Texttim.nl

Texttim.nl

Texttim wil mensen inspireren om belangrijke personen in jouw omgeving meer te steunen. Door een persoonlijk tekstbord op hout kun je een cadeau geven wat impact maakt. Het unieke daarbij is dat wij alleen duurzaam hout gebruiken en de tekst in het hout is gebrand.
9,7
Filter 199 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 155 met beschrijving

• Marieke
    Review voor Texttim.nl

Wat een service! Met een nog vaag idee van een borrelplank in mijn hoofd kwam ik naar de winkel in Arnhem en met een ontzettend gave plank ging ik naar huis!!

Tim is ontzettend creatief en denkt heel goed mee.

Dank je wel Tim en tot snel!

• Berna Laumen

Heel goede service!

• Hoe beoordeel je Texttim.nl?

• Eva Ruhof
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Mooie producten, ze hadden helaas mijn uitgekozen materiaal niet meer, maar er is een prettig alternatief voorgesteld zonder extra kosten. Top geregeld!

• Gertruda Pelkman
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super leuk en origineel cadeau besteld 😃

• Sanne Beuger
    Review voor Texttim.nl

Super snel, super vriendelijk en gewoon heel leuke persoonlijke cadeaus! Vind het helemaal geweldig!

• Jeanette
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Mooi en netjes artikel en goed overleg

• Thea van der Hout

Goede service, mooie kwaliteit

• JG
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Goede en snelle service. Prachtige winkel

• Lisa
    Review voor Texttim.nl

Mijn partner en ik zijn bij Texttim geweest voor een mooi aandenken ten nagedachtenis aan de overleden opa van mijn partner. We zijn enorm fijn en goed geholpen, er is met aandacht naar ons geluisterd en er werd actief meegedacht.

Er werd uitgebreid de tijd genomen voor ons en de communicatie was echt zeer prettig. Een fijne en gezellige sfeer. Wij gingen erg tevreden naar huis!

• kees Rol van Calverenbrouck

zeer correct n goed

• Raoul
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

meedenkend, snel klaar en goede kwaliteit

• Elise
    Review voor Texttim.nl

Afkomstig uit regio Rotterdam, tijdens een stedentrip naar Arnhem samen met een vriendin de winkel van Tim ontdekt. Wauw! We waren enorm verrast! Tim nam uitgebreid de tijd voor ons, dacht leuk mee en gaf goede tips voor ontwerpen. We hebben met een tas vol cadeautjes de winkel verlaten. Een winkel die het zeker waard is om speciaal voor naar Arnhem af te reizen!

• Judith
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Kom al jaren bij Tim om persoonlijke kadootjes te laten maken. Deze worden altijd super mooi gemaakt en het is altijd erg leuk om te geven. Tim denkt mee en geeft goeie tips als je ergens over twijfelt. Er is zoveel keuze dat er altijd iets bij zit. Ook staan er altijd leuke accessoires in de winkel waar ik er zeker een aantal van thuis heb staan. Kortom... mijn favoriete winkel om kadootjes uit te zoeken :-)

• Remco van Krieken
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super snel en goede service

• Eva Walraven
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Supersnel gemaakt, goede kwaliteit!

• Anouk Termaat
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Weer ontzettend vriendelijke en snelle service na bellen over mijn bestelling. Ik bestel zeker weer!

• Ilse Beestheer
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Super fijne service! Mooi werk, snel en netjes geleverd. Enorm blij met het resultaat.

• Ellen Hendriks
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Leuk origineel cadeau, snelle levering.

• Kim
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Geweldige service! Snel klaar en altijd bereid tot overleg om het cadeau nog beter te maken. Echt heel erg fijn!

• Noor
    Geverifieerde klant van Texttim.nl

Vriendelijk, goede service, snel klaar en mooi resultaat