Terras & Co
Verkoop van producten geschikt voor op het terras & tuin.
Voornamelijk terrashaarden, zowel op gas als elektrisch; Vuurtafels, Tafelhaarden en heaters.

Taal

• Rick

Excellent customer service

• Andreas Hoffarth
    Review voor Terras & Co

Ein hervorragendes Produkt, ein freundlicher und kompetenter Service!. Durch einen Fehler in der Bedienung, habe ich das Thermoelement beschädigt. Beratung und Service durch Hr. Mulligen war hervorragend, mir wurde schnell und zuvorkommend geholfen. Das Ersatzteil kam umgehend und dank einer guten Beschreibung konnte ich es selbst auswechseln. Der Feuertisch (Eigenbau mit Einsatzbrenner Easy Fires) steht in meinem Wintergarten, heizt selbst bei Temperaturen um die 0 Grad hervorragend und sieht toll aus. Ganz klare Empfehlung! Andreas Hoffarth Deutschland

Antwoord van Terras & Co

Herzlichen Dank Herr Hoffarth. Ich wünsche Ihnen eine schöne Weihnachtszeit.

• Hoe beoordeel je Terras & Co?

• Holger Ellers
    Review voor Terras & Co

Exzellente, provessionelle Beratung Vorort ,wie auch telefonisch. Tolle Verarbeitung. Wie versprochen ist der Feuertisch ein Highlight.
    Absolut zu empfehlen.
    Wir sind extrem begeistert.

• René Günther
    Review voor Terras & Co

Super Service! Tolles Produkt. Schnelle Lieferung. Kann ich nur empfehlen.

• Christian Lesuisse

exzellenter Service

Danke sehr.

• Stef de Graaf
    Review voor Terras & Co

Zeer goede service en professionele ondersteuning.
    Een webwinkel die zijn afspraken nakomt.

Antwoord van Terras & Co

Hartelijk dank mijnheer De Graaf.

• Adil Lakeberg
    Review voor Terras & Co

Liebe Feau De Winter, vielen Dank für Ihren so freundlichen Empfang. Habe selten einen so netten Verkaufskontakt erlebt!!!
    Herr Van Mulligen, von ihrer Presentation über e-mail war ich sehr angetan.

• Roland
    Review voor Terras & Co

Hatte nach 2 Jahren ein Problem mit dem Brenner, habe am selben Tag, am Tag vor Ostern noch eine Antwort bekommen und konnte das Problem sofort beheben. SUPER SERVICE
    DAnke

• Franck
    Review voor Terras & Co

Trés bon produit et service client parfait
    Franck

• Jos Glod
    Review voor Terras & Co

Alles TOP, super netter Kontakt, schnelle Lieferung, optimal verpackt, alles funktioniert perfekt, besser kanns nicht sein, vielen DANK !!!!!

• Rhea Sol Hiballes
    Review voor Terras & Co

Tevreden over de deskundigheid van Terras & Co en de levering van mijn vuurtafel. Deze was niet op voorraad, maar ik werd correct geïnformeerd over de levertijd.

• Rene
    Review voor Terras & Co

Mooie gashaard besteld en uitermate tevreden met de levering. Helaas bleek de haard na 1 x gebruikt te hebben niet meer aan te gaan. Contact opgenomen met terras &co en zij hebben retourzending geregeld.
    Haard gemaakt en daarna weer retour gezonden naar ons. Top service.
    Wij genieten weer van onze haard.

• A&A Mets

Wij zijn heel tevreden.
    De buitenhaard/barbeque Texas werd super verpakt met spuitbus verf (als extraatje) op de afgesproken dag, bezorgd. Voordien contact gehad en al onze vragen werden op een zeer vriendelijke manier beantwoord.

Chapeau!!

• Tessa

Wat een super service.!
    Een Vuurtafel van steigerhout besteld en dezelfde avond nog een berichtje van Hieke of ik wellicht vergeten was een kleur te kiezen voor het hout. Dat is pas meedenken. Per mail aangepast en al heel snel werd de Vuurtafel op de aangegeven dag geleverd. Helemaal goed. Echt een aanrader als je wilt genieten van een gezellig en warm haardvuurtje.

Antwoord van Terras & Co

Bedankt voor je beoordeling Tessa en uiteraard graag gedaan.
    We wensen jullie heel veel plezier met de Vuurtafel.
    Hieke de Winter
    Terras & Co BV