Technoproshop
Bekijk alle reviews en keurmerken van Technoproshop en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 30-05-2023 ingetrokken

5,5

• F.Dundar
    Review voor Technoproshop

Ik ben zeer snel en vakkundig geholpen. Reparatie was snel en tevens een mooie deal gekregen. Aanrader!

• Rumeysa

Top service

• Dennis
    Review voor Technoproshop

Oplichters product gekocht niet leverbaar en geen geld terug hoe kan deze site nog bestaan

Antwoord van Technoproshop

Graag wil ik aangeven dat elke klant uniek en waardevol is. Wij zijn altijd open en transparant geweest over de ontwikkelingen en er is altijd update geweest. Er was inderdaad een probleem intern met onze provider, maar dit hebben we netjes opgelost en is niemand benadeeld. Ook in uw geval is het financieel afgewikkeld en afgehandeld.

• Jelle
    Review voor Technoproshop

Oplichters, meer dan een maand geleden product besteld. Product werd maar niet geleverd. Vertelde mij dat het product niet op voorraad is. Vervolgens beloofd het geld binnen 7 dagen terug te storten. Inmiddels 1 maand en 3 beloftes veder dat het geld binnen een week terug is en nog steeds niks ontvangen.

Nog nooit zo slechten ervaringen met een bedrijf gehad. Bestel hier vooral niet.

Antwoord van Technoproshop