Tante Kaartje
Een webshop vol zelf geïllustreerde producten voor de grote en de kleine momenten in het leven: Momenten om te vieren, en momenten om te koesteren.
Invulboeken, mijlpaalkaarten, kaarten en meer!

Je vindt er vrolijke illustraties in pastelkleuren waar je blij van wordt! :-)
9,9

• Conny vd Toorn
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

Snelle levering , heel leuk voor cadeautje!

Antwoord van Tante Kaartje

Dank je wel voor je positieve woorden Conny!

• Jantina Schep
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

Altijd een leuk persoonlijk briefje met bedankje en goodies bij je bestelling

Antwoord van Tante Kaartje

Wat een lieve woorden! Dank je wel Jantina!

• Hoe beoordeel je Tante Kaartje?

• Conny Vd Toorn
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

TOP!!Snelle en geweldige service!!
    Meedenken en oplossingen geven

Antwoord van Tante Kaartje

Dank je wel voor je lieve woorden!
    Hopelijk was papa er heel blij mee :-)

• Marije de Vries
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

Prachtige producten waar je direct een glimlach op je gezicht van krijgt. Prijzen zijn ook zeer vriendelijk.

Antwoord van Tante Kaartje

Dank je wel voor je compliment en lieve woorden!

• Marte
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

Snelle, nette levering en mooie kaarten

Antwoord van Tante Kaartje

Dank je wel voor je lieve woorden!

• Felicity
    Review voor Tante Kaartje

Ondanks ik Tante kaartje niet persoonlijk ken, hou ik al van haar haha, ik had voor een bepaalde datum een gepersonaliseerd boek nodig voor de 1e verjaardag van mijn baby en ze heeft er gewoon voor gezorgd dat ik het boek na bestellen binnen 4 dagen in huis had! Ik waardeer het zo erg dat ze zoveel moeite heeft genomen om alles snel te laten maken en verzenden! Het persoonlijke briefje erbij vond ik ook te lief voor woorden! En ondanks ik het niet ingepakt hoefde te hebben heeft ze het toch als een mooi cadeautje naar me toegestuurd. Dankjewel voor je goeie en persoonlijke service Topper ♥️

• Sarah Assal
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

Snelle Service & een persoonlijke e-mail erbij! Top!

Wat lief, dank je wel!

• Vanessa Agnetha
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

De gekozen naam voor op het opgroeiboek was te lang. Tante Kaartje nam contact op of ik het zo wilde houden of dat ik het wilde veranderen. Snel schakelen, afstemmen en bevestigen, daar houd ik van. Het boek was snel binnen en we konden aan de slag. Tante Kaartje is betrokken en sympathiek. Ik reageer geregeld op haar Insta stories en zij reageert altijd terug. Ik zal zeker weer bij Tante Kaartje bestellen en het vervolgboek staat sowieso op mijn verlanglijstje.

Antwoord van Tante Kaartje

Wat een lief berichtje! Dank je wel!

• Daphne Jonkers
    Geverifieerde klant van Tante Kaartje

Gisteren besteld, vandaag al in de brievenbus! En netjes en leuk verpakt ondanks dat het voor mij niet ingepakt hoefde te worden

• Esther
    Review voor Tante Kaartje

Ik ben dol op de designs van Tante Kaartje 🥰 De mooie speelse kaartjes zijn hier bij diverse speciale gelegenheden gebruikt en ook hebben we 2 boeken. Een kerst voorleesboek en, toen ons zoontje nog klein was, een tijdloos invulboek met pandabeer. Love it!

Antwoord van Tante Kaartje

Dank je wel voor je lieve woorden Esther!

• Linda
    Review voor Tante Kaartje

Enthousiaste dame met unieke boeken, stickers, kaarten en nog veel meer! Ik koop graag mijn kaarten bij haar en heb altijd een voorraadje in huis. Een echte aanrader!

Antwoord van Tante Kaartje

Wat leuk om te lezen Linda! Dank je wel!

• Karyn
    Review voor Tante Kaartje

Super mooie producten en super service en contact als er wat aan de hand is

Dank je wel Karyn!

• Linda
    Review voor Tante Kaartje

Hele leuke, unieke printjes! Stickertjes gebruikt voor de traktatie van mijn kinderen en ansichtkaartjes gekocht omdat ze er gewoon zo geweldig uitzien!

Lief! Dank je wel Linda!

• Stefanie
    Review voor Tante Kaartje

Geweldige webshop met superleuke items. En zelfs alles is zelf ontworpen en geïllustreerd! Dikke pluim voor de eigenaresse ♥️

Dank je wel Stefanie!

• Marinka
    Review voor Tante Kaartje

Super leuke printjes en wat een leuke eigenaresse 😍 heeft me super geholpen met mijn vragen

:-) Dank je wel Marinka!

• Geraldine
    Review voor Tante Kaartje

Ik kon maar moeilijk kiezen, wat een vrolijke winkel!

dank je wel!