadden een te klein onderstel bij onze ronde eettafel gekocht. Hierdoor was de tafel nogal wiebelig. Tafels 99 heeft daarna 'gewoon' een groter onderstel geleverd en gemonteerd. Klasse!

• Hesseling
    Review voor Tafels99.nl

Ondanks de coronaperiode ben ik erg goed geholpen, en toch redelijk snel geleverd. Ook toen ik wat problemen had was de service heel goed.

• Wildeboer Schut, Robert

Uitstekende service