Tafelzeil.nl

Tafelzeil.nl

Tafelzeil.nl, dé webshop voor alle soorten tafelzeil, tafellinnen en transparant tafelzeil. Ons tafelzeil is geschikt voor elke gelegenheid en zowel binnen als buiten te gebruiken. Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis en achteraf betalen is altijd mogelijk! Shop veilig en snel de leukste designs op www.tafelzeil.nl.
Filter 321 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 320 met beschrijving

• Dicky Lugtenburg
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

Mooi en degelijk uit en keurig verpakt

• Saskia Derks
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

Snelle service en goede kwaliteit en makkelijk betalen met afterpay

• Hoe beoordeel je Tafelzeil.nl?

• Barbera Van genderen
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

De website is zeer helder met veel keuze. Een super lief kaartje bij de bestelling.

• Evelien Cant
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

Door de tafelkleden mooi af te snijden. Nu heb ik zelf nog werk om de zijkanten recht af te snijden.

• inge peers
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

correcte snelle levering, mooi en kwaliteitsvol tafelzeil en helemaal niet duur, zelfs beter dan ik had durven hopen!

• Annemieke Langeveld
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

Omdat alles snel werd gebracht, Dat had ik niet zo snel gedacht Nu kan ik verder aan mijn tafelgebeuren Zonder dat mensen daarom zeuren Mijn tafel met het zeil en de foto's zijn bijna klaar En nu genieten maar.

• Ljhm Arts
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

De kwaliteit is niet super, er zitten al veel witte plekken op, en dat niet eens ik de vouwen.

• kristof cools
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

Uitstekende kwaliteit en mooie afwerking

• Annelies Delmotte
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

Snelle levering. Top dat je het op maat kan laten snijden. Mooid kwaliteit en correcte prijs.

• Martin Verweij
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

Prima volgens afspraak geleverd. Door de wijze van verpakken was het materiaal goed beschermd tijdens transport.