Tafels99.nl

Tafels99.nl

Tafels99.nl is dé plek voor uw nieuwe kloostertafel, boomstamtafel of industriële tafel. Handgemaakte topproducten tegen een wel heel scherpe prijs! Keuze uit een enorme collectie eiken tafels, vervaardigd uit eerlijk hout. Tafels99 is onderdeel van Living99, dé online leverancier van modern, industrieel en Scandinavisch design.

• Fabienne
    Review voor Tafels99.nl

Mooie tafels en hele goede service!

• Tineke
    Review voor Tafels99.nl

Goede service, bereikbaarheid en materiaal. Mooie tafels!

• Hoe beoordeel je Tafels99.nl?

• Marjolijn
    Review voor Tafels99.nl

Prachtige tafel. Goede kwaliteit, klantvriendelijk en goede service. Vragen worden snel beantwoord.

• Marcel
    Review voor Tafels99.nl

Prima voorlichting en begeleiding. Klein dingetje vergeten te vertellen : ik moest zelf de eetkamer stoelen in elkaar zetten. Maar wie met IKEA spullen om kan gaan gaat de stoelen ook redden

• Maarten
    Review voor Tafels99.nl

Kwalitatieve hoogwaardige tafels, Guido helpt echt uitstekend met advies

• Jacqueline
    Review voor Tafels99.nl

Goed advies, vriendelijk geholpen. Tafel afgelopen vrijdag geleverd gekregen. Zeer tevreden over de kleur, levering.

• Lean Cremers
    Review voor Tafels99.nl

De prijs kwaliteit is erg goed. Je krijgt goed advies en er zijn veel keuzemogelijkheden. Bezorging is ook keurig, kortom een aanrader! Zeer tevreden, fantastisch resultaat

• Sophie Ickx
    Review voor Tafels99.nl

Bijzonder vriendelijk, behulpzaam en snel van antwoord. Heel flexibel ook.

• Barry en Marieke
    Review voor Tafels99.nl

Nadat we stad en land af waren geweest voor een nieuwe tafel. Kwamen we bij Tafel 99. Wat we nergens konden vinden, kon bij Tafel 99 allemaal. Zelf een blad uitzoeken, waarvan we afmetingen en de hoogte konden we zelf bepalen En en zo ook de kleur konden we nog zelf bepalen. Wauw. Helemaal blij gingen we naar huis. Met 2 weken stond hij thuis, nog mooier dan we hadden gehoopt!

• Gilbert BUVE
    Review voor Tafels99.nl

Je zoekt nieuwe meubels, belt het bedrijf voor advies en Guido maakt een indeling op schaal. Kijk dan weet je dat je met profs te maken hebt.