TelePunt

TelePunt

TelePunt Telecom Reparatie Service Enschede. Professionele reparatie met garantie van mobiele telefoon, smartphone, gsm, tablet, iPhone, iPad en meer. Wij kopen en verkopen nieuwe, gebruikte en refurbished telefoons en tablets en ook accessoires zoals hoesje, beschermglas screenprotector, batterij, usb kabel en oplader. Goed bereikbaar op Deurningerstraat 145, net buiten de singel richting Roombeek. Gratis parkeren kan aan de straat of achterom."
9,5

• Ger Gorissen
    Geverifieerde klant van TelePunt

Goede laptop, precies wat ik er van verwachtte, en zeer snelle levering

• Netty Groven

Zeer correcte zaak

• Hoe beoordeel je TelePunt?

• Klara J.
    Geverifieerde klant van TelePunt

Lang getwijfeld of ik een chromebook voor mijn zoon zou kopen. In de ochtend gebeld wat de B-grade moest zijn. Duidelijke antwoord, vriendelijke personeel, gelijk besteld (22/12) en de volgende dag (23/12) had ik het in huis. Ik heb geen dag spijt gehad. Deze chromebook ziet er top uit en is meer dan prima voor de middelbare.

• Bianca
    Geverifieerde klant van TelePunt

Netjes geholpen, snelle levering.

• M.W. van Boven

Snel reageren, goed product

• E Oostenbrugge
    Geverifieerde klant van TelePunt

Het product werkt prima en voor weinig geld. Alleen zouden ze moeten vermelden dat Google de Chromebook niet meer voorziet van updates. Dat voelt een beetje oneerlijk

Antwoord van TelePunt

Beste E Oostenbrugge,

Bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat de ChromeBook goed werkt :)
    En bedankt voor de tip! Wij gaan proberen de productinformatie nog duidelijker op de website te vermelden.

Alexander
    Team TelePunt

• Boris van Zeijst
    Geverifieerde klant van TelePunt

ik bestelde een tweedehands chromebook.
    het was een snelle levering goed verpakt en een zeer nette chromebook zonder krassen ( want je weet niet wat je koopt) maar was 100 % mooi

• Gerhard
    Review voor TelePunt

Eerlijk en zeer goede service!
    Mooie winkel!

• Henk Keur
    Review voor TelePunt

Bijzonder vriendelijke werknemers. En service snel en correct. Bijzonder aan te bevelen adres.

• Koen Wouters
    Review voor TelePunt

Prettige winkel met goede service en kwaliteit.

• Monique
    Review voor TelePunt

Goed geholpen, tablet was snel klaar. Keurige medewerker die de tijd neemt voor zijn klanten 👍

• Eric Zwart
    Review voor TelePunt

Reparatie snel en goed uitgevoerd. Mijn iPhone 12 doet het weer perfect :) Bedankt TelePunt!

• Gijs Schonekamp
    Review voor TelePunt

Mooi vlot geregeld en aardige mensen

• C Larmene

Supermarkten

• Debby kolbrink
    Review voor TelePunt

Fijne winkel, reparatie was sneller klaar dan op de website stond! Dikke duim👍