Tapurr
Welkom bij Tapurr, uw bestemming voor keukenkranen van de toekomst! Bij Tapurr zijn we gepassioneerd door innovatie en streven we ernaar om uw keukenervaring naar een hoger niveau te tillen met onze speciale keukenkranen.
9,6

• Pieter De Bruycker

snelle levering, betrouwbaar

• pjb
    Geverifieerde klant van Tapurr

Webwinkel was blijkbaar rond Kerst en Nieuwjaar gesloten, terwijl op de site beloofd werd dat bestelling binnen 2 dagen nog voor Kerst zou worden ontvangen.

• Hoe beoordeel je Tapurr?

• Sjoerd Weijer
    Geverifieerde klant van Tapurr

Mooie prijs en goede service

• Thomas Kramer
    Geverifieerde klant van Tapurr

Ik moest een nieuwe afvoerstop hebben voor in mijn gootsteen. Daarvoor zijn er heel veel typen. Bij vijf keukenbedrijven langs geweest, helaas geen succes. Op internet vond ik Tapurr. Met de klantenservices gebeld, en meteen iemand aan de lijn, zonder wachten. Na het merk en typenummer van de spoelbak te hebben gefotografeerd zocht Tapurr meteen de bijbehorende stop erbij. Volgende dag kreeg ik die thuisbezorgd. BRAVO!!

• Harald DRIESEN
    Geverifieerde klant van Tapurr

Perfecte levering! TOP! Een échte aanrader.

• J Spijker
    Geverifieerde klant van Tapurr

Heel goed en duidelijk geholpen!

• Ko

Snel en gunstige prijs!

• Groenewoud
    Geverifieerde klant van Tapurr

Prima webshop. Binnen enkele dagen het product in huis en ook telefonisch waren ze goed bereikbaar en kreeg ik nog een goede tip.

• Maarten
    Geverifieerde klant van Tapurr

Snelle reactie, snelle levering en scherpe prijzen

• Ronald Beukman

Prima prijs, keurig geleverd

• Jan de waal
    Review voor Tapurr

Fijne snelle service direct antwoord op al mijn vragen

• Karin
    Review voor Tapurr

Super service! Ik werd aan de telefoon goed geholpen welke boiler ik nodig had voor mijn keuken.

• Sandra de Kort
    Review voor Tapurr

Op diverse sites de prijzen vergeleken. Snelle levering en doen wat ze beloven, erg tevreden!

• Cas Bouws
    Review voor Tapurr

Fijn contact gehad met de klantenservice, bezorging kwam op de aangegeven datum en de kranen werken ook nog is perfect. Dik tevreden dus!

• Terence Storm
    Review voor Tapurr

Prachtige kraan kunnen bestellen hier! Was op tijd en netjes aangeleverd. Had vooraf nog wat vragen waar ze snel en bondig antwoord op gaven. Aanrader ✌️

• Niels Brockhoff
    Review voor Tapurr

Perfecte service en uitstekende kwaliteit. Niks aan te merken

• Willem Geurts
    Review voor Tapurr

De Quooker was volgende dag geleverd, blij mee. Alles zat in de doos waardoor de monteur gelijk aan de slag kon gaan.

• Frederik

Mooie prijzen goede service

• Frank Peeters
    Review voor Tapurr

Fijne site, erg overzichtelijk doen wat ze zeggen