Tafels99.nl

Tafels99.nl

Tafels99.nl is dé plek voor uw nieuwe kloostertafel, boomstamtafel of industriële tafel. Handgemaakte topproducten tegen een wel heel scherpe prijs! Keuze uit een enorme collectie eiken tafels, vervaardigd uit eerlijk hout. Tafels99 is onderdeel van Living99, dé online leverancier van modern, industrieel en Scandinavisch design.

• Monique
    Review voor Tafels99.nl

Kwalitatief uitstekend en doen wat ze zeggen.

• Britt
    Review voor Tafels99.nl

Bij grote woonwinkels geweest maar niet zo goed geadviseerd dan bij Tafels99. Goede tips gekregen en geen opdringerige verkopers!

• Hoe beoordeel je Tafels99.nl?

• Anouk
    Review voor Tafels99.nl

Vriendelijke service, snelle levertijden, mooi eindresultaat

• speelman
    Review voor Tafels99.nl

goede service, tafel op maat en passend bij onze wensen. Goede adviezen vooraf en prima service en communicatie bij levering.

• Meike Riegen
    Review voor Tafels99.nl

Na contact leggen direct antwoord gekregen en vanaf daar mooie afsppraken kunnen maken. Meerdere tafels gelijktijdig besteld als inrichting van supermarktkantine. Levering was vlot en de service was super.

• Bart van den Heuvel
    Review voor Tafels99.nl

Wij hebben een prachtige, zware eiken houten tafel van Tafel99. We zijn er zeer blij mee!

• B
    Review voor Tafels99.nl

Topservice, snelle levering met montage, knap!

• Jacqueline
    Review voor Tafels99.nl

Ontzettend mooie spullen die kwalitatief erg goed en degelijk zijn. De klantvriendelijkheid is geweldig. De verkopers denken mee met de klant en zijn bereid om meer dan het normale te regelen voor hun klanten. Ze hebben tot drie keer toe de tafelpoot gewisseld omdat deze telkens toch niet voldeed aan mijn wensen.

• Josha
    Review voor Tafels99.nl

Erg prettig en snel contact per mail. Afspraken zijn allemaal erg keurig nagekomen en natuurlijk een prachtige tafel geleverd bij een van onze klanten.

• Siebe Hoekstra
    Review voor Tafels99.nl

Fijn contact, afspraken werden nagekomen en namen alle tijd voor ons. Tafel werd netjes thuis bezorgd en gemonteerd!