Texttim.nl

Texttim.nl

Texttim wil mensen inspireren om belangrijke personen in jouw omgeving meer te steunen. Door een persoonlijk tekstbord op hout kun je een cadeau geven wat impact maakt. Het unieke daarbij is dat wij alleen duurzaam hout gebruiken en de tekst in het hout is gebrand.
Filter 115 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Nilay Erceyes
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Mooie prijzen en super snelle en goede service!

• Josta Janssen
    Review voor Texttim.nl

Snelle reactie geen wacht tijd

• Hoe beoordeel je Texttim.nl?

• Eva
    Review voor Texttim.nl

Tim heeft voor mij drie blokken gemaakt met daarop de naam en geboortegegevens van het pasgeboren zoontje van een vriendin.

Zij vond het een heel leuk cadeautje! Ze maakte de fantastische opmerking erbij: "dit is zo'n cadeau waarvan je jaren later nog weet van wie je het hebt gekregen!"
    Nou een groter compliment voor jouw maatschappelijke insteek van de winkel kan je niet krijgen 😉

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super vriendelijk! Wij bestelden armbanden bij Tim maar hadden veel vragen rond de modelletjes. Vandaar belde Tim ons spontaan op om uitleg te geven. Hele toffe vent en zeer behulpzaam

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Ik werd heel snel en vriendelijk geholpen, het resultaat is prachtig geworden en ook snel geleverd!!!

• Fleurella
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Geweldige service! En super mooi resultaat, in de toekomst bestel ik hier zeker weer

• Dagmar
    Review voor Texttim.nl

Goede, snelle service. Klantvriendelijk en maakt mooie ontwerpen!

• Lilian
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Vriendelijke en snelle service. Staat klaar met oplossingen

• Huub van Oostenbrugge
    Review voor Texttim.nl

Veel geduld, vrijwel direct antwoord bij vragen, meedenkend. Mooi product.
    Als kado voor het huwelijk van onze dochter en schoonzoon een eikenhouten bord met foto van beide, plattegronden van geboorteplaatsen en ontmoetingsstad, samen laten smelten tot een mooi ontworpen geheel waar ze ontzettend blij en verrast over waren.

• Eva
    Review voor Texttim.nl

Heel vriendelijk, denkt goed mee. Via Whatsapp zó tot een design gekomen. Leuk en uniek cadeautje!