TeqClub
TeqClub is ontstaan uit het idee om innovatieve producten te verkopen op de Nederlandse markt. Wij zagen dat er een vraag was naar een exclusieve winkel waar de nieuwste en innovatieve producten gekocht kunnen worden. Denk aan VR-brillen, 3D projectie, Highspeed opladers en meer.
8,3

• Tino
    Geverifieerde klant van TeqClub

Na ontvangst van mijn pakketje zag ik op de site dat verzenden in Nederland altijd gratis was. Bij mij was 5 euro in rekening gebracht. Kon geen mailadres vinden om te reclameren.

Antwoord van TeqClub

Beste Tino,
    Bedankt voor je review. U had een bestelling geplaatst dat onder de 50,- euro was. Boven de 50,- geven wij inderdaad gratis verzending. Echter liep onze specifieke pagina over de verzending achter, waardoor dat mogelijk verwarrend is geweest. Wij zullen de 5,- verzendkosten terugstorten op uw rekening.

Voor contact met onze klantenservice kunt u onderaan onze webpagina onze contact informatie vinden. Daar geven wij het telefoonnummer en mailadres voor het contact met onze klantenservice.

• Abdelmadjid SAAD EL HACHEMI AMAR

TOP 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

• Hoe beoordeel je TeqClub?

• Johnny da Paixão
    Geverifieerde klant van TeqClub

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling.

• kyllian w
    Geverifieerde klant van TeqClub

Great delivery, Good and kind customer service.

• B.J. Evers
    Geverifieerde klant van TeqClub

Gezocht product tegen scherpe prijs en snel geleverd. Zo hoort het 👍

• Mitchell
    Geverifieerde klant van TeqClub

Grote bestelling gedaan en werd keurig geregeld. Sneller dan in eerste instantie werd verwacht.

• Gregory Tombeur

Online aankoop Dreame D9

• Charlotte Chen
    Geverifieerde klant van TeqClub

My delivery is so home, fast delivery!

• Laura

Snel geleverd!

• Jan S
    Geverifieerde klant van TeqClub

Bestelling gedaan vanuit de outlet. Prima product, uitstekende staat, goed verzonden. Beschrijving klopte niet helemaal. Er zaten meer accesoires bij dan beschreven. Die had ik niet erbij hoeven kopen.

• Ilknur
    Geverifieerde klant van TeqClub

Snellere levering! Top product. Goede prijs. Niets op aan te merken. Bedankt!

• Tinie Van de Groep

Echt top

• jacob

Snelle levering zonder problemen

• omt
    Geverifieerde klant van TeqClub

Snelle levering, verder niets bijzonder

• J. Vervoort
    Geverifieerde klant van TeqClub

Bestellen en betalen gaat snel en overzichtelijk. Het krijgen van verzendgegevens kreeg ik niet meteen en heb ik via contactpagina moeten navragen. Respons was vrij snel. Bestelling was er bijna eerder voor ik de track trace code had. Geen probleem opgeleverd. Verder prima. Product prima geleverd in stevige verpakking (doos in doos).

• John Willemstein

mooie prijzen, snel geleverd

• Mounir

Snel levering

• Niek Veldhuizen
    Geverifieerde klant van TeqClub

Snelle verzending, helaas geen mail ontvangen dat het product verzonden was. Maar zag het toevallig in mijn DHL app. Verder geen issues

• Romeo Ciolina

Goede producten, snelle levering

• Karl De Dobbelaere
    Geverifieerde klant van TeqClub

Snelle service en soms koopjes