Tekstopdemuur.nl

Tekstopdemuur.nl

Op Tekstopdemuur.nl vind je leuke muurstickers met grappige, lieve of brutale teksten voor baby- en kinderkamer maar ook voor andere kamers in huis zoals de keuken, slaapkamer of het toilet. Hierbij kun je zelf een illustratie uitzoeken om zo een unieke combinatie te maken. Daarnaast hebben we een assortiment met originele naamstickers.
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Patty Van der aa
    Geverifieerde klant van Tekstopdemuur.nl

Heel makkelijk aan te brengen 👌🏻

• Eline
    Geverifieerde klant van Tekstopdemuur.nl

Goede service! We hadden te lang gewacht met het opplakken van de sticker. Dus hij ging niet goed helaas! Even gebeld en kosteloos een nieuwe ontvangen. Meteen dezelfde avond dat we hem ontvangen hebben op de muur geplakt en ging prima! Super leuke sticker en toevoeging van onze babykamer!

• Hoe beoordeel je Tekstopdemuur.nl?

• Leona Morelstraat

goede snelle levering

• Tineke Vijge
    Geverifieerde klant van Tekstopdemuur.nl

Helaas hadden ze niet de goede kleur en werd mijn aankoopbedrag direct terug gestuurd. Dat noem ik pas service!

• Romina
    Review voor Tekstopdemuur.nl

Ik had gevraagd om voor mij iets te maken en ik heb gekregen wat ik wilde orecies hoe ik het bedoel

• Rosanne Duinker
    Geverifieerde klant van Tekstopdemuur.nl

Mooie glow in the dark stickers voor in de kamer van mijn dochter.

• Angelique Pancras
    Geverifieerde klant van Tekstopdemuur.nl

Snel verzonden en goede kwaliteit van het product zat ook een leuk bedankt kaartje bij.

• Michelle Zelders
    Geverifieerde klant van Tekstopdemuur.nl

In eerste instantie was de bestelling qua lettertype niet helemaal naar tevredenheid en de confettti had ik zelf verkeerd besteld. Ik heb een mail gestuurd en heb alsnog een leesbare en tevens grotere letters toegestuurd gekregen. De confetti was nu in meerdere kleuren en super leuk. Mijn dochter is helemaal blij. Hele goede service!!

• Sylke Vanhaesebrouck

• Danielle van Weel
    Geverifieerde klant van Tekstopdemuur.nl

Wat een leuke stickers. Ik ben er Super blij mee en ik heb ook goed advies gekregen over de kleurstelling. Echt een aanrader deze webshop!