Texttim.nl

Texttim.nl

Texttim wil mensen inspireren om belangrijke personen in jouw omgeving meer te steunen. Door een persoonlijk tekstbord op hout kun je een cadeau geven wat impact maakt. Het unieke daarbij is dat wij alleen duurzaam hout gebruiken en de tekst in het hout is gebrand.
9,9
Filter 177 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 139 met beschrijving

• Ilse Beestheer
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super fijne service! Mooi werk, snel en netjes geleverd. Enorm blij met het resultaat.

• Ellen Hendriks
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Leuk origineel cadeau, snelle levering.

• Hoe beoordeel je Texttim.nl?

• Kim
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Geweldige service! Snel klaar en altijd bereid tot overleg om het cadeau nog beter te maken. Echt heel erg fijn!

• Noor
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Vriendelijk, goede service, snel klaar en mooi resultaat

• Joël
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Makkelijk zelf te ontwerpen, snel op te halen in de winkel en goede service.

• Christel Huijsman - van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Geweldige service, snel. Persoonlijk contact. Top.

• Daphne
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Prachtige wijnkist geworden. Goed geholpen en snelle levering

• Veerle
    Review voor Texttim.nl

Vandaag in de shop geweest, super leuke winkel ! Super vriendelijk, , heel het proces mee gevolgd . Wij hebben een borrelplank met ons logo laten maken en een sleutelhanger zo mooi we zijn 100% tevreden . We hebben ons adresje gevonden !

• Aukje Nijenhuis
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Vragen werden goed en duidelijk beantwoordt. Er werd snel gereageerd. Eindproduct is mooi!

• Nienke Vermeulen-Eggink
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Fijn contact, het plankje wat we online hadden uitgezocht was er niet meer (zo populair dus). We werden meteen gebeld en via foto’s in de whatsapp kregen we alternatieven. Uiteindelijk is het nog mooier geworden dan we hadden verwacht! Fijne vlotte service en Tim is zeer vriendelijk.

• Angie Verhaegen
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Heel mooi object; zéér snelle levering!

• Serena van Pelt
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Leuk product, en ik had zelf een foutje gemaakt met het adres invullen, contact opgenomen en netjes opgelost. Ik ben heel tevreden!

• anoniem
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Snel geleverd, mooie persoonlijke sleutelhanger

• Jolanda Meijerink

Snelle levering, mooie armband

• M. van de Kamp
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Goede service, leuke producten. Bij de winkel opgehaald, dus geen ervaring met bezorging

• Lo
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Het product wat ik had besteld, was niet op voorraad. Maar er was een goed alternatief. Hele fijne service en heel vriendelijk. Het product is heel mooi geworden, zeker de moeite waard om hier iets moois te bestellen!

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super snelle levering! Uitvoering is tot op elke detail precies zoals ik het had ontworpen. Heel blij mee!

• Mw I G
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Online ontwerpen en bestellen was zó easy en kon een dag later al ophalen in de winkel!

• Jany van Ingen
    Review voor Texttim.nl

Niet alleen de cadeau's die je bij Tim kunt kopen, maar ook de service is persoonlijk. Ben al meerdere keren bij Tim terug geweest en hij denkt elke keer persoonlijk mee tot ik weer een uniek geschenk heb om te geven. Tim is een gedreven en enthousiaste ondernemer, trots op z'n werk en producten. Tot de volgende keer!

• Anouk Termaat
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Ontwerpen ging gemakkelijk en ik werd in de winkel zeer vriendelijk geholpen.