Lidmaatschap per 10-09-2020 stopgezet

8,4

• kenia B Gomez V
    Geverifieerde klant van Taniel

The sender method takes too long DHL ..they come in the worse time your service took too long ,I will never order from this website.. one week and I still don't have my item.

Antwoord van Taniel

Hi Kenia,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had difficulties receiving your order with DHL.

DHL had a technical issue, which unfortunately caused a slight delay. By using your personal Track&Trace number you're able to follow your package step-by-step, this way you will know exactly when they are going to make a delivery attempt.

I'm glad to hear that the previous delivery attempt has been succesful and you can enjoy your new purchase.

We hope to see you again!

Taniel

• J. Ros
    Review voor Taniel

Product is precies geleverd zoals weergegeven op de website. Mooi verpakt!

• R de Groot
    Review voor Taniel

Snelle levering in een mooie verpakking. Product ziet er goed uit. Ben er heel blij mee.

• Lydia Franke
    Review voor Taniel

het voelt geweldig, ik gebruik dit prosuct met regelmaat. Sinds dit product voel ik me beter in mn vel, letterlijk en figuurlijk

• Jose
    Review voor Taniel

Ik kreeg de borstels snel thuisgestuurd en ben heel tevreden over de borstels. Ze zijn superfijn, en zien er ook heel mooi uit. Ik vind ze ook mooi om cadeau te geven, dus ik ga er binnenkort nog eentje bestellen.