Telefoon Center Amersfoort

Telefoon Center Amersfoort

Wij zijn Telefoon Center Amersfoort, een Nederlands familiebedrijf (vader en twee zonen), opgericht in augustus 2020 en onderdeel van Meduza Profit B.V. (opgericht in 1997).

Wij zijn gespecialiseerd in het repareren van telefoons en tablets. Met veel passie bieden wij onze diensten aan!
Webshop, Consumenten elektronica verkoop, Consumenten elektronica reparatie

• Nick de Graaf
    Geverifieerde klant van Telefoon Center Amersfoort

Geweldige service, wordt goed geholpen en nette prijzen!

• Jill van Geel
    Geverifieerde klant van Telefoon Center Amersfoort

Super snel geholpen bij deze 2 heren aan huis. Een fijne informele manier van contact leggen (makkelijk te bereiken en contact via de app), maar toch een hele professionele service. Mijn telefoon is goed gemaakt , erg tevreden!

• Hoe beoordeel je Telefoon Center Amersfoort?

• Ma Ligne
    Geverifieerde klant van Telefoon Center Amersfoort

In een paar uur mijn Iphone scherm vervangen voor een goede prijs en vriendelijke, bekwame service!

• Nena
    Geverifieerde klant van Telefoon Center Amersfoort

Snel , vriendelijk, product klopt met omschrijving.

• J P Hemminga
    Geverifieerde klant van Telefoon Center Amersfoort

Snelle service, reparatie scherm met waterschade van Samsung Galaxy A51 met perfect resultaat.

• Bas
    Geverifieerde klant van Telefoon Center Amersfoort

Snelle verzending, alles prima in orde

• K.
    Geverifieerde klant van Telefoon Center Amersfoort

Mooie prijzen en goede service!

• Ted Timman
    Review voor Telefoon Center Amersfoort

Snelle en goede service. Onderdelen waren snel besteld en konden daardoor ook binnen 48 uur vervangen worden.

• Marisca
    Review voor Telefoon Center Amersfoort

Supersnelle serviceIn de ochtend gebeld en kon direct terecht. De telefoon was zelfs voor het einde van de dag al klaar, helemaal top!

• R.
    Review voor Telefoon Center Amersfoort

Snel, goed en vriendelijk geholpen Had me telefoon (scherm) aan huis laten maken door reparatiebus, ben nog nooit zo slecht geholpen, kwam alleen maar gezeik bij. Telefoon Center heeft mijn telefoon binnen 25 minuten weer helemaal opgeknapt, top service.