Texttim.nl

Texttim.nl

Texttim wil mensen inspireren om belangrijke personen in jouw omgeving meer te steunen. Door een persoonlijk tekstbord op hout kun je een cadeau geven wat impact maakt. Het unieke daarbij is dat wij alleen duurzaam hout gebruiken en de tekst in het hout is gebrand.
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 83 met beschrijving

• M. Bos
    Review voor Texttim.nl

Ik had een vraag voor een ontwerp buiten de standaard producten. Tim heeft elke stap mee gedacht en laten zien wat er mogelijk was. Heel klantvriendelijk en met een prachtig resultaat. Ik ben er heel blij mee.

• Margot
    Review voor Texttim.nl

Tim heeft me heel vriendelijk geholpen, we kwamen samen tot een mooi ontwerp. Super blij met het cadeautje voor m’n vriend!

• Hoe beoordeel je Texttim.nl?

• Tirza
    Review voor Texttim.nl

Tim neemt alle tijd voor je, denkt mee en zet lekkere koffie!

• Agmar Butcher
    Review voor Texttim.nl

Een fijne service! Vriendelijk geholpen, Tim denkt mee zodat er een prachtig eind resultaat is. Ik kom zeker terug en ben zeer tevreden.

• Ans
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Altijd word ik vriendelijk geholpen en de cadeaus zijn leuk om te geven. Ga zo door Tim!

• Waldelgla
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Top service! Top kwaliteit!

• Isa
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Een fijne service! En er wordt goed meegekeken naar het product en het gewenste resultaat.

• Esther
    Review voor Texttim.nl

Geen juwelier kon het houten horloge van mijn vriend verstellen. Tim wilde het in ieder geval proberen en het is gelukt! Naast leuke, unieke producten een uitstekende service!

• Jolanda
    Review voor Texttim.nl

Zeer mooie persoonlijke cadeaus voor een betaalbare prijs . Goede service en Tim denkt fijn mee zodat het echt super mooi word . En snel klaar. Een echte aanrader voor een speciaal cadeau voor een sepciaal iemand .

• Samantha
    Review voor Texttim.nl

Voor Valentijnsdag een cadeautje gehaald voor mijn vriend. Toen ik naar de winkel kwam had ik nog niet echt een idee wat ik wilde geven. Tim heeft rustig alles laten zien en zo kwamen wij samen tot het perfecte cadeau! Super bedankt!