Tapasplanken.nl

Tapasplanken.nl

Snijplanken, tapasplanken, serveerplanken, olijfhout,

• José Boerrigter-Alberts
    Geverifieerde klant van Tapasplanken.nl

Dankjewel het duurde even maar daar konden jullie ook niets aan doen. Overmacht!
    super goed geregeld, TOP..
    Ik kan jullie aanbevelen.

Antwoord van Tapasplanken.nl

Beste José Boerrigter,

Dank u wel voor de mooie recensie en ook dank voor het begrip - en het geduld- van u en ook een aantal andere klanten. We doen -als altijd- graag ons best voor iedereen, om ook in de huidige, door Corona vaak ingewikkelde leveringsomstandigheden zo goed mogelijk te communiceren met iedereen en zo snel mogelijk uit te leveren. De meeste van de door ons aangeboden producten zijn gelukkig op voorraad of tenminste binnen redelijke termijn leverbaar. Helaas hebt u wel heel lang op de door u bestelde producten moeten wachten en heb ik met enige regelmaat met het schaamrood op de kaken gezeten betreffende uw olijfhouten pincho-houders die maar niet binnen kwamen.

Dus plaats ik ook graag mijn complimenten aan u en andere geduldige mensen terug want over het algemeen verdienen de meeste van onze klanten zeker ook vijf sterren!!

Hartelijke groet,
    Karin groen
    Tapasplanken.nl :-)

• Anke
    Review voor Tapasplanken.nl

Karin heeft mij uitstekend geholpen met het kiezen van de juiste tapasplank. Ze reageert heel snel en is super behulpzaam. We hebben persoonlijk contact gehad waarbij ze steeds snel en correct communiceerde.

• Hoe beoordeel je Tapasplanken.nl?

• Nolly van der Putten
    Geverifieerde klant van Tapasplanken.nl

Goede srevice, vriendelijk geholpen door Karin

• Remco de Jong
    Geverifieerde klant van Tapasplanken.nl

Zeer goede klantenservice, verkoper reageert heel snel

• E
    Geverifieerde klant van Tapasplanken.nl

Ronde beuken hapjes/tapasplank van 40cm besteld.
    Ziet er mooi en vooral stevig uit; goede kwaliteit.

Ook de levering was keurig op tijd (2 werkdagen).

• Heidi Willems
    Geverifieerde klant van Tapasplanken.nl

Prachtige plank heel fijne, snelle bezorging en zeer fijne service!!

• Elixir Events
    Review voor Tapasplanken.nl

Mijn bestelling kwam vrij laat binnen, een product kon niet direct geleverd worden. Toen de producten eindelijk geleverd werden miste er een item. Deze moest nogmaals nageleverd worden. Na eenmalig gebruik van een bakje kwam ik er achter dat deze een scheur heeft. Het bedrijf wilde dit niet vervangen. Er werd een 10% korting aangeboden en vervolgens niet meer gereageerd op mijn vragen. Slechte naservice.

De planken zien er goed uit, hier geen kritiek over.

Antwoord van Tapasplanken.nl

Mevrouw Polman heeft op 7 september 2021 een bestelling geplaatst en deze bestelling is - idd later dan te doen gebruikelijk op 16 september- geleverd voor zover ik kan nagaan.Vervolgens kwam er na twee maanden een nijdig bericht dat er een scheur in de zogenoemde borreltrio zou zitten en daarop is gereageerd door mijn collega destijds waarna het weer een maand stil bleef. Na die maand volgde er weer een mailtje dat zij het niet eens was met aangeboden korting en nu dan op 1 maart 2022 dus een slechte beoordeling (één moet de eerste zijn, nietwaar) Ik kan niet meer nagaan wat er precies geschreven is destijds omdat de betreffende collega hier niet meer werkt en haar account en het boekjaar 2021 is gesloten maar betreur dit gebeuren omdat wij erom bekend staan dat wij problemen altijd alles netjes en snel oplossen en alleen kwaliteitsproducten verkopen

• Jacq. Vos
    Geverifieerde klant van Tapasplanken.nl

Geweldige en behulpzame feedback....en een vriendelijke mevrouw Groen!!!

• Marika Neven
    Geverifieerde klant van Tapasplanken.nl

Snelle levering en goede verpakking

• Miriam Lenarts

Uitstekende service!