Tailor Made Hair

Tailor Made Hair

Welkom bij de review pagina van Tailor Made Hair, de nummer 1 webshop op het gebied van hairextensions. Met onze grote verscheidenheid aan methodes en structuren in combinatie met hoogwaardig advies voorzien we onze klanten van een uitmuntende service en een perfect passend kapsel. Breng een bezoek aan onze website, kom in contact en wij zullen je laten stralen, wees welkom!
Hair extensions, Human hair

• AHartogs

Top kwaliteit haren!!

• PvTiggelen
    Geverifieerde klant van Tailor Made Hair

Ik heb Vietnamees Flat weft ( natural wavy) besteld in 25 cm in de kleur 33H besteld. Goede kwaliteit, haar voelt fijn en natuurlijk aan, kleur zoals op het plaatje, met zorg verpakt. Super blij mee! De volgende bestelling kies ik weer voor TM hair!!

Antwoord van Tailor Made Hair

Bedankt voor je reactie! Fijn dat kleur helemaal naar wens is.
    De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan bij TMhair.
    Graag tot een volgende keer.

Klantenservice TMhair

• Hoe beoordeel je Tailor Made Hair?

• MHoltzer
    Geverifieerde klant van Tailor Made Hair

Heel blij met mijn matten van TM hair! Ik ben zo lang op zoek geweest naar mix kleuren. Ik heb verschillende kleuren blond in mijn haren, zoals veel meiden met blond haar. Nu kan ik eindelijk mijn matten aanpassen op mijn haarkleur ipv andersom (wat bijna niet te doen is). Voorheen droeg ik altijd matten van Balmain waarbij de beschermlaag (vooral het blonde bewerkte haar) vaak snel verdween en het droog werd. Ik merk dat deze matten echt zacht en mooi blijven! Eindelijk de juiste match gevonden!

Antwoord van Tailor Made Hair

Dankjewel voor je review! Wij zijn blij om te horen dat de kleur zo een goede match is en dat je blij bent met de kwaliteit van TMhair.
    Graag tot een volgende keer!

Klantenservice TMhair

• MGielis
    Geverifieerde klant van Tailor Made Hair

Geweldige extensions! Meteen de perfecte kleur zonder te verven. Ik heb al veel extensions geprobeerd maar ik wil nu nooit meer anders! Super blij, bedankt!

Antwoord van Tailor Made Hair

Bedankt voor je reactie! Fijn dat kleur helemaal naar wens is.
    Graag tot een volgende keer.

Klantenservice Tmhair

• N. Vlassak

Voor mij nooit meer anders dan Tailor Made Hair! 😍

Ik ben van mezelf blond, maar dan 4 verschillende kleuren blond. Het was zoeken naar extensions die dicht in de buurt kwamen van mijn kleur maar altijd moest ik ze nog in de highlights zetten en vaak nog een spoeling geven, natuurlijk beschadigde dit al gelijk de extensions waardoor ik vaak na een half jaar al nieuwe moest kopen omdat ze gewoon al kapot waren.. dit kostte me zoveel geld!!
    Toen kwam ik Tailor Made Hair tegen, ze bieden de mogelijkheid om meerdere kleuren samen te stellen (die van jou haarkleur) en maken hier dan met verschillende percentages jou eigen kleur mee in de fabriek. Ik heb zelf 4 verschillende kleurtinten blond en ik ben zo onwijs blij dat ik na het inzetten niks meer aan mijn haren hoef te doen behalve knippen!! De overloop is perfect!

Antwoord van Tailor Made Hair

Blij dat je zo tevreden bent! Het is ook precies de missie die we hebben: minder haarbelastende behndelingen zodat kwaliteitsniveau hoog blijft en er een langere levensduur is. De keuze is reuze betreft kleurencombi en daar pluk jij de vruchten al van. Graag tot een volgende keer.

Klantenservice Tmhair

• Monique verel
    Review voor Tailor Made Hair

Russisch haar gekozen, gewaagde kleuren genomen, resultaat mag er zijn. draag al jaren extensions, nog nooit zulke sterke haren gehad, zelfs de zomervakantie goed doorgekomen. Russische haren goed doorkambaar en bijna geen uitval! Ik zal er lang plezier van hebben. Dankjewel voor jullie hulp

Beste Monique,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de Russische haren en onze service, daar doen we het voor. Nog veel draag plezier en we zien u graag terugkomen!

Klantenservice TM Hair