Texttim.nl

Texttim.nl

Texttim wil mensen inspireren om belangrijke personen in jouw omgeving meer te steunen. Door een persoonlijk tekstbord op hout kun je een cadeau geven wat impact maakt. Het unieke daarbij is dat wij alleen duurzaam hout gebruiken en de tekst in het hout is gebrand.
9,9
Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 125 met beschrijving

• M. van de Kamp
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Goede service, leuke producten. Bij de winkel opgehaald, dus geen ervaring met bezorging

• Lo
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Het product wat ik had besteld, was niet op voorraad. Maar er was een goed alternatief. Hele fijne service en heel vriendelijk. Het product is heel mooi geworden, zeker de moeite waard om hier iets moois te bestellen!

• Hoe beoordeel je Texttim.nl?

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super snelle levering! Uitvoering is tot op elke detail precies zoals ik het had ontworpen. Heel blij mee!

• Mw I G
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Online ontwerpen en bestellen was zó easy en kon een dag later al ophalen in de winkel!

• Jany van Ingen
    Review voor Texttim.nl

Niet alleen de cadeau's die je bij Tim kunt kopen, maar ook de service is persoonlijk. Ben al meerdere keren bij Tim terug geweest en hij denkt elke keer persoonlijk mee tot ik weer een uniek geschenk heb om te geven. Tim is een gedreven en enthousiaste ondernemer, trots op z'n werk en producten. Tot de volgende keer!

• Anouk Termaat
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Ontwerpen ging gemakkelijk en ik werd in de winkel zeer vriendelijk geholpen.

• Rudi Welter
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Mooi resultaat. Snel geleverd.

• Michel Van der leeden
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Zeer tevreden met het resultaat en de persoonlijke betrokkenheid en doelbewust maken en overbrengen van de boodschap

• Sylvia Huizing

Leuke producten. Origineel

• Bas Van Krieken
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super service, zeer tevreden met ons persoonlijke product.