Tebby's Hondenwinkel

Tebby's Hondenwinkel

Tebby's Hondenwinkel is dé cadeaushop voor de hondenliefhebber. In de webshop vind je leuke cadeaupakketten voor allerlei gelegenheden zoals verjaardagen, puppytijd en uitlaten. Ook hebben wij speciale themapakketten voor kantoorhonden, de feestdagen en de vier seizoenen. Daarnaast kun je ook rondsnuffelen in de winkel en losse producten bestellen!

Onze slogan is 'A dog's smile is the best gift' omdat de liefde van je hond het grootste cadeau is wat er bestaat. Tebby's Hondenwinkel wordt gerund door Labradoodle Tebby. Een vrolijke kleine ondeugd die de producten allemaal test.

We werken met drie uitgangspunten:
1. Gratis verzending bij een besteding van 50 euro of meer
2. De producten zijn altijd verpakt in cadeauverpakking en je krijgt er altijd iets lekkers bij
3. Verzending binnen 2 dagen met PostNL
9,9
  • Oma Molly Otten
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Product opgehaald, wat een vriendelijk baasje heeft Tebby. Keurig ingepakt en iets lekkers erbij! Toppie

• Conny
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Het pakketje keurig ingepakt. Leuk. Met sticker hondje. En een extraatje voor de hond. Was een verrassing.

• Hoe beoordeel je Tebby's Hondenwinkel?

• Femke
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Mooie producten, leuk verpakt & super snelle service!

• Sanne
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Snelle verzending, pakje kwam netjes aan en op mijn vraag via email kwam de volgende ochtend al antwoord. Ik ben zeer tevreden!

• Joll
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Super blij mee en een super snelle levering ondanks de feestdagen voor de deur! Bedankt..

• Angelique van Rijnsoever
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Snel bezorgd en een leuk speeltje erbij!

• Lotte
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Snelle bezorging, mooie producten en zelfs een extraatje! Al met al heel blij met mijn bestelling!

• Hanneke Vogelaar
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Hele snelle levering, extra product gekregen omdat iets anders kort aan de datum was. Prima service!

• D.
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Mooie Kwaliteit produkten. Heel klant Vriendelijk en behulpzaam! Goede service, snelle levering. Leuke online shop. Echt een aanrader.👍🏼

• Denise
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Geweldige service! Goed geholpen toen er een probleem was en erg leuke producten.

• Lydia van der Meulen
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Snelle levering, zelfs ingepakt en met persoonlijk bericht en attentie. De zorg van een lokale speciaalzaak!

• Denise Hietbrink
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Leuke artikelen en als verrassing een heerlijke traktatie voor mijn lieve pup!

• Laura
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Top! Snel geleverd en ook nog lekkere snoepjes voor de hond bij het pakketje.

• Monique Koelink
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Uitstekende service! Heel attent kaartje en zakje snoep ontvangen bij mijn bestelling👌

• Elke Verhoeven
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Snel geleverd, goed verpakt, fijne extraatjes.

• Diana de Vos
    Geverifieerde klant van Tebby's Hondenwinkel

Geweldig - wat een persoonlijke aandacht met een lief kaartje voor de ontvanger. Dank je wel 👌

• Clarinde de Koning
    Review voor Tebby's Hondenwinkel

Mooie spullen, snel geleverd!

• Sonja
    Review voor Tebby's Hondenwinkel

Snelle levering en zó leuk ingepakt!! 👍🏼👍🏼

• Evelien Otten
    Review voor Tebby's Hondenwinkel

Wat een leuke aparte spulletjes, de riem hangt al in de mooie hanger aan de muur! Het speeltje is een succes, na het spelen de lekkere kaasstaaf. En dit alles zo mooi met zorg verpakt en een snelle levering