Texttim.nl

Texttim.nl

Texttim wil mensen inspireren om belangrijke personen in jouw omgeving meer te steunen. Door een persoonlijk tekstbord op hout kun je een cadeau geven wat impact maakt. Het unieke daarbij is dat wij alleen duurzaam hout gebruiken en de tekst in het hout is gebrand.
Filter 106 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 92 met beschrijving

• Lilian
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Vriendelijke en snelle service. Staat klaar met oplossingen

• Eva
    Review voor Texttim.nl

Heel vriendelijk, denkt goed mee. Via Whatsapp zó tot een design gekomen. Leuk en uniek cadeautje!

• Hoe beoordeel je Texttim.nl?

• Miranda
    Review voor Texttim.nl

Super leuk, origineel en goed,leuk geholpen in de winkel!

• Remp
    Review voor Texttim.nl

Ik kwam langs met een houten beeld (lego desiner toy voor insiders ;) en deze had wat beperkingen waardoor het laseren niet eenvoudig zou gaan maar in plaats van een NEE te verkopen denkt Tim actief mee en brengt het alsnog tot een mooi resultaat. Dat is nu net de meerwaarde waar ik naar op zoek bent en bijna nooit vindt. Ga er dus langs met je ontwerpen / ideeën!

• Tijn Aben
    Review voor Texttim.nl

Ik ben persoonlijk bij Tim geweest. Erg klantgericht, makkelijk in de omgang en hij luistert naar het verhaal wat er achter de plaat zit. Met deze info gaat hij gericht op zoek naar hoe het cadeau het best tot zijn recht komt.

• Conny Verheijen
    Review voor Texttim.nl

Omdat de service fantastisch is en je samen tot een mooi ontwerp kunt komen. Bijna alles is mogelijk

• Daisy
    Review voor Texttim.nl

Omdat tim super mooie dingen maakt en ook heel erg met je mee denkt als je zelf nog niet helemaal weet hoe je iets wil hebben en gewoon een super service

• Amtoiette

Omdat heel leuk uit ziet en schattig๐Ÿ™Œ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ

• Lennard
    Review voor Texttim.nl

Snelle, vriendelijke service en hoge kwaliteit producten.

• M. Bos
    Review voor Texttim.nl

Ik had een vraag voor een ontwerp buiten de standaard producten. Tim heeft elke stap mee gedacht en laten zien wat er mogelijk was. Heel klantvriendelijk en met een prachtig resultaat. Ik ben er heel blij mee.